Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יבואנית סוזוקי, קרייזלר, ג׳יפ,דודג׳ וראם עורכת מסיבת עיתונאים ובה היא מסכמת את פעילות החברה בשנת 2015 וצפי לשנת 2016.

2015 נסגרת עם 13,755 כלי רכב מהמותגים המיובאים על ידה, גידול של 2 אחוזים ביחס ל-2014

זרוע הרכב הכבד המיוצגת על ידי MAN מכרה 510 משאיות ו-305 אוטובוסים.

 

מותג סוזוקי עבר שנה לא פשוטה עם דגמים מיושנים יחסית שבה החידוש המרכזי היה הוויטארה, מה שמשקף ירידה של כ-10 אחוזים מ-13,854 ב-2014 ל-12,277 ב-2015.

אולם שנת 2016 מסומנת כאופטימית עם ביקושים אדירים לוויטארה והגעתם של סלריו, בלאנו ואיגניס החדשים שיחליפו את אלטו וספלאש.

סוזוקי מתגאים בנתון יוצא דופן של 91 אחוזים של לקוחות פרטיים למותג ונאמנות לקוחות מהגבוהות בשוק.

הצפי לגדילה במכירות ב2016 הוא של 20 אחוזים.

 

סלריו - תושק באיזור אפריל, תמוצב בין האלטו לספלאש, תגיע אוטו׳ וידנית. תתחיל מתחת ל-60 אלף שקלים לידנית ו-65 אלף שקלים לרובוטית

בלאנו- מיני משפחתית האצ׳בק, תגיע מאובזרת (סגסוגת, בקרת אקלים)

במחצית השנה תחזור אלינו גם האיגניס.

עריכה אחרונה על ידי קרמבו

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם (נערך)

חטיבת קרייזלר-

כאן הציגה 2015 עליה של 10 אחוזים עם 726 כלי רכב למותג ג׳יפ, מהם 171 של הצ׳ירוקי החדש.

ראם נמצא במקום השני בקטגוריה עם כ-400 מכירות.

כמו כן מונפה מחדש פעילותו של מועדון ג׳יפ ללקוחות. הכולל טיולי שטח פעמיים בחודש, הדרכת נהיגה אישית לכל לקוח.

 

ב-2016 צפי לגידול של 20 אחוז. יתרום לכך בעיקר הרנגייד החדש, שיושק בפברואר ויהיה נציג ראשון בקבוצת הג׳יפונים.

כמו כן יתווספו רמות גימור לדגמים הקיימים.

רנגייד - ג׳יפ עירוני מדליק לגמרי למראה שיחידות בודדות שלו כבר כאן. יהיה עם יכולות שטח אמיתיות בגרסאות ההנעה הכפולה. מנוע 1400 סמ״ק טורבו. גרסת 130 כ״ס 2x4 וגיר tct(רובוטי מצמד כפול) 6 הילוכים ב-170 אלף שקלים (מהההה!?)

רמת הגימור השניה לימיטד המאובזרת מאוד תגיע עם אותו מנוע אבל עם 160 כ״ס תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית של 9 הילוכים והנעה 4x4. המחיר כאן יהיה 215 אלף שקלים (מההההההה?!).

 

במהלך 2016 תגיע ככל הנראה גם קרייזלר 200 עם צפי מחירים של 260 אלף שקלים (נגמרו לי כבר המהההה...)

עריכה אחרונה על ידי קרמבו

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

פורשה -

2015 הייתה שנה אחרונה לפורשה תחת זיכיון הייבוא של מכשירי תנועה תחתיה זכתה לתקופות עלייה וירידה רבות. הזיכיון למעשה עבר ידיים ובמהלך ינואר תושלם מסירת 12 מכוניות חדשות של החברה ללקוחות לפני שתועבר לידי היבואן החדש בבעלות איש העסקים גיא מיוחס.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

לגבי הרנגייד - האם בטוח שמנוע 1.4 ישודך לגיר 9 ההילוכים? לדעתי הוא מגיע רק עם 2.4. גיר עצלן אגב, וקצת מוזר בפעולתו. כמו כן - המכלולים הם של פיאט/אלפא הרי - איך מתבצעות הכשרות המכונאים?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חיובי רומן,

ה-1.4 טורבו החזק יגיע עם 9 הילוכים פלנטרי. יש את השידוך הזה, למרות שבארצות הברית התיבה הזו בעיקר משודכת ל-2.4.

לגבי ההכשרה הטכנית אין שינוי, אותו מרכז הכשרות נותר על כנו למרות חלוקת המכלולים (כמו קיה-יונדאי)

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

מעניין, תודה!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

המחירים של הרנגייד ושל הקרייזלר 200 מנותקים מהמציאות.

 

הסלריו הרובוטית לדעתי תגדיל עוד יותר את השליטה של הפיקנטו וה-i10 בשוק המיני.

פורסם

עוד דוגמא קלאסית ליבואן שפוגע בציבור הישראלי בגלל ריבוי הזכיונות שלו.

 

הייתי משאיר לו את הזכיון של סוזוקי (ששם הוא הרי משקיע את עיקר מרצו) ושולל לא את כל היתר לטובת זכיין קצת יותר רציני.

 

בפורשה כבר הבינו את זה, נקווה שבקרייזלר גם (רק שלא יעבירו את זה לסמל"ת, לא בגלל משהוא נגד סמל"ת אלא בגלל ששוב נהיה באותו מילכוד של יבואן בעל מספר זכיונות שיכול להביא גם 500X וגם רנגייד [וגם VX] ואז עושה שיקולי עלות תועלת שפוגעים בתחרות).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אכן יבואן שמגשים את תפסת מרובה לא תפסת.

 

יש לו ביד פנינה אמיתית לחובבי השטח - רנגלר שהוא מהמוהיקנים האחרונים של רכב שטח טהור עם יכולות שטח של ממש (שני סרנים חיים) גם בתצורתו הכי בסיסית ועם מיחר אטרקטיבי ביחס למתחרים + פוטנציאל פאן אדיר עם גג פריק שהופך אותו לקונברטיבל ותכלס היבואן לא עושה עם הפנינה הזו כלום לקידום המכירות.

בארה"ב הרנגלר הוא להיט...בארץ רק המשוגעים לדבר שומעים וקונים - כי זה לא רכב לסופר אבל זה בהחלט רכב פאן !!!

פורסם

גם הייצוג בארץ של דודג' הוא בדיחה רעה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

האם הבאלנו תהיה למעשה מתחרה לראפיד ספייסבק? או שהיא תמוצב מתחת לסוויפט?

 

הדגמים של קרייזלר/ג'יפ אצל מכשירי תנועה עובדת ככה תמיד - מביאים גרסאות ומתמחרים אותם יקר, צץ ייבואן מקביל/ייבוא אישי שמביא גרסאות מוזלות בפחות ואז מכשירי תנועה מתחילות לשווק גם את הגרסאות המוזלות במחיר "ריאלי".

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
המחירים של הרנגייד ושל הקרייזלר 200 מנותקים מהמציאות.

 

הם לא ימכרו, זה עד כדי כך פשוט. הבודדות שיימכרו יתרסקו כ"כ חזק בשוק היד השניה, שיהפכו תוך שנתיים למציאות.

 

רנגייד 130 כס ב 170 אלף... ועוד נאמר פה שה500X יקר.

 

כמו שאמר יהודי אחד, הכל יחסי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

זוכרים את השרשור על נבואות 2016?

 

כשדיברתי על יבואן שעשוי לאבד זכיון, מכשירי תנועה הוא אחד מאלו שחשבתי עליהם.

 

העבודה שהם עושים בשיווק(?) מכוניות הנוסעים של קרייזלר-דודג' מחפירה.

-הצ'ארג'ר מזמן היתה צריכה להגיע לכאן, כמתחרה ראויה לאימפלה.

-איפה הדארט? משפחתית לא יקרה ומעניינת בנישה של הונדה סיוויק.

-קרייזלר 300 היחודית כבר לא מוכרת(13 יחידות ב-2015). עצוב.

-קרייזלר 200? מתחרת המליבו הזו כבר מזמן היתה צריכה להיות כאן.

-צ'אלנג'ר? דווקא דגם 'הילה' לא רע בכלל, גם אם ימכרו 30 יחידות בשנה.

 

ולבגירה, בינתיים ההצלחה של סמל"ת עם סובארו "מסחררת"...

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הידיעה המלאה כאן

 

Chrysler-200.jpgJeep-Renegade.jpgOPEN.jpg

SUZUKI Celerio.jpg

 

אגב, סתם מהשרוול, קרייזלר 200 במחיר צפוי של 260 אלף שקלים תצטרך לתת פייט לקאדילק ATS המתנהגת והמפתיעה, לסופרב המצטיינת, המרווחת והאיכותית וגם באודי A4 - מישהו רוצה להמר על הסיכויים שלה מול כל אחת מאלו?

לדברי היבואן התמחור של הרנגייד בא ליירט לקוחות של מיני קאנטרימן, רוצים לנחש כמה מכוניות מכר הדגם הזה שנה שעברה? 51 יחידות - ממש מכוונים גבוה...

 

דווקא בסוזוקי הקטנה מוטת השוק הפרטי הם כנראה יעשו חיל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...