Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הצלחתי להבין בדיוק את הבעיה. וגם מה הקשר למכסה מנוע (אלא אם כן סתם מדובר בטעות דפוס).

נשמע שמשהו פשוט התעקם שם קצת, בין אם מוט הנעילה או הטבעת אליה הוא אמור להיכנס, ובסה"כ זה דורש איזה יישור שם.

פה תוכל לראות את המנגנון עצמו - http://www.partsbase.org/vw/golf-go-eu-1997-86210-central-locking-system-for-tailgate-and-fuel-filler-flap/

פורסם

לא מכסה מנוע, מכסה של הדלק, טעות

שלי :D

שום מוט לא עקום, אני אצלם תמונה ואערוך, נראה לי שפשוט חסר חלק.

אעדכן עם תמונה כשאהיה בבית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היית צריך לקנות את הרכב שלי, שמה אין נעילות ופותחים את זה עם היד וזהו :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה סתם גורם לי לקנא :(

אני צריך לשלוח לך תמונה של הגולף בהזדמנות, היא נהדרת. (גם היא מונמכת). D:

נ.ב

גם אצלי פותחים את זה עם היד. (צחוק רשע).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כן אבל בדור הקודם אין את כל ההיי-טק הזה עם הוואקום.

למה לשלוח רק לי? תעלה לשרשור תמונות הרכבים. נהייה משעמם שם עם כל מכוניות המיני בשקל תשעים.:lol:

אה, ותתחדש!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא חסר כלום לדעתי.

אם אתה סוגר את הנעילה המרכזית כשהדלת פתוחה, אותו פס מתכת יוצא מאיפה שהגומיה בצד שמאל?

כשהדלת סגורה, אותו פס מתכת מצליח להיכנס ללולאה בדלת ולנעול אותה בהצלחה?

אם שתי התשובות הן כן, אז אין בעיה.

פורסם

אפשרות 1 - לחיות עם המצב. לקוות שאף אחד לא ינסה לגנוב דלק או לשפוך לך פנימה חול או חולירע אחרת.

אפשרות 2א - לבדוק את פשר התקלה. האם הפס רק לא יוצא אבל כן נמשך לאחור או בכלל לא מתפקד וכולי. כפי שעלה קודם, המערכת יושבת מאחורי הדיפון בתא המטען בצד ימין. לעקוב אחרי הצנרת הרלוונטית עד ל"סרבו". לתקן/להחליף את שנדרש. תוכל להעזר באחד התרשימים שהעלתי קודם.

אפשרות 2ב - לתת למוסך שמכיר (לדוגמה מוסך רון :wink:) לאבחן את התקלה ולטפל בהתאם.

אפשרות 3 - רכישת פקק ננעל. ראה כאן מק"טים (חלק 20). איני יודע כיצד מתבצע תיאום למפתח הרכב, או אם יש לרכוש מפתח כחלק מהחבילה.

פורסם

אפשרות1 לא בחשבון, פתחתי אשכול בשביל זה.

אפשרות 2א, הפס לא זז כלל, לא כלפי פנים או חוץ.

אפשרות 2ב, אחשוב על זה, למרות שאני מעוניין לתקן את הבעיה בעצמי ולחסוך קצת כסף אם אפשר.

אפשרות 3, אנסה לברר לעומק את העניין, נשמע טוב.

×
×
  • תוכן חדש...