Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסן טראנו בנזין 2.4 גיר רגיל שנת 96

מנוע אחרי נסיעה בבוץ התחיל להרעיש בצורה חזקה מאד אוכל שמן בכמות של 2 קילו ל100 ק''מ בערך

לדעת כמה מכונאים טובים מאד הלך מנוע

ההמלצות לא לפתוח מנוע כזה

אלא לחפש מנוע אחר

העדיפות למנוע מייבוא שמור וטוב

בינתיים אחרי שבועיים של חיפושים ו0 תוצאות ...

אשמח לשמוע חו''ד של החברים פה על כל העניין והמלצות איך ניתן להשיג מנוע

הג'יפ מושקע ב15 אלף ש''ח בחודשים האחרונים כך שחבל לי לוותר עליו

תודה

פורסם

לפני כשנה גם אני הייתי בחיפושים כמוך למנוע כזה בשביל לקוח היה מאוד קשה למצוא, בסוף מצאתי בפירוקיה שנמצאת במפרץ חיפה שלא זכור לי שמה והוא עושה לי משלוח עד למוסך בב"ש בעצמו, והיה לו אז שני מנועים כאלה תנסה לברר פירוקיות

פורסם

לא הבנתי למה לא לעשות אובארול?

ולקנות מנוע שעשה לבטח מעל חצי מיליון זה תקין?!?

אם תרצה בעלי מקצוע שעושים ועשו אובורלים לקכבים כאלה צקצק בפרטי.

מה שכן לבטח זה יהיה יקר יותר ממנוע של פירוקיה אבל זה יהיה חדש!

×
×
  • תוכן חדש...