Jump to content

ibiza 1800

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של ibiza 1800

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. ibiza 1800

    כנף גבוהה?-לאאא

    שיפורים זה טוב...רק שיהיה בטאקט אם משפרים יותר מדי הורסים את האוטו!!!
  2. ibiza 1800

    קורבט - הדור הבא

    לא נראה משהו...נראה כמו משהו שנחשב לעתידני לפני 10 שנים....חוצמזה היא נראית ארוכה מדי יש עוד עבודה...
  3. תודה אחי המילון הזה מאוד שימושי ועוזר!
  4. ibiza 1800

    יאמי Mercedes-Benz A32K AMG

    לא משהו...ובאמת מזכירה את היאריס..
×
×
  • תוכן חדש...