Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכרתי בעבר כמה מקומות שהיה להם סטנד עם מספר רמקולים ומספר מערכות שהיה ניתן להחליף ביניהן.

זה והגעה למפגש ונסיון לבחון ציוד, זה בערך מה שיש לעשות בנידון. ולחפש ביקורות כאלו ואחרות.

או להמר.

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אני יודע שגם היה ככה בעבר שאפשר לשמוע מערכות, אבל ממה שאני רואה היום זה יותר נדיר, אפילו כשחיפשתי מערכת לגטס (וזה היה לפני 5 שנים כמעט), זה כבר היה נדיר יחסית.

 

אני יודע שליאב שם אצלו ברכב 9550 והוא מרוצה, אבל השאלה אם היא שווה את תוספת הכסף ביחס למערכות האחרות.

 

הסתכלתי קצת על מערכות באיזור ה1000₪:

יש את הפיונייר 9550BT כמובן, כמה ביט יש למעבד שלה?

יש JVC KD-R80BT שיש לה 3 יציאות למגבר של 4.8V ומעבד 24BIT.

ויש את הJVC KD-R736BT עם נתונים דומים.

 

כולן נעות סביב ה1100₪. מה מומלץ?

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מאוד טכני ואני מגיע מהתחום הטכני, השאלה היא כזאת - הפיוניר 9550BT, כולל מעבד של 24 ביט או לא?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אודיו קינג אז בוא ואעשה לך סדר:

אני רוכש רכב חדש ורוצה להתקין שם מערכת רצינית. ברכב הנוכחי הייתה מערכת סטוק של רנו עם קומפוננט בסיסי מלפנים בגודל של 5.25" ומאחור הותקנו 6/9. זה היה נחמד אבל אני רוצה ברכב החדש להשקיע מההתחלה במערכת נורמלית.

 

 

מה אני צריך?

סינגל דין איכותי עם USB ובלוטות'

מגבר 4 ערוצים להגברת רמקולים קדמיים וסאב וופר

סאב וופר קטן עם תיבה, כי מדובר בפיאט 500

קומפוננט איכותי מלפנים, ככה"נ מורל טמפו אולטרא 6.5"

בידוד לדלתות מלפנים ולדיפון מאחור

בסימן שאלה - קומפוננט בסיסי או קוואקסלי טוב מאחור שיתחבר ישירות למערכת.

 

 

התקציב - 3500₪ בערך. רצוי מאוד כולל עבודה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתה לא מודע לעלויות זה תקציב לא ריאלי.

מסגרת רדיו 1 דין תעלה לך 100-200 שח אם תקנה בארץ \בחו"ל.

איטום טוב לדלתות על בסיס בוטילי כמו דיינמייט אקסטרים יעלה לך 500 שח לפחות

וזה בלי עלות איטום דיפונים מאחור בלי עלות התקנה בסיסית טובה שתעלה לפחות 800 שח

ובלי עלות של רמקולים אחוריים שאין בהם ממש צורך גם כך.

 

מה נישאר לחלקים ? לא הרבה.

פורסם

מסגרת היא לא חלק מהתקציב.

איטום אני רוצה משהו זול יותר ובסיסי יותר, אני לא מחפש להשתגע כמו שאמרתי כבר כמה פעמים בשרשור הזה. הבנתי שיש חומרי בידוד במחיר הרבה יותר סביר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב ,אני חושב שאתה עדיין מאוד אופטימי.

נניח שאנחנו הולכים על ההצעה שהציע לך TOM22

מגבר JBL GTO 804EZ

סאב מורל פרימו 104 כולל תיבה

קומפוננט מורל טמפו אולטרה 602

 

מה נישאר ? רדיודסיק.

 

לך על Pioneer DEHX8750BT

זה רדיודיסק חדיש איכותי עם כל מה שאתה רוצה גם קורא FLAC.

פורסם (נערך)

הפיונייר הזה גם עם מעבד 24 ביט כמו ב9550BT?

לגביי הסאב - 10 אינץ' לא יהיה גדול מדי לבגאז' של צעצוע כמו פיאט 500? אני רוצה שישאר מקום כלשהו בבגאז', לא לסתום את הבגאז' לגמרי בגלל המערכת.

 

כמו שאני מבין אני מקבל ב3500₪ רק את הרכיבים למערכת. כמה עשויה לעלות התקנה אצל מתקין נורמלי + השלמת הרכיבים החסרים?

 

עד כמה 3 יציאות למגבר הן קריטיות בהתחשב בעובדה שאני הולך להשתמש רק בשתיים?

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כן הוא מגיע עם DAC של 24 ביט.

 

אני ממליץ לך על ה 10 לך על תיבה אטומה מינימאלית לפי הוראות היצרן.

 

לכל בעל מקצוע יש את התמחור שלו לעבודה וכמובן לרכיבים נוספים איטום ושאר

דברים שאתה מעוניין בהם ,התמחור הזול הוא כפי שציינתי בהודעה הקודמת שלי אם תגיע

למתקין כמו יוסי אלפיין שהוזכר כאן בשרשור אתה יכול לצפות אף למחיר גבוהה יותר.

בכל אופן תעשה סקר שוק גם בנושא ההתקנה ישנם איכויות שונות של חומרים

ורמת עבודה של בעל מקצוע.

 

מכשירים ברמה בדרך כלל כוללים 3 יציאות למגבר

בהתחשב באופי ההתקנה אתה תשתמש רק ב 2 יציאות FRONT ו- SUB

את יציאת ה REAR לא תנצל.

פורסם
להתקין את המערכת זה ממש קל, אמרת שאתה טכני, יודע לפתוח ברגים ולחבר חוטי חשמל? אתה תסתדר

להתקין מערכת אני אסתדר ללא ספק, עשיתי את זה כבר כמה פעמים, אבל לא ברמה של מגבר סאב וכו'.

מעדיף שמישהו מקצועי יתעסק עם הרכב.

כן הוא מגיע עם DAC של 24 ביט.

 

אני ממליץ לך על ה 10 לך על תיבה אטומה מינימאלית לפי הוראות היצרן.

 

לכל בעל מקצוע יש את התמחור שלו לעבודה וכמובן לרכיבים נוספים איטום ושאר

דברים שאתה מעוניין בהם ,התמחור הזול הוא כפי שציינתי בהודעה הקודמת שלי אם תגיע

למתקין כמו יוסי אלפיין שהוזכר כאן בשרשור אתה יכול לצפות אף למחיר גבוהה יותר.

בכל אופן תעשה סקר שוק גם בנושא ההתקנה ישנם איכויות שונות של חומרים

ורמת עבודה של בעל מקצוע.

 

מכשירים ברמה בדרך כלל כוללים 3 יציאות למגבר

בהתחשב באופי ההתקנה אתה תשתמש רק ב 2 יציאות FRONT ו- SUB

את יציאת ה REAR לא תנצל.

לגביי הסאב - איך אני יודע מה גודל התיבה המינימלי עבורו? ואיך אדע שהתיבה תתאים למידות הבגאז'?

יוסי אלפיין הבנתי שהוא לא זול, ומדבריו בהודעה פרטית התקציב שלי לא מספיק לכלום. לישראל אני צריך להתקשר, אבל זה יהיה או מחר או אחרי החג.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

כל הנתונים נימצאים באתר היצרן.

אתה יכול לרכוש תיבה מוכנה בגודל 10 שזה מה שאני ממליץ או לבנות תיבה לפי דרישתך

מה שיעלה יותר כסף ,אין בעיה למצוא תיבה אטומה בנפח שמציין היצרן.

http://www.morelhifi.com/wp-content/uploads/2012/04/Primo-Manual-for-site.pdf

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

אם אני מבין טוב, בתיבה אטומה לביצועים הטובים ביותר בגודל 8" מספיק 10 ליטר, ול10" צריך 28 ליטר, בבגאז' שכל נפחו 185 ליטרים, ה18 ליטרים האלו הם הבדל עצום למדי.

 

בתיבה שיש לה חורים ההבדל לא כ"כ גדול.

ההבדל בצליל בין ה8" ל10" כל כך מהותי שהוא מצדיק תפיסה של שישית מתא המטען?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...