Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי ניסאן אלמרה 2002, הרכב נכבה בהנעה אם לא נותנים גז, מרגישים שהמנוע לא על טורים לא יציבים, נכבה גם כאשר מעבירים לR או ל-D. עד כאן תיאור הבעיה.

עכשיו אני חושב שגיליתי את הסיבה בוודאית, אבל רציתי את חוות דעתכם המקצועית יותר.

הצינור שמוביל מהפילטר אוויר, למצערת, גרוע לגמרי (תמונות מצורפות), האם זוהי הבעיה בעצם ?

שאלה אחרונה בכל מקרה גם אם זה לא הבעיה, מאיפה כדאי להביא צינור כזה, והאם חדש או משומש?

תודה רבה.

IMG_20160122_135727.jpgIMG_20160122_135734.jpg

פורסם

חד משמעית. טפל בזה בהקדם גם כי המנוע שואב אוויר לא מסונן.

 

נסה להשיג בפירוקיה או המתן להצעת מחיר מאבי חלפים.

 

על הדרך כדאי לנקות גם את המצערת ליתר בטחון.

Stay Dirty

פורסם
חד משמעית. טפל בזה בהקדם גם כי המנוע שואב אוויר לא מסונן.

 

נסה להשיג בפירוקיה או המתן להצעת מחיר מאבי חלפים.

 

על הדרך כדאי לנקות גם את המצערת ליתר בטחון.

 

תודה רבה!

כן באמת כדאי שאני ישלח לאבי בקשה לחלק כזה, במקרה שהוא לא יראה את הפוסט.

פורסם (נערך)

המחיר של חלק חדש יעלה לך 597.04 ש"ח לפי מחירון החלפים ,לא ידוע לי אם מדובר למחיר עם מע"מ או בלי מע"מ.

מציע לך להתחיל לחפש בפירוקיה.

מק"ט 16578BM720

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
×
×
  • תוכן חדש...