Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר נתקלתי בתופעה הזאת בת"א וגם שם היא תמיד הרגיזה אותי - אדם עומד בתוך חנייה פנויה ולא נותן לך להיכנס כי הוא שומר אותה לרכב של חברים / משפחה שאמור להגיע. קרה לי הרבה ברידינג ומאחר שאני בחורה שלא אוהבת עימותים, לרוב וויתרתי גם במחיר של עוד 15 דקות של חיפושי חנייה.

 

מאז חזרתי לחיפה וגרה בבניין שיש מולו הרבה מקומות חנייה ברחוב כך שבעבר זאת לא הייתה בעייה אבל לאחרונה בגלל ריבוי רכבים, התחיל להיות עומס לא נורמלי, במיוחד בימי שישי וחגים.

 

אתמול כשחזרתי הביתה, נתקלתי באחת כזאת, לא דיירת בבניין אפילו אלא אמא של שכנים, ששמרה יחד עם בעלה על 2 חניות ברחוב וסירבה לתת לי להיכנס כי "הם מחכים לאורחים שמגיעים מרחוק". לא ידעתי מה לעשות אז חיכיתי קצת בכביש אבל אף אחד אחר לא יצא. בשלב הזה אמרתי לה שאם היא לא תזוז משם אני אקרא למשטרה והיא הגיבה בזלזול. בתגובה התחלתי לאט לאט להיכנס לחנייה למרות שהיא עמדה שם והיא כמובן זזה תוך כדי צעקות עליי, שאני חוצפנית ושהיא פשוט לא מאמינה... אחרי שיצאתי מהרכב היא אמרה "חכי חכי תראי מה אני אעשה לך". צילמתי במופגן אותה ואת הרכב שלה כדי שתהיה לי עדות אבל עדיין הייתי בלחץ כל הערב ויצאתי כמה פעמים לבדוק אם התפנתה חנייה אחרת כדי להזיז את הרכב (לא רואים את הרחוב מהדירה שלי).

 

אציין שמדובר באישה בת 60+ בשכונה שקטה של אקדמאים ולא באיזו סמטה אפלה בעיר התחתית.

 

האם המצב הזה נשמע לכם נורמלי? חוקי? מה אתם הייתם עושים?

אם לא הייתי חונה שם, הייתי כנראה צריכה לנסוע עוד קילומטר כדי למצוא חנייה, היה ערב באמת עמוס.

בדיעבד - עדיין לא הייתי חונה שם, אבל מלוא הטירוף שלה והאיום המפורש נאמר רק אחרי שכבר חניתי.

 

אם אחרי כל זה, הייתי יוצאת הבוקר ומגלה שמישהו שרט את הרכב, היה לי קייס לבוא למשטרה ולהתלונן עליה? או שהם לא היו עושים כלום?

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החניה נועדה למכוניות. לא לאנשים, לא לשרפרפים ולא לאנטילופות. הבעיה היא שזה תחום אפור ואכן ממש ויכוח שלא שווה דקירה. תופעת אולדסקול של מי שקשה לו לקבל את המושג "מרחב ציבורי" ואת העניין הפשוט שהרכב שהגיע ראשון חונה. הפתרון האידאלי - תעברי לגור במושב, יש לנו 4 חניות בבית ועוד 10 רכבים יכולים לחנות בחוץ בכיף (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

כבר עזבתי את ת"א ועברתי לחיפה, חלקית גם בגלל הנושא הזה. ועכשיו אתה אומר לי לעבור למושב? בסוף גם שם לא יהיה מקום ואצטרך לעבור לירח... :lol:

פורסם

תופעה מרגיזה מאד, אין כל כך מה לעשות. במיוחד כאשר יש סיכוי יותר מסביר שזה יגמר באלימות.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

עדיף לא להיכנס לריבים על זה, אי אפשר לדעת איך זה יגמר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כבר היו דברים מעולם בו הריב הסתיים ברצח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

(אמנם אני רושם את כל זה מאחורי מקלדת, והתופעה הזו נתקלתי בתופעה רק בחניונים של קניונים, ואני לא יודע מה הייתי עושה בזמן הנתון, ולכן כל התוגבה שארשום זאת בגלל שאני אולי גיבור מאחורי המקלדת)

 

אם החניה הזאת הייתה קרובה לבית ומאוד חשובה לי, הייתי מזמין משטרה. עם כל הכבוד לאותה גברת מבוגרת, היא תפסה 2 חניות ציבוריות. אני רושם את זה מ-2 סיבות עיקריות:

1. אחד האורחים יכול להחנות רחוק, והאורח השני יאסוף אותו באוטו של האורח השני. אני לא רואה שום דבר שיכול לגרום רע, חוץ מהלגיד "ראית את חמותי ה(מספר קללות) הזאת, לא שמרה לי חניה ולך כן".

2. אתה משכיר או קנית את הדירה בכספך, זכותך גם להחנות ליד הבניין שבו אתה מתגורר. למה לאורחים של הגברת המבוגרת מותר, ולך לא?

משטרה הייתה פותרת את העניין, מגיעה ומרחיקה את הזקנה. גם במחיר של "סכסוך" שכנים, אנשים צריכים לקחת אחריות גם על מעשים שנראה להם חוקים או לא חוקים. זאת תופעה ישראלית להשאים את האחרים, ולא את עצמינו.

פורסם (נערך)

לפנות מיד בטלפון למשטרה - זה בסדר ולכן המשטרה קיימת, פתרון בעיות של אזרחים

90% מהבעיות שהמשטרה מטפלת הן בסגנון הנ"ל - ולזה המשטרה מיועדת.

 

שיחת טלפון והמוקדן מתייעץ ומוסר לשכנים הנחמדים - כי :wink: כאילו הנושא לא ברור

והוא.. יזמן אותם עכשיו לתחנה לברור, או ישלח ניידת עם שוטרים - והכל היה נרגע.

 

השכנים שלך חוצפנים - אפשר היה להתחשב , אם השכנה נסעה ברכב עם בעלה.

והוא ברכב, עושה עוד סיבוב, ולכן היא שומרת חניה.

 

אבל - לשמור חניה ל סתם שתי מכוניות של קרובים - נהדר, מחר ישעמם להם.

היא תפתח דוכן, ותמכור לכם את החניות שהיא שומרת ברחוב. (תגבה דמי שמירה)

 

אפשר גם עכשיו להתקשר למשטרה - לספר את הסיפור ולשאול מה לעשות במקרה דומה..

בבעיות מינוריות הם מתקשרים ומרגיעים את הצדדים, והם עוזרים, לכן לפנות למשטרה לא לחשוש

בכל מצב - תפסו חניה, רכב חוסם - במוקד מנסים לאתר לפי המספר את הבעלים, ולדבר טלפונית.

כך הם מונעים בעיות לפני שהן מגיעות לפיצוצים - אנשים נורמטיביים לא פוחדים מהשוטר הרע.

הם דווקא נחמדים..

אזרחים טובים נעזרים במשטרה לדבר להתייעץ ולפתור בעיות.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כבר דנו על זה בפורום - מבחינה חוקית זה לא חוקי. זה ממש לעמוד בכביש, והכביש נועד לכלי רכב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תופעה בזויה. לגבי ההתנהגות המפתיעה (אותך) של האשכנזים מהכרמל, הרי שבכביש יוצאים כל המתחים והחוליים של המדינה, בלי הבדל דת גזע ומין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עכשיו נעלבתי. לא רק שהבן שלי שילם אתמול מס אשכנזים, עכשיו מאשימים את "האשכנזים מהכרמל" בעבריינות. איזה מזל שאני נשוי למרוקאית (עם חינוך ייקי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא חוקי בעליל, להולך רגל אסור "לשמור חנייה". על איומים את יכולה להגיש תלונה במשטרה אך קרוב לוודאי שלא יעשו לה כלום. אם ייגרם נזק כלשהו לרכב, אז תהיה לך חשודה מיידית.

פורסם

FlashBack - אני לא שומרת חניות ברחוב, לדעתי זאת חוצפה ואישית הייתי מתביישת להיות במעמד הזה בכלל של לגרש נהגים מלהיכנס לחנייה שלא שייכת לי בטאבו.



 

ליין מן - יש משהו בדבריך.

מעולם לא יצא לי לפנות למשטרה חוץ מאשר לדיווח על חפץ חשוד. לא נשלפו פה סכינים וסה"כ האישה נראתה בלתי מאיימת לפני שהתחילה לצעוק. לא הייתי בטוחה אם המשטרה תסכים בכלל להתערב במשהו כזה או כמה זמן יקח להם לשלוח שוטר.

 

מסכימה שעדיף להיות חכם מאשר צודק, וכמו שכתבתי בדיעבד הצטערתי שניכנסתי לסיטואציה הנ"ל, אבל אלו מצבים שמתפתחים בשניות ולפעמים בלהט הרגע אפילו אנשים מאוד שקולים יכולים להיגרר לזה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...