Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחיר הבסיס של הדאצ'יה הוא 70 אלף ש"ח עם 3 שנות אחריות בצבע לבן וללא אגרות רישוי.

כשאתה מוסיף צבע אחר - 1200₪. אגרות רישוי - בסביבות 1500₪. הארכת אחריות ל5 שנים - עוד 2000-3000₪, ואז אתה מגיע למחיר שלירוי הגיע.

מבחינת אבזור - 4 חלונות חשמל, ABS, ESP, מערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה, מגביל מהירות ובקרת שיוט, מראות חשמל ו4 כריות אוויר. ציון של 4/5 כוכבים במבחני הריסוק של היורואנקפ.

ביצועים לא רעים לפחות מהניסיון שלי עם המנוע הזה על קליאו שמאיצה יותר לאט מהדאצ'יה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אפשר להגיד שהדאצ'יה גם נלקחת בחשבון

 

מישהו מכיר את הmg3 ויודע להגיד לי יתרונות וחסרונות?

פורסם

אני חשבתי לקחת את הMG3 אחרי ששיגעתי את הנציג אצלחתי גם לקבל מחיר טוב לדגם הכי מפואר.

הכל היה סגור עד הנסיעת מיבחן על הדאציה שממש אהבתי שהיא גבוה ונוחה.הדאציה הרבה יותר חסכונית .ההפרשים היו כמעט 12000 שח

פורסם

הMG מאוד מרווחת . יש לה גם יופי צעיר במיוחד עם שילוב צבעים וההדפס על הגג. אתה מקבל הרבה אוטו במעט מאוד כסף.

חיסרון 1 יש לדאציה למי שגר בצפון ,המרחק

פורסם

היי, כשמשווים את הדאצ'יה סטפווי ל MG או לאיביזה צריך לשים לב למידות - הסטפווי גדולה ומרווחת משמעותית, ישיבה גבוהה יותר ורמת אבזור גבוה יותר. כמויות המכירה של הסטפווי גבוהות משמעותית משל MG ולא סתם... איכות, אמינות וסחירות.

מאוד נשמח לארח אותך במרכז המכירות של דאצ'יה ולתת לך להתנסות בסנדרו סטפווי.

פורסם

שלום רב,

 

כפי שכתבתי למתייעץ קודם, נפתח מבצע חבר במיטסובישי.

לקריטריונים שלך תתאים הספייסטאר האוטומטית - חסכונית יחסית, מאובזרת, גיר אוטומטי מוצלח מאוד (INVECS 3).

תג מחיר - כ-70 אלף ש"ח .

 

אם יש לך אפשרות לרכוש דרך חבר - אז זו עסקה טובה.

 

בהצלחה,

פורסם
כמה זמן כבר נמכר הדגם הזה, מספיק כדי לקבל קנה מידה על אמינות וסחירות?

 

המנוע של הסנדרו בישראל כבר משווק 3 שנים על רנו קליאו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
כמה זמן כבר נמכר הדגם הזה, מספיק כדי לקבל קנה מידה על אמינות וסחירות?

 

הדגם משווק באירופה כבר יותר מ 3 שנים והוא הצלחה מסחררת. במבחני אמינות בגרמניה זכה במקום הראשון בקטגוריה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עברו 3 שבועות, אחרי שהתלבטתי רבות הבחירה היא איביזה 1.0

כמו שהמליצו פה זה הרכב האולטימטיבי עם מחיר סביר

 

תודה רבה לכולם.


×
×
  • תוכן חדש...