Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג ליסינג לרכב יוקרה - משתלם?


בלבואה1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן,

 

אני חושב לשדרג את רכב ההנהלה הבכירה שברשותי, למשהו יוקרתי הרבה יותר, שעלותו היא באיזור 300K. אחרי אין ספור חישובים ומאמרים בנושא - הגעתי למסקנה המתבקשת כי הסיפור יעלה לי (בהינתן הזינוק בשווי השימוש לרכב כמו עלות הליסינג עצמה) בערך עוד 3000 שח לנטו. בהינתן העובדה שהיום העלות של הרכב היא כ2000 שח ממשכורתי - ויתור על התענוג (לא במרכאות במקרה כזה...) יכול לפנות לי כ - 5000 שח בחודש - לקניית רכב פרטי. אני עושה בשנה בערך 30 אלף קילומטר.

 

ולשלב השאלות:

1. מה דעתכם - האם במקרה זה משתלם יותר פשוט לוותר על הרכב מהעבודה ולרכוש עצמאית את הרכב? חשוב לציין לליסינג יש יתרונות שהם לא רק כלכליים נטו - כך שחסכון של כמה אלפי שקלים לכאן או לכאן במשך שלוש שנים פחות מסעירים אותי מבחינה זו...

2. האם במידה ואני מחליט לרכוש רכב בעצמי אך להתקין לו דלקן של העבודה - (טכנית אני מבין שזה אפשרי) הרכב ייחשב כרכב שמחוייב בתוספת שווי שימוש?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים מהסוג שאתה רוצה מאבדים ערך מאד מהר, אם אתה לא נעול על רכב חדש 0 קמ שווה לחפש משהו יד 2.

לדוגמא, אפשר למצוא קאדילק ATS שנת 2014 באיזור 150k.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לשלם 300 אלף עם תשלום חודשי של כ-5000 ש"ח תזדקק לכ-6 שנים. במהלך 3 השנים הראשונות הרכב יאבד כ-50% מערכו ובשלוש השנים הבאות יאבד עוד 25% מערכו (המקורי). ביטוח של רכב כזה יכול בקלות להגיע לחמש ספרות, במיוחד אם אתה כולל עלויות של איתוראן. טסט קבוצת שימוש 7 הוא כ-4600 ש"ח לשנה. רכבי יוקרה בדרך כלל מגיעים עם אחריות של שלוש שנים מה שמחייב אותך אפקטיבית לבצע טיפולים במוסכי היבואן - טיפולים יקרים מאוד.

 

צריך להשוות תפוחים לתפוחים: להכין אקסל עם כל ההוצאות הצפויות במשך השנים בהן אתה מתכוון להחזיק את הרכב ומזה לגזור את העלות החודשית האמיתית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום בלבואה,

להנהלה בכירה יש בד"כ רכב בגילום מלא, אז אולי במקום לבקש מהמעסיק שלך שעכשיו ישלם על רכב בעלות תפעולית כמעט כפולה, ואתה תישא בהפרש שווי המס, תישאר עם הרכב הקיים.

לדוגמא: רכב ב170 אלף ש"ח עם שווי מס של כ 4300 אכן יתן הפרש של כ 2000 ש"ח בנטו בשכר ברוטו של כ 25000.

עם רכב: 13800 נטו, עם רכב מגולם 15800 נטו. ואז כולם מרוויחים. גילום של רכב כזה עולה כ 3500 ש"ח למעביד.

ליסינג תפעולי של רכב ב 170 א"שח עולה כ 3200 ש"ח. תפעולי של רכב ב 300 אלף יעלה כ 7000, תלוי בדגם, בביקוש, ביבואן וכד'. גילום מס לרכב הקיים יהיה פתרון מעניין, וישרת את האינטרסים של כולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך ראש פתוח, יש דרך מעניינת גם לשדרג לרכב יוקרה, וגם לחסוך כסף.

קוראים לזה יבוא אישי. זה לא מתאים לכולם, אבל אם יש לך קצת מעוף ובטן חזקה, דבר אתי ואני אעזור לך להתקדם בכיוון.

If you wanna turn, turn, don't brake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום בלבואה,

להנהלה בכירה יש בד"כ רכב בגילום מלא, אז אולי במקום לבקש מהמעסיק שלך שעכשיו ישלם על רכב בעלות תפעולית כמעט כפולה, ואתה תישא בהפרש שווי המס, תישאר עם הרכב הקיים.

לדוגמא: רכב ב170 אלף ש"ח עם שווי מס של כ 4300 אכן יתן הפרש של כ 2000 ש"ח בנטו בשכר ברוטו של כ 25000.

עם רכב: 13800 נטו, עם רכב מגולם 15800 נטו. ואז כולם מרוויחים. גילום של רכב כזה עולה כ 3500 ש"ח למעביד.

ליסינג תפעולי של רכב ב 170 א"שח עולה כ 3200 ש"ח. תפעולי של רכב ב 300 אלף יעלה כ 7000, תלוי בדגם, בביקוש, ביבואן וכד'. גילום מס לרכב הקיים יהיה פתרון מעניין, וישרת את האינטרסים של כולם.

 

היי. תודה על התגובה. זה בהחלט נשמע טוב, אך לא הבנתי מדוע ״כולם מרוויחים״ ובעיקר מדוע המעסיק מרוויח... האין גילום זה משמעו למעשה סוג של העלאה שהחברה תצטרך לתת לי כדי ששכר הנטו שלי לא ייפגע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם החברה מוכנה לשלם לך על ליסינג תפעולי של רכב ב300 אלף ש"ח, היא לא תהיה מוכנה לחלופין לגלם לך את הרכב הקיים?

או שמא אתה גם נושא בעלויות של הליסינג התפעולי ואז זה מצב אחר. פשוט כתבת "הנהלה בכירה" אז הנחתי שבזה מדובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...