Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כנף גבוהה?-לאאא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שימו לב לשם האתר בתמונה של הפורש

אנטי אורז? :?

 

 

הרי מזמן ידוע שאורז עושה עצירות

והרייסרים לא רוצים ריח נורא בתוך תא הנהג הקטן שלהם....

:roll:

פורסם

שימו לב שבפורשה זה 3 ספויילרים אחד על השני.

 

יש רכב במפגש ברמת גן (לא זוכר איזה רכב) שיש לו 2 ספויילרים אחד על השני

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

לא יודע מה איתם אבל הנה עוד כמה דברים משעשעים

 

:lol: הנה הצגת בכורה לקיט החדש של טויוטה

 

IMG_0059.jpg

 

IMG_0071.jpg

 

W-T-F

 

wildrice01.jpg

 

wildrice02.jpg

 

:shock:

 

DSC00418.jpg

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
שימו לב שבפורשה זה 3 ספויילרים אחד על השני.

 

יש רכב במפגש ברמת גן (לא זוכר איזה רכב) שיש לו 2 ספויילרים אחד על השני

 

שי

 

אם התכוונת לטיגרה, אז יש לה 3 ספויילרים קטנים מחוברים אחד עם\על השני.

 

לדעתי - מכוער.

פורסם
שימו לב לשם האתר בתמונה של הפורש

אנטי אורז? :?

 

Anti - Rice משמעו "נגד רייסרים מגוחכים\רייסרס וואנאביס" או משהו בסגנון (באלנו STI, הקוואליר הצהובה, המגאן עם הספויילר ושאר מיני זוועות על ארבע) .

שיבוש של Race לRice , כעת תורנו להמציא את המילה העברית המתאימה לRice Boy ...

 

טל.

פורסם
שימו לב שבפורשה זה 3 ספויילרים אחד על השני.

 

יש רכב במפגש ברמת גן (לא זוכר איזה רכב) שיש לו 2 ספויילרים אחד על השני

 

שי

 

אם התכוונת לטיגרה, אז יש לה 3 ספויילרים קטנים מחוברים אחד עם\על השני.

 

לדעתי - מכוער.

 

צודק, באמת התכוונתי לטיגרה

צודק, זה אכן מכוער

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
שימו לב שבפורשה זה 3 ספויילרים אחד על השני.

 

יש רכב במפגש ברמת גן (לא זוכר איזה רכב) שיש לו 2 ספויילרים אחד על השני

 

שי

 

זה אופל טיגרה במפגש.

 

והצהובה... זה לא "הקווליר" ( מיגון 2000) ? :lol:

 

לפחות עד אתמול... ראיתי אותה ביום שישי כולה בפצעים, ואתמול כבר בלי ספולייר ( מדף ספרים ) אבל ביום שישי, המדף היה עוד יותר גדול ממה שראיתם באילון.

×
×
  • תוכן חדש...