Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תעלומת הWIFI של xiaomi YI למה שם רשת של SJ5000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רכשתי xiaomi YI שקיבלתי אותה אתמול.

לפי הפורומים בחול שם רשת הWIFI אמור להיות בסגנון YDXJ_1234 (מספרים ראנדומאליים).

אבל אצלי הוא מזהה שם של רשת כSJ5000_1234 וגם הסיסמא היא לא 1234567890 כפי שרושמים בפורומים או כאן למשל: http://www.amazon.co.uk/Xiaomi-Yi-Action-Camera-recorder/dp/B00UL2654C

 

אלא הסיסמא היא 1234578 כפי שרשום עבור גירסת הNOVATEK של SJ5000:

http://bestcamcorder.trafficmanager.net/action-camcorders/free-shipping-sjcam-sj5000-wifi-sports-camera-1080p-waterproof-diving-hd-alx-32305924853-dp.html

 

את המצלמה רכשתי באיביי ממוכרת אמינה: http://www.ebay.com/itm/131500030165?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

אין יותר מידי מידע באינטגנט, אבל אני חושד שהמצלמה שלי מבוססת NOVATEK הפחות טוב ולא A7 של אמברלה.

 

מצד השני, יש גירסת SJ5000 עם צ'יפ A7 של אמברלה אבל חיישן פנאסוניק ולא הסוני היותר טוב שאמור להיות בYI.

 

תוכנת קונפיגורצייה ממחשב עובדת עם המצלמה.

 

האם יש דרך לבדוק איזה מעבד יש מבלי לפרק את המצלמה?

 

מישהו יודע מה פתרון התעלומה?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

מוצרי XIAOMI חובה לירכוש מחנויות אמינות שידועות במכירת מוצרים מקוריים, רוב הסיכויים שנפלת על זיוף.

לפעמים אפילו מצליחים לרמות את החנויות הגדולות אז על מוכר באייבי לא ממש הייתי סומך, כי חנויות גדולות מוכרות עשרות אלפים לעומת כמות קטנה של מוכרים באייבי.

בנוסף המחיר גבוה מאוד, המצלמה לא אמורה לעלות מעל 70$ כולל מישלוח.

 

לדעתי שווא ליפתוח תלונה ולקבל פיצוי חלקי.

נ.ב: אשמח אם תוכל לצלם תמונה של משהו עם הרבה פרטים בשביל ליראות אם אכן החיישן 16MP ולא אינטרפולציה.

תמונה בגודל המלא ניתן לעלות כאן:

http://postimage.org/

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא מכיר משהו כזה ב YI שלי. אני לא בבית עכשיו, אני אבדוק יותר מאוחר.

דרך אגב SJ5000 זה שם של מצלמה אחרת, נשמע מוזר מאד, זה בטוח לא שם הרשת שלי. תנסה לבדוק אם יש לך מצלמה מזוייפת ביד

פורסם

מנפלאות הקניה ברשת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אני מודע לכך שSJ5000 זה מצלמה אחרת, גם מצלמה טובה מבית SJCAM ויש דגם עם הצ'יפ הטוב.

 

hwgeek, המוכרת הזאת אמינה ורכשתי ממנה לא מעט מצלמות ולא נפלתי עדיין על זיוף (רכשתי אצלה SJ1000, SJ4000, 0803). גם השירות שלה טוב תמיד. לכן לפני קייס שלחתי לה מייל.

לכן סמכתי לקנות ממה, חשבתי שבמחיר הגבוה שמצויין המצלמה צריכה להיות טובה לאור הניסיון הקודם עם המוכרת. והיא מציינת שהמצלמה מקורית. מצלמות זאת ההתמחות שלה ויש הרבה המלצות חמות דווקא עליה.

 

לא הצלחתי באינטרנט למצוא שום חומר על המצלמה הזאת כדי להבין אם היא מקורית או לא. אין עדיין מידע ואיכות וידיאו הטובה ביותר בין כל המצלמות שיש לי (כושר הפרדה מעולה, מצד השני מניח שSJ5000 לא הייתי מבדיל).

 

הדרך היחידה לדעת זה לפרק, אבל המעבד הוא מאותו סוג כמו לSJ5000 ,כי לפי מה שקראתי (מהקישור למטה) ואני משתמש בתוכנת קונפיגורצייה חיצונית שנכתבה כתוצאה מהאקינג של פרוטוקול תקשורת של מעבד AMBARELLA. רק החיישן שונה וזה החלק היקר במצלמה הזאת - החיישן של סוני. המעבד לפחות כניראה בכל זאת A7, נשאר לברר לגבי החיישן ולהבין למה שם המצלמה SJ5000. :(

 

להלן הקישור לתוכנת קונפיגורציה: https://github.com/deltaflyer4747/Xiaomi_Yi

עריכה אחרונה על ידי tzvipper
קישור לקונפיגורציה

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הדרך הזריזה יותר לבדוק זה לשים סקריפט ASH על ה SD, למיטב זכרוני הם עובדים רק על AMBARELLA

 

תוכל להוריד סקריפטים ל xiaomi yi כאן

מנפלאות הקניה ברשת.

 

מנפלאות החוסר זהירות, אין טעם להשליך את סיפור החנות שלך ולהשתלח בכל אחד שקיבל זיוף מהאינטרנט

פורסם

אכן גם אני סקרן כעת לדעת מה בדיוק קיבלת.

ולא התכוונתי שהמוכרת עבדה עליך אלא שגם עליהם עובדים לפעמים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
הדרך הזריזה יותר לבדוק זה לשים סקריפט ASH על ה SD, למיטב זכרוני הם עובדים רק על AMBARELLA

 

תוכל להוריד סקריפטים ל xiaomi yi כאן

תודה רבה, אנסה את זה בהזדמנות. למרות שאני די בטוח שמדובר על AMBARELLA כי תוכנת קונפיגורצייה CC עובדת על פרוטוקול של הצ'יפ הזה (זה פרויקט שעשו במיוחד עדי שיהיה אפשר לקנפג את המצלמה דרך מחשב, יש אפילו סקריפטים ללינוקס).

לYI הגירסא היא A7LS לא יודע מאיזה גירסא ולSJ5000 זה A7LS75 שזה אמור להיות אותו צ'יפ, לכן כל הסקריפטים וקונפיגורציות סביר להניח שיעבדו. העינין שלSJ5000 בגירסא הזאת יש חיישן אחר של פנאסוניק - פחות טוב מזה של הסוני למרות שגם הוא 16MP. ואת זה אני לא יודע איך לבדוק.

 

אני חפרתי את האינרנט בכל האתרים של הגדג'טים, המצלמות שדומות לYI במבנה החיצוני אבל עם צ'יפ NOVATEK, יש להן מסך וכפתורים נוספים בצדדים, מיקום שונה של סוללה, כרטיס זיכרון וחיבורים.

 

אם זה זיוף, אז כניראה איכותי במיוחד. איכות הבניה טובה מאוד, הכל ניראה אותו דבר 1-1 מבחוץ וגם איכות תמונה יותר טובה מכל דבר אחר שיש לי (מצלמות לא רעות כשלעצמן).

החשד שלי שזה גירסא של SJ5000 במארז ללא מסך וכאן הרווח של הזיוף על חשבון חומרה שכבר קיימת ללא מסך שחוסך להם עלויות. לכן איכות תמונה טובה.

 

אין שום מידע ברשת, אולי הזיוף הזה מאוד חדש, או אולי זה לא זיוף בכלל.

 

hwgeek, מאוד מסקרן אותי לדעת מה בדיוק קיבלתי כי אני רוצה להזמין עוד מצלמות מסוג הזה (אבל מקוריות).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

img_0001_small.jpg

זאת המצלמה, מספר סידורי מתחיל בZ23L, כניראה מדובר בגירסא הלפני אחרונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לפני כמעט שנה וחצי קניתי את הSJ4000, לא עברו כמה חודשים ופתאום נהיו למצלמה הזאת ים זיופים (מאז היא מיתגה את עצמה כSJCAM).

הכל יכול להיות, הדבר היחיד שאולי אתה כן יכול לבדוק עם מה שיש ומבלי לפרק שום דבר זה את זווית הצילום.

הYI מצלם 155 מעלות לעומת הSJ4000 שיש לך 170 מעלות.

אם הזווית בתמונות של הYI ושל הSJ4000 יהיו זהות אז כנראה זה SJ5000 בגוף של YI

פורסם

תודה! זה רעיון מעולה, אנסה

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עדכון: זוית הצילום קטנה מsj4000. ככל הניראה מצלמה מקורית (או לא נופלת מהמקורי). בכל אופן, איכות תמונה וחדות מצויינים - המצלמה הטובה ביותר שיש לי כרגע מהמצלמות הקטנות.

אני מרוצה.

 

אגב, למצלמה יש באג תכנוני: יש טבעת לדים מאוד יפה מקדימה שמשנה צבעים. הבעיה עם לדים האלו, הם מאוד בהירים ובתאורה חלשה זה עובד כמו פנס באחד הצבעים (בהתאם למצב טעינת הסוללה). :shock:

לא מפריע לי במיוחד, אבל כדאי לשים לב או לכסות במשהו את הטבעת הזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...