Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. יבוצע ביום ראשון או רביעי.

2. חיפשתי ולא מצאתי משהו מעניין (אבל זה היה חיפוש רק בזאפ).

3. אני אעבור על זה בשבת.

 

איזה עוד מתקינים כדאי לבדוק שיודעים לעבוד?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 197
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מכיר שמות ספציפיים מאזור הדרום ועד המרכז. אפשר גם לגבי זה לנסות לערוך חיפוש (במידה ויש עדכונים מאז שבוטל האיסור על המלצות).

אבל כמעט כל חנות אונליין לציוד אודיו לרכב מציעה גם התקנה, אז אפשר לברר גם מולן, לפחות בשביל הרפרנס.

פורסם

עשיתי עוד חיפוש בזאפ.

אני ידוע שהפיוניר 9550 מומלץ, אבל גרסת הבלוטות' מאוד יקרה.

 

להלן כמה דגמים ששמתי עליהם את העין, תגיד לי אם הם שווים את תוספת הכסף לעומת ה4750BT:

פיונייר 8550BT (עולה 940₪)

קלריון CZ302A (עולה 870₪)

אלפיין UTE-72BT (עולה 780₪)

פיונייר 6750BT (עולה 665₪)

קנווד KDC-U559BT (עולה 590₪)

 

לכולם יש לפחות 2 יציאות למגבר. השאלה אם יש פה משהו שמצדיק תוספת תשלום לטובת איכות שמע, לטובת דיבורית טובה יותר, לטובת יותר אופציות כיוון וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם סדרה 8 של פיוניר לדעתי משתמשת כבר ברכיבים יעודיים/מיוחדים לאודיו. הדגם המדובר הוא מלפני שנתיים וצריך לבודק אילו פונקציות חסרות בו בהשוואה אם בכלל.

פיוניר סדרה 6 היא חסרת ערך מוסף על פני סדרה 4 (מסתכם למיטב זכרוני באפשרות לשנות צבעים ואולי משהו שקשור למיקס של מוזיקה).

את קלריון אני מחבב בעקרון אבל לא מכיר לעומק את הסדרות החדשות האלו.

כנ"ל לגבי אלפיין.

קנווד מכיר עוד פחות.

 

אין מנוס מלשבת ולבצע השוואה בין הפונקציות השונות ולראות אם יש תיעדוף ברמת "על הנייר" מבחינת מכשיר זה או אחר.

איפה Audio King כשצריך אותו (או כל בר ידע ודיעה לצורך הענין).

פורסם

ברמת העקרון לכולם יש 2-3 יציאות למגבר, USB ובלוטות', זה מה שאני יודע, השאלה מה יש לבדוק מעבר לכך?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סוג מעבד ונתוני "איכות" (THD, SNR וכד')

תקן בלוטות' ואפשרויות שלו (חיבור מקביל של טלפונים, הצגת ספר טלפונים, שפה, קיום מיקרופון חיצוני וכו').

ממשק מול חיבור פיזי לטלפון.

קבצים שניתן לנגן דרך USB.

כיווני סאונד למיניהם (איקוולייזר, קרוס וכד').

מתח מוצא.

צבע תאורה אם חשוב לך.

 

ואחרי כל זה, לחפש ברשת ביקורות לגביהם.

פורסם

סוג מעבד ונתוני איכות - מה נחשב טוב יותר/רע יותר? מה הנתונים שצריך להיות בSNR ובTHD?

תקן בלוטות', מבחינת אם יש מיקרופון חיצוני וA2DP זה מספיק. ספר טלפונים גם ככה סביר להניח שלא יוצג כי הוא בעברית.

כיווני סאונד - יודע מה זה אקולייזר, קרוס לא בטוח שיודע, אבל אבדוק מה יש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתה מתעצבן על עריכות אז זאת הודעה חדשה:

ה8550BT, עקב היותו מכשיר ישן, לא תומך באפליקציות החדשות של פיונייר, לא מטעין את הסמארטפון כשהוא מחובר לUSB. מה שכן יש לו HPF וLPF, שאין כנראה ב6750BT לפי המפרט. כמובן 3 יציאות למגבר 4V. זה משהו שיש אפילו ב4750BT הזול.

בקלריון אין מיקרופון חיצוני ולכן הוא נפסל.

 

יש SNR לרדיו, לדיסקים, לUSB, למה להתייחס במפרט? יש כל כך הרבה נתונים.

SNR - כמה שיותר נמוך יותר טוב? כמה שיותר גבוה יותר טוב?

 

לאלפיין גם יש הרבה אופציות כיוון לפי המפרט שלו, זה נראה מרשים יותר מהפיונייר השאלה אם זה באמת כך?

http://www.alpine.co.uk/p/Products/digital-media-receiver-4660/ute-72bt

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

24 ביט מול 1 ביט (24 עדיף בעקרון). לא מאמין שתמצא מידע מעבר.

SNR, THD וכיוצב' - מאמין שלא יהיו הבדלים אדירים בין המכשירים ובכל מקרה לא משהו שמיע בסבירות גבוהה. (לפדנטים - THD נמוך ככל הניתן, SNR גבוה ככל הניתן).

נדמה לי שדווקא מכשירים של קנווד נוטים לתמוך בעברית אבל זה כמובן תלוי דגם. פיוניר אולי, תלוי במקור המכשיר. לגבי השאר אני מסופק.

קרוס - חיתוך/הגבלת תדרים. לכל מגבר יש כזה ויאפשר לך להפריד בין הקומפוננט לסאב, אבל רוב המכשירים גם מציעים כזה בסיסי.

פורסם
אתה מתעצבן על עריכות אז זאת הודעה חדשה:

לא מתעצבן, אבל גם לשלוח הודעה נוספת לפני שאני מגיב זה אותו הדבר. אני פשוט צריך לבדוק לפני שאני שולח שלא עדכנת כלום ולהוסיף לתגובה שלי. אחרת אני עשוי לפספס שאלות שלך. אבל כבר למדתי פחות או יותר את הטריק איתך :wink:

 

ממה שאני זוכר גם ל-4/6 יש HPF ו-LPF לסאב. צריך לבדוק שוב.

אם אני זוכר ל-4 יש יציאות של 2V בלבד.

 

בקלריון אולי אין מיקרופון חיצוני שמגיע עם הערכה, אבל יש מצב שיש חיבור לכזה ואז אפשר להוסיף.

 

עדיף בנתונים להתייחס למקור ההשמעה העיקרי שלך כמובן.

פורסם

תראה, גם הדיבורית זה חשוב, ברכב הנוכחי יש לי בורי 9040, ושומעים אותו מצוין.

השיקול העיקרי ברכישת מערכת עם דיבורית מובנית הוא כמה שפחות התקנות מקומיות ושהמערכת משתתקת באופן אוטומטי כשמתקבלת שיחה.

 

בכל מקרה כמו שאמרת, אין טעם להוסיף ל6750, זה די דומה ל4750, אין הצדקה לשלם עליו כמעט עוד 100₪.

הSNR והTHD זהים ב4750BT וב8550BT, 94DB וTHD 5%.

באלפיין 0.008% ובUSB יש SNR של 105DB. הגיוני כזה הפרש בTHD? בפיונייר זה על סקלת תדרים די גדולה (50-15000HZ) ובאלפיין זה רק ב1KHZ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה חלק מהבעייתיות בהשוואות האלו - מדידות בדרכים שונות ושיטות שונות, ולא תמיד קיום נתונים עבור אותם משתנים.

הנתונים האלו של פיוניר נמדדים ביציאות הרמקולים הרגילות ולא ביציאות למגבר חיצוני ולכן לא רלוונטיות עבורך.

טווח שמיעה אנושי נחשב ל- 20Hz-20,000Hz.

פורסם

אני ביצעתי בדיקת שמע (לא שמיעה) לפני כמה שנים, האוזן שלי נחשבת די רגישה ביחס לאדם רגיל מבחינת זיופים טונאליים, יש נתון לנושא הזה? :shock:

 

בכל מקרה - נהייתי מתוסבך לגמרי.

מי חזק בפורום במערכות סינגל דין?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כמה שנים זה הרבה זמן. אנחנו מזדקנים והשמיעה נפגמת לאיטה.

חוץ מכל הנתונים שדיברנו עליהם יש לרוב איזשהי "חתימה סוֹנית" למכשיר, ואת זה לא ניתן לכמת במספרים.

רק מבחן שמיעה עיוור בין כל המכשירים יאפשר לך לבצע בחירה אולטימטיבית עבורך.

 

בכל אופן, אני אהיה פחות זמין ביומיים הקרובים החל מפחות או יותר עכשיו. תהיה ערוך נפשית :lol:

פורסם

כמה שנים, אני בסך הכול בן 22, לא 40 :)

מבחן שמיעה עיוור זה בעייתי, הרי שום חנות לא תסכים שאבוא ואפתח כל מערכת, אשמע אותה ואבחר מה אני רוצה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...