Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזו חברת הביטוח תערים קשיים ואיך מה שרשמת תורם למשהו?

אותה חברת ביטוח, שבראשו של החוקר שלה, יעלו השאלות שעלו בראשי, כשקראתי את סיפורו של פותח השרשור.

ככל שהפוסט יתקדם, תגלה שלתגובה שלי יש תרומה גדולה יותר, ולא משנה איך הסיפור הזה יגמר, מתגובות שמייעצות טכנית, איך לנהוג.

ארז רונן

פורסם

קח המלצה שלי בחום .

 

גש לעו"ד לענייני נזיקין, ופשוט תתייעץ איתו, עזוב אותך מהפורום פה כרגע.

אתה צריך לעבוד מסודר ונכון , יש עוד אלפים כמוך, ובקלות אתה יכול ליפול בן הכיסאות , זה שהתבצע פינוי עם אמבולנס ביום התאונה לא מבטיח לך חצי מיליון שקל לבנק.

 

בהצלחה.

פורסם

לא התבצע פינוי עם אמבולנס, אח שלי לקח אותי ברכב לפינוי במיון כי לא הייתי מסוגל לנהוג..

 

ועכשיו אם באמת יתברר שהשוטר הקריא לי את הביטוח חובה של הנהג הפוגע, איך אשיג את צד ג' שלו? זה רכב יונדאי גטס לא מאמין שיש לו מקיף ואולי אפילו לא צד ג', מה עושים במצב כזה?

פורסם

גם אם אני לא אשם הביטוח שלי מתייקר שנה הבאה כי אני תובע דרך הסוכן וחברת הביטוח, כלומר שאני הייתי צריך לתבוע בתביעות קטנות/גדולות, מעבר לתביעה של פוליסת הצד ג' של הפוגע/מקיף, אני צריך לתבוע אותו באופן אישי?

פורסם (נערך)

אתה תובע את הפוגע או/ו ביטוח צד ג' שלו, ולא את הביטוח שלך. אתה לא משלם השתתפות עצמית ולכן לא מפסיד הנחה בשנים הבאות. אם אין לרכב הפוגע ביטוח או הביטוח שלו לא מסכים לשלם, אפשר להפעיל את המקיף שלך, לתקן את הרכב ולאחר מכן לתבוע מהפוגע השתתפות בחזרה. אבל כאן באמת מפסידים הנחת היעדר תביעות.

יש אפשרות לתבוע ללא הסוכן. אתה מזמין שמאי פרטי, מתקן את הרכב על חשבונך ותובע את הפוגע על כל הסכום ( כולל שירות השמאי וירידת ערך אם ישנה ). אבל זאת התעסקות וייקח זמן עד שתקבל כספים בחזרה.

תתקשר לסוכן מחר בבוקר, אל תקדים את המאוחר. התייעצות עם הסוכן לא מפעילה ביטוח מקיף. הוא יסביר לך מה האופציות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איך אגלה אם המספר פוליסה שהשוטר הקריא לי היא חובה או מקיף או צד ג'?

ואם אין לי את הקי/צד ג של הפוגע איך אני משיג אותו?

ובמצב שאין לו שאני מפעיל את שלי?

פורסם

הוא הקריא לך חובה. אני לא מכיר הרבה אנשים אשר סוחבים איתם הסכם ביטוח מקיף.

מחר יום חדש - דבר עם הסוכן שלך, ואם יהיו עוד שאלות אחרי השיחה איתו, תחזור לכאן.. היום עדיין אפשר ליהנות ממופלטה או שתיים, ולא לשכוח לשתות מים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כנראה שחובה אבל איך אדע את המקיף שלו או צד ג, במקרה שהשוטר נתן לי חובה שלו?, כנראה שליונדאי גטס לא יהיה מקיף אז לפחות צד ג, מי אמור לברר לי את זה? אולי אתקשר לכלל חברה לביטוח איפה שיש לבחור חובה?

פורסם

אם הנהג לא מודה, אין ברירה אלא לתבוע אותו, או לחליפין לתבוע את הביטוח שלך (במידה ויש לך מקיף) ולאחר מכן לתבוע אותו עבור החזר השתתפות עצמית + עליית פרמייה בשלוש שנים הקרובות.

פורסם (נערך)

ומה לגבי אישור משטרה או הצהרה על תאונת דרכים, הם לא היו שם כל החג, היום הייתי שם ובחור אחד שהוא שוטר אמר שצריך להביא תעודה רפואית ובנוסף תעודה מהשמאי רישיון רכב ורישיון נהיגה מצולמים, זה נכון למרות שמשטרה הגיעה לזירת התאונה הוא אומר שעדין לא פותחים תיק, אבל זה לא שוטר במדור תנועה ולא יודע עד כמה הוא מבין

 

ואם אני באמת אמור למלא את הטופס הודעה על תאונת דרכים, חשב לצין שהייתה משרה במקום התאונה והיא צלמה תמונות ורשמה פרטים, השאלה אם עדיין צריך למלא טופס הודעה על תאונת דרכים, כאילול מבין למה לקחו פרטים וצלמו תמונות אם אולי עדיין לא פתחו תיק(ואולי כן אין לי מושג)

עריכה אחרונה על ידי israeltomer
פורסם

יש לך סוכן ביטוח?

 

אם כן למה אתה לא נעזר בו?

 

לגבי ביטוח החובה בלאוו הכי זה התנהלות מול ביטוח החובה שלך

 

לגבי ביטוח הרכוש הוא גם יכול לעזור , אתה גם צריך ליידע אותם על התאונה במקרה ותחליט להפעיל את הביטוח המקיף שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ומה לגבי אישור משטרה או הצהרה על תאונת דרכים, הם לא היו שם כל החג, היום הייתי שם ובחור אחד שהוא שוטר אמר שצריך להביא תעודה רפואית ובנוסף תעודה מהשמאי רישיון רכב ורישיון נהיגה מצולמים, זה נכון למרות שמשטרה הגיעה לזירת התאונה הוא אומר שעדין לא פותחים תיק, אבל זה לא שוטר במדור תנועה ולא יודע עד כמה הוא מבין

 

ואם אני באמת אמור למלא את הטופס הודעה על תאונת דרכים, חשב לצין שהייתה משרה במקום התאונה והיא צלמה תמונות ורשמה פרטים, השאלה אם עדיין צריך למלא טופס הודעה על תאונת דרכים, כאילול מבין למה לקחו פרטים וצלמו תמונות אם אולי עדיין לא פתחו תיק(ואולי כן אין לי מושג)


×
×
  • תוכן חדש...