Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי בעיה עם הכוהלים של הרכב, אני רוצה להזמין מאיביי משהו סיני כי בארץ זה עולה פי 4.

 

ראיתי באיביי כל מיני כאלה סיניים 4 ב-300. האם זה משנה מאוד איזה חברה אני שם?

 

במידה וזה כן קריטי - איזה חברות כן טובות?

 

פולקסווגן גולף 2006. 1.6 FSI.

 

תודה רבה!

פורסם

אל תגיד כוהלים, זה לא מכבד לא אותך ולא אותנו.

 

בכל מקרה, קשה לי להאמין שאתה צריך 4 בבת אחת. תזמין קויל אחד מקורי מאיביי ותבדוק אם יש שינוי לטובה.

 

עריכה: קיפוד ים הקדים אותי.

Stay Dirty

פורסם (נערך)
שלום לכולם, יש לי בעיה עם הכוהלים של הרכב, אני רוצה להזמין מאיביי משהו סיני כי בארץ זה עולה פי 4.

 

ראיתי באיביי כל מיני כאלה סיניים 4 ב-300. האם זה משנה מאוד איזה חברה אני שם?

 

במידה וזה כן קריטי - איזה חברות כן טובות?

 

פולקסווגן גולף 2006. 1.6 FSI.

 

תודה רבה!

1. לא סיני.

2. מקורי יקר.

3. החלף את כול ארבעת הסלילי ההצתה (מקלות/עפרונות) באותה הזדמנות תוצרת BERU.

 

למה להחליף את ארבעתם ?

 

בדגם הזה סלילי ההצתה נוטים למות סביב 40-60 אלף קילומטרים לכן אם תחליף אחד כנראה בעוד 1000 קילומטרים או קצת יותר תצטרך להחליף את השאר ובאותה הזדמנות בדוק את מצב הפלגים.

 

אתה יכול לפרק את כיסוי הפלסטיק של המנוע ולראות שהיציקה בחלק העליון של סלילי ההצתה מתנפחת דבר המעיד על כשל הולך וקרב.

 

4 סלילי הצתה תוצרת BERU עולים כ-1200-1400 שקלים אצל חבר הפורום מוסך רון.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

בכל מקרה, קשה לי להאמין שאתה צריך 4 בבת אחת. תזמין קויל אחד מקורי מאיביי ותבדוק אם יש שינוי לטובה.

 

עריכה: קיפוד ים הקדים אותי.

חבל על הזמן והתעסקות 4 פעמים במקום להחליף את ארבעתם במכה ולחסוך נסיעות ועבודה כפולה ומשולשת.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

תודה על התגובות.

 

ניסיתי כבר להחליף קויל אחד זה לא עזר.

 

כשאני מנתק את הקוילים המנוע מגיב לכל ניתוק באותה מידה כך שנראה לי שפשוט כולם חלשים. לא?

 

ד"א הגעתי למסקנה שזה הקוילים ע"י בדיקת מחשב שעשו לי.

 

הבעיה שיש ברכב >> האוטו רועד בזמן נסיעה לפעמים, וגם בזמן עמידה.

 

כשהאוטו מונע ניתן לראות שהמנוע "קופץ" קצת כל 10-15 שניות. וגם האגזוז מגמגם קצת כל 10-15 שניות.

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם.

עריכה אחרונה על ידי Yonatan1
פורסם (נערך)
1. לא סיני.

2. מקורי יקר.

3. החלף את כול ארבעת הסלילי ההצתה (מקלות/עפרונות) באותה הזדמנות תוצרת BERU.

 

למה להחליף את ארבעתם ?

 

בדגם הזה סלילי ההצתה נוטים למות סביב 40-60 אלף קילומטרים לכן אם תחליף אחד כנראה בעוד 1000 קילומטרים או קצת יותר תצטרך להחליף את השאר ובאותה הזדמנות בדוק את מצב הפלגים.

 

אתה יכול לפרק את כיסוי הפלסטיק של המנוע ולראות שהיציקה בחלק העליון של סלילי ההצתה מתנפחת דבר המעיד על כשל הולך וקרב.

 

4 סלילי הצתה תוצרת BERU עולים כ-1200-1400 שקלים אצל חבר הפורום מוסך רון.

 

 

תודה רבה על התגובה המנומקת והמקצועית.

 

מדוע לא לקנות סיני?

 

יעזור משהו אם אצלם את הקוילים?

עריכה אחרונה על ידי Yonatan1
פורסם

האם מנורת 'בדוק מנוע' נדלקה ? איך שלפת את סליל ההצתה ?

 

בסריקת התקלות בדרך כלל ניתן לראות איזה סליל הצתה לא תקין כלומר 1,2,3,4 או N291, N292...?

איזה כייף לי :)

פורסם

לא נדלקה, הרמתי את מכסה המנוע והוצאתי אותם מתוך המנוע אחד אחרי השני.

 

אני לא זוכר מה הופיע בסריקת התקלות זה גם היה דיי מזמן.

פורסם (נערך)

אז לפני שאתה מחליף סלילי הצתה בצע איבחון ממוחשב פעם נוספת. כאשר סליל הצתה לא תקין בדרך כלל מנורת בדוק מנוע נדלקת.

 

פירקת במקרה רק את הפלאג (מחבר בעל 4 פינים) שמתחבר לסליל ההצתה או הוצאת פיזית את סליל ההצתה ?

 

לי יש הרגשה שפירקת את הפלאג בלבד.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

לא ניתקתי את החשמל בכלל. רק הוצאתי את הקויל מהמנוע.

 

איזה מוסך מומלץ באיזור חיפה? לא "עוז" או "צ'מפיון" כי המחירים שם יקירים מדיי.

 

ואם הבעיה בקוילים בכל זאת, מדוע לא לקנות סינים כשהם רבע מהמחיר?

עריכה אחרונה על ידי Yonatan1
  • ספונסר פורום
פורסם

אני לא ממליץ על סליל הצתה סיני ההשפעה שלו על תיפקוד הרכב היא קריטית

וכבר ראיתי רכב ששרף מחשב מנוע בגלל סליל סיני עלום שם .

עדיף לך לקנות סליל איכותי אחד או שניים במקום להיכנס להרפתקה עם רכיב

שאיכותו לא ידועה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כמו כן קיימים בשוק יצרנים איכותיים של סלילי הצתה כמו BOSCH NGK FACET BERU שהן גם היצרנים המקוריים של רוב יצרני הרכב האירופאיים וניתן להשיגם בשוק במחיר שפוי.

×
×
  • תוכן חדש...