Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משיהו הציע לי דייהו נובירה שנת 2001 אוטו' הקילומטרז' שלה הוא 115000.

מישהו אחר הציע לי יונדאי לנטרה 99 ידני עם 150000 קילומטר.

הרצתי חיפוש על הנובירה וראיתי שאנשים לא כל כך היו מרוצים אבל לגבי היונדאי לא היו תשובות ברורות.

לא משנה לי אם האוטו הו ידני או אוטו'.

השאלה שלי מה עדיף הדייהו או היונדאי?

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

רד מהנובירה.

 

גם הלנטרה אינה כוכב, אבל עדיפה על הדייהו.

 

למה אלו האלטרנטיבות היחידות? מה הדרישות/מגבלות שלך?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כי אני קונה ממגרש שנותן לי מימון. זה התקציב שלי הוא 30 אלף

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם
כי אני קונה ממגרש ...

אולי לפני שאתה מריץ חיפוש על סוגי רכבים, תריץ חיפוש על סוחרים, מגרשים ונותני מימון למיניהם ואחרי שתבין באיזה איזור של עולם הרכב אתה מתעסק תשקול את צעדיך שנית.

אתה יכול למצוא תקציר בשרשור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=53040

פורסם
משיהו הציע לי דייהו נובירה שנת 2001 אוטו' הקילומטרז' שלה הוא 115000.

מישהו אחר הציע לי יונדאי לנטרה 99 ידני עם 150000 קילומטר.

הרצתי חיפוש על הנובירה וראיתי שאנשים לא כל כך היו מרוצים אבל לגבי היונדאי לא היו תשובות ברורות.

לא משנה לי אם האוטו הו ידני או אוטו'.

השאלה שלי מה עדיף הדייהו או היונדאי?

אתה מדבר על שני מגרשים שונים?

אני מצטרף להודעת האזהרה מרכישה באופן זה! העיניין לא פסול אך דורש חשדנות/זהירות/ידענות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

AX GT,

רד מהנובירה מהר, לחבר טוב שלי היה ניסיון מאוד מאוד רע עם הרכב (המון המון בעיות, אפילו שהחלפים זולים זה לא שווה את עוגמת הנפש וביזבוז הזמן, כמות הבעיות הייתה גדולה)

 

את הלנטרה אני אישית לא מכיר

איתי

פורסם

א. אני רוצה לקנות ממגרש אחד ולא משניים.

ב. האיש נותן לי אחריות מלאה בחוזה לחצי שנה.

ג. אישה אחד שאבא שלי עובד איתה קונה אצל האיש כבר 10 שנים לפחות והיא המליצה לנו עליו.

ד. אני לא קונה את האוטו לפני בדיקה במכון ובמוסך שאני מטפל בו.

ה. הוא הציע לי אקסנט 2001 אוטו' עם 70 אלף קילומטר הבעיה היא שהאוטו די צפוף מאחורה האם עדיף אתו או את הלנטרה?

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

×
×
  • תוכן חדש...