Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בטח שיש לו. מאיפה הבאת את זה? מה נראה לך מסמל ה-BT בסוף הדגם?

 

כן, גבוה יותר עקרונית טוב יותר. הסברתי לעיל.

זה לא נורא אם זה רק 2V. מיליוני אנשים מסתדרים עם זה.

לא מכיר יותר מדי מגברים שלא תומכים בלפחות 4V.

עוד לא יצא לי לחשוב ולברר מה אם אות המוצא גבוה יותר ממה שמהמגבר יכול לקבל (גם מדובר באות מקסימלי). תן לי זמן :wink:

 

אכן אין הרבה מערכות שתומכות FLAC, ולמען האמת, אני מסופק אם תרגיש בהבדל במערכת יחסית בסיסית בהשוואה ל-MP3 320kbps ממקור איכותי. תמיד אפשר להריץ WAVים מקסימום.

 

תפסיק לערוך את ההודעות שלך!!! :twisted::-)

הנאו פרו של סאנדאון הם וופרים, לא סאבוופרים. יש לסאנדאון גם סאבים, אבל איני יודע אם יוסי עדין מוכר אותם.

מוצרים של ארק אודיו בכלל אמורים להיות איכותיים מאוד ומקבלים ביקורות חיוביות גם כאן בפורום.

לגבי התיבה - הכל תלוי בסאב הנבחר והנפח שמתאים לו.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ARC יקרים או שהמחירים שלהם סבירים?

איך אדע מה הנפח שמתאים לסאב?

הרדיו של ליאור לא כולל בלוטות'! הסתכלתי במפרט הרשמי שלו באתר של קנווד.

 

 

ואם כבר ליאור - תוכל להגיד לי אילו מתאמים עליי לרכוש למעט מתאם הפלסטיקה? ראיתי שצריך מתאם לשקע של האנטנה ומתאם לשאר החיבורים (חשמל, חיבור רמקולים וכו')

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אההה, אז תגיד שאתה מדבר על זה של ליאור!

חשבתי שאתה מדבר על הפיוניר.

בכל אופן, יש מן הסתם דגמים אחרים של קנווד שכוללים BT. גם מהסדרה "המקוצרת" ללא CD.

 

לכל סאב נורמלי יש המלצת יצרן לגבי נפח תיבה מומלץ כמו גם סוג תיבה מומלץ (אטומה/פתוחה).

למתקדמים יש את האפשרות לתכנן תיבה מאפס לפי פרמטרים טכניים של הסאב (T/S Parameters). נפוץ בעיקר לגבי תיבות פתוחות מסוגים שונים.

 

מאחר שיוסי מ-ECA הוא המפיץ של ARC, בודק מולו לגבי עלויות.

כמדומני, התמחורים עבור סדרות הבסיס הן יחסית תחרותיות לשוק, אבל יתכן שקצת מעל התקציב שלך.

 

אהה, ולגבי מתח כניסה/מוצא - מהמעט שקראתי, זה כמו שההגיון אמר לי. יחול עיוות/קליפינג ברמת המגבר.

לא בריא במיוחד לרמקולים. אבל יש כנראה פתרונות במידה וזה חריג מאוד.

פורסם

הרדיו שלי יש לו בלוטוט לדיבורית ולמוזיקה

 

מתאם לאנטנה הגיע עם הרדיו אם אני לא טועה וגם הרדיו הגיע עם פלאג שמתחבר לחוטים המקוריים של האוטו (הוספתי מתאם שליטה מההגה באמצע)

ככה שבעצם חוץ מהפלסטיק אתה לא צריך לקנות שום דבר אחר

 

כמובן שאתה צריך לקנות את הכלי שאיתו שולפים את הרדיו המקורי - 2 ברזלים בצורת U. (אם אתה עושה את ההתקנה לבד)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

תום - אני לא צריך דיסקים, אם יש USB או מקום לSD CARD זה מספיק לי. (וכמובן בלוטות')

אין סאב נורמלי במחיר סביר שמגיע עם תיבה משלו?

יוסי בונה תיבות?

 

ליאור:

איך יש לך? לפי הדגם שרשום בשרשור שלך אין, תוכל לרשום את הדגם המדויק?

מידע כללי, אפשר גם להסתדר בלי הכלי הזה (שלפתי בקליאו באותה שיטה עם 4 שיפודי במבוק בלי בעיה, יש גם סרטונים איך לעשות את זה ביוטיוב). בכל מקרה רוב הקיטים מגיעים עם זה.

את הרדיו זה לא בעיה להתקין לבד, זה לא שאני עושה את זה פעם ראשונה.

אני יודע שיש פלאגים שמגיעים עם הרדיו, השאלה אם לא צריך מתאם מהחיבור של הרכב לחיבור של הרדיו שיקשר ביניהם? לא רוצה לחתוך חוטים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יוסי בונה הכל! :-)

אם צריך הוא גם יעשה לך רמונט לכל האינטיריור של הרכב :wink:

תסתכל על גלריית ההתקנות שלו ועל השרשורים שלו בפורום (יכול להיות גם תחת המשתמש של ארק אודיו).

 

תגדיר מחיר נורמלי.

יש אולי כמה סאבים מאזור ה-550 ש"ח שמגיעים כבר עם תיבה.

חפש למשל כאן.

האם הם יספקו את הצרכים שלך וישמעו לך טוב? גם לכאלו יותר יקרים השאלה הזו תקפה.

פורסם

יוסי יעשה הכול ובצורה טובה, אבל גם צריך לחשוב כמה כסף יעלה לי הכול, אחרי הכול יוסי לא זול בעבודה שלו, אני לא מזלזל לרגע חלילה, פשוט המחירים יחסית גבוהים לי. מצד שני אני מעדיף לשלם שמתקין רציני יעשה את העבודה כמו שצריך מאשר לשלם קצת פחות ושיעשו את העבודה בצורה לא מקצועית ואפילו גרועה.

 

מה שמגיע פה עם תיבה זה היה טוב לרכב עם בגאז' גדול, לא ל500 עם בגאז' של פחות מ-200 ליטרים. צריך משהו ממש ממש ממש קומפקטי.

 

מחיר נורמלי? 500-600₪ ככה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בשורה התחתונה - אתה צריך לדבר עם יוסי!

הוא יכול להרכיב לך מערכת מבוססת ארק אודיו לחלוטין (למעט HU כמובן) ואז אולי אפשר להגיע איתו לעמק שווה נוח יותר מבחינה כלכלית.

 

מאחר ואתה מאזור הדרום, בדוק גם מול ישראל ג'וניור (Junior66), שגם הוא נודע בפורום כמתקין בחסד.

 

לגבי סאב, אם שום דבר לא מתאים מבחינה פיזית, אז לקנות סאב בנפרד ולתכנן תיבה בנפרד.

(וברשת אני רואה תמונות של סאבים "נורמליים" שנכנסים יופי, אבל כן תופסים את רוב המקום)

יכול להיות שאפשר להסתפק בסאב "בזוקה" ואז זה צילינדר מאורך בקוטר הסאב פחות או יותר.

פורסם

הטמפו אולטרה אכן שופר באופן דרסטי ביחס לטמפו הקודם. המגנט הוגדל משמעותית, הטוויטר כוון לנגן תדרים נמוכים הרבה יותר, המידבאס שופר בכמה רמות ואיתו גם הפאנצ'יות של הוופר.

אצלי למשל הוא מוגבר כרגע ללא מגבר, ונשמע מעולה. מובן שווליום מטורף אין, אבל בהחלט ווליום מספק.

אם אתה מהאיזור תוכל לבוא להאזין, נצרת עילית.

 

 

מחיר לטמפו אולטרה כרגע במבצע, ב680 ש"ח, מגבר 4 ערוצים Focal R4280 - 800 ש"ח, סאבוופר מורל פרימו 804 - אבדוק לך.

 

במידה ותרצה לשמוע פרטים צור עמי קשר במייל [email protected].

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

איך תוכל להשיג לי את המחירים הללו?

תשלח לי הודעה בפרטי ונתקדם משם.

אני בכלל לא מהאיזור שלך, אני מבאר שבע.

 

תום - לא רוצה לשגע את יוסי סתם, קודם כל נקבל החלטה פחות או יותר על הרכיבים ואז אשאל אותו, לא?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לשגע? זו מחייתו.

אתה בסה"כ מבקש לברר עלויות של ציוד שהוא מוכר ועלות התקנה מינימלית/סטנדרטית.

אתה יכול גם לפנות אליו בה"פ דרך הפורום (alpine) אם זה מרגיש לך יותר נוח ופחות מכביד.

פורסם

שלחתי לו הודעה, מחכה לתגובתו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

צודק הדגם שכתבתי בשרשור ההוא לא נכון, ראיתי כנראה בזמנו מכשיר דומה פיזית וחשבתי שזה זה.

בדקתי באיביי והדגם הוא Kenwood KMM BT34 ועלה 308 שקל.

הוא סבה לגמריי יש לו הכל והוא קטן ובלי דיסק מיותר אבל למערכת עם מגבר הוא קצת לוקה בחסר עם יצאה אחת למגבר של 2v, אבל זה לא כזה משנה כי אפשר לחלק לחיתוך של גבוהים ונמוכים במגבר עצמו.

 

דאבל דין זה מאוד נוח למציאת שירים ספציפיים אבל חוץ מזה זה דיי מיותר, ובאוטו שזה מסובך בו כמו ב500 כבר עדיף סינגל דין לפי דעתי

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

תום - שלחתי, תודה. הבנתי שהוא עובד בנתיבות, לא? זה הרבה יותר קרוב לי, למרות שלא מפריע לי לנסוע למרכז.

ליאור - אין לי בעיה שאין דיסקים, אבל למערכת עם מגבר וסאב, ואולי אפילו עם חיבור של כל הרמקולים למגבר, לא עדיף שיהיו לפחות 2 יציאות למגבר, אם לא 3 יציאות? מעדיף שכל העסק יהיה כמה שיותר איכותי במסגרת התקציב.

 

דאבל דין זה בעיקר בגלל המירורינג ומצלמת הרוורס שאני רוצה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...