Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי שלא הצלחתי למכור את המערכת שלי במחיר הוגן החלטתי להרכיב אותה ברכב אבל ללא הסאב. מכל מיני סיבות.

יש לי hd ישן של אלפיין סדרה 9

קומפוננט hertz 125 w rms

מגבר סאנדאון 100x4

סאב הולך להמכר.

 

אופציה 1:

להתקין קומפוננט ומגבר ולקנות מורל 6×9 למגש.

אופציה 2:

למכור את המגבר ולהפעיל את הקומפוננט ישירות מה hu ולא לקנות 6×9

אופציה 3:

לקנות קומפוננט 6×9 ולנסות להפעיל את שניהם רק עם ה hu.(גם פה המגבר ימכר)

 

מה הכי הגיוני וזול?

עריכה אחרונה על ידי diskmen
פורסם

הגיוני וזול זה שני דברים שונים.

האופציה שאני ממליץ עליה היא אופציה מספר 1

אתה יכול ללכת על המורל טמפו\טמפו אולטרה\טמפו אולטרה אינטיגרה

או על כל דגם איכותי אחר ,אגב להרץ ישנם 6X9 טובים מאוד HCX690

מסידרה ההיי אנרגי ,אך הם לא זולים.

פורסם (נערך)

מסכים, אופציה 1 .

 

ומאחר ו ה 6/9 לא יהיה דומיננטי.

אפשר להתקין רמקולים יותר זולים של חברות איכותיות.

ולהקפיד כי יאפשרו לרדת לאזור ה 35H. (כתחליף לסאב)

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הנה, חסכתי לך 100 ש"ח (בסדר, בסדר, 91 ש"ח, למה להיות קטנוני?).

כמה עוד פחות מחיר אתה רוצה?

 

אגב, ברור שמבחינת עלויות סדר האפשרויות מהזול ליקר הוא: 2->3->1.

אבל מבחינת "הגיון" סדר האפשרויות מהגבוה לנמוך הוא: 1->3->2.

שם לב לדפוס?

פורסם
הנה, חסכתי לך 100 ש"ח (בסדר, בסדר, 91 ש"ח, למה להיות קטנוני?).

כמה עוד פחות מחיר אתה רוצה?

 

אגב, ברור שמבחינת עלויות סדר האפשרויות מהזול ליקר הוא: 2->3->1.

אבל מבחינת "הגיון" סדר האפשרויות מהגבוה לנמוך הוא: 1->3->2.

שם לב לדפוס?

יפה!!(הקישור:) תודה!

כן. הכי חכם זה להחליף את הסאב ב6X9 וזהו.

כמה יעלה החומר לעשות איטום רק בדלתות הקדמיות? אפשר "לחזק" את המגש האחורי גם,יש דבר כזה?

פורסם

אתה מתייחס לקורולה 2008 מהודעות אחרות שלך אני מניח?

המגש שם הוא למעשה ממתכת וחלק משלדת הרכב. אפשר לצפות גם אותו ביריעות איטום שיתנו לו קצת מסה וחוזק וימנעו ויברציות מיותרות.

לגבי מחירים, סקר שוק זה הכי טוב. כמו כן, בצע חיפוש בנושא משום שהוא נידון מספר פעמים כולל לאחרונה עם הצעות גם לחומרים תחליפיים.

 

 

* אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

פורסם

קח מטר ותמדוד. תקבל לפחות אומדן כך.

זה תלוי בכמה שכבות אתה מתכוון ליישם (תלוי חומר גם), תלוי אם בדלתות תכסה רק שטח פנימי או שתוסיף גם על החלק החיצוני (במקום יריעת הניילון נגד מז"א וסגירת פתחים טכניים) וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...