Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת האבזור אמנם יש כמה הבדלים קטנים כאמור לטובת האיביזה, אבל לזכות הפיג׳ו נזקפת העובדה שהם לא לוקחים כסף על צבע, וכך יש לך עוד כ-2000 ש״ח לאבזור.

לפיג׳ו יש גם תא מטען גדול יותר אם אינני טועה, ופוטנציאל רב יותר להגדלתו באמצעות הזזת המושבים.

 

בסופו של יום אני בכלל לא מבין איך ניתן להשוות. האיביזה היא דגם מיושן מאוד, שנמצא כבר ממש על סף סוף חייו.

לעומתה הפיגו באמצע חייה, והפרשי הגיל האלה ניכרים בכל אספקט.

 

יכולתי להבין אנשים שרכשו איביזה - למרות כל חסרונותיה - כשהיא הייתה היחידה בטווח המחירים האלה, אבל היום, כשרכב מצוין כמו הפיג׳ו מתחרה באותה זירה - אני לא רואה מקום להתלבטות.

מילא אם היה מדובר באיזה רכב יפני או קוריאני שמעדיפים אותו בגלל מוניטין אמינות או סחירות, אז אני יכול להבין, אבל כשמדובר בשתי אירופיות אני ממש לא מבין כאלה שבוחרים באיביזה.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

לגבי הקקטוס היא ממש קורצת לי, אנשים אומרים לי לא כדאי סיטרואן

מה אתם אומרים?

 

שהם צודקים :)

 

נ.ב. לקקטוס יש באמת עיצוב יחודי ויפהפה אבל שמתי לב שלאחר כמה חודשים הציפוי בצדדים נראה כמו סלון דמוי עור, שאנשים מניחים ליד פח הזבל לאחר השימוש כדי שמישהו יקח.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לכאורה מהבחינה הזו פיגו היא כמו סיטרואן, ולכן אם האמינות היא הפרמטר הראשון - עדיף אולי לא להסתכן.

כמובן שגם באיביזה אסור לגעת אם האמינות מאוד חשובה.

אבל אז - איזה רכב איכותי נשאר בטווח המחיר הזה?

 

(גם אני שוקל לרכוש את ה-208, אבל עדיין לא הצלחתי להכריע את החששות מהמוניטין של פיגו באמינות וסחירות).

פורסם

אני חושב שמבחינת סחירות עם האיביזה אין בעיה

אמינות קשה לדעת את ההבדלים ביניהם, לדעתי

 

בגדול אני די נעול על האיביזה אבל המחסור בצבעים כרגע פתח בפניי אפשרות להתלבט עוד הפעם

או לקנות איביזה לבנה?

פורסם

הלכת להתרשם משני הרכבים פיזית? עשית נסיעות מבחן?

פורסם

מה אתם אומרים על רנו קליאו?

לא לקחתי אותה בחשבון בגלל שחרג מהתקציב, אבל יצאו עכשיו במצבע של 75 אלף ש"ח

פורסם

עם מנוע ה 0.9?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היא מעוצבת,איבזור טוב,מאחור המרווח כמו הסיאט ופה הפיגו מרווחת יותר,לסיאט מושבים עם תמיכה צדדית טובה יותר ומנוע חזק יותר כנל הפיגו טורבו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עם מנוע ה 0.9?

ההיצע של הקליאו הצטמצם.

הידנית מוצעת בשתי רמות גימור רק עם מנוע 0.9, ה1.2 האטמוספרי כבר לא מוצע ברנו.

והאוטומטית בארבע רמות גימור שונות רק עם מנוע ה1.2 טורבו.

פורסם

טוב שהעיפו את 1.2 האוטומוספרי,חיסכוני אך חלש,וכשיש מתחרות כמו הפאביה והאיביזה עם מנועים זריזים,הדאציה עם מנוע דיזל,ככה זה צריך להיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא מכירה את רמת האיבזור של הרנו במבצע המדובר, אבל אחרי שביצעתי נסיעות מבחן בדגמי ה1.2 טורבו האוטומטיים גם ברנו וגם ב208, *לדעתי*, אין מה להשוות בינהן בכלל. הפג'ו הרבה יותר נוחה, שקטה ונעימה באופן כללי (בעיקר התחושה בתא הנוסעים).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...