Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין B4 2006 לאימפרזה 4X4 שנת 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי טרופר בנזין 3.5 שתיין דלק רציני (1:4 ) .

לא מזמן מכרתי את הלאנטיס ששרתה אותנו נאמנה מיום הוצאתה מהסוכנות .

אני מעוניין להשאיר את הטרופר לטיולי שטח בלבד ולרכוש רכב יד שניה אוטומטי יפני.

שתי המכוניות שאני מתחבר אליהן הן ה B4 ואימפרזה מנוע 2000 הנעה AWD .

 

B4 אני מכיר היטב (שנת 2007 זה הרכב היום יומי של אישתי),

אני אוהב את הנינוחות בנסיעות בין עירוניות איתו.

אני אוהב את העיצוב החצוני והפנים .

נראה לי שאיכות החומרים בידיות הפנימיות ופנלי הדלתות לא משהו ביחס למזדה שהייתה לי.

אני לא אוהב בה שהיא מאד נמוכה וקרובה לכביש , גם לא את חתך הצמיגים הנמוך.

על כן החלפתי לה ג'אנטים מקוריים של סובארו במידה 16" .

הצמיגים 205/55/16 עודכנו ברשיון (נמצאים ברשימה המותרת באוטודתא).

 

אימפרזה כמעט שלא מכיר.

מבחינת מכלולי הנעה אני מבין שהם כמעט חולקים אותו דבר

מנוע כמעט זהה (ב B4 מוציא 165 כ"ס לעומת 158 כ"ס באימפרזה).

גיר 4 מהלכים עם יחסי העברה שונים . ב B4 טיפטרוניק , באימפרזה תפעול ידני פשוט.

צורה חיצונית ה B4 מבחינתי "לוקחת" בגדול. כנ"ל פנים הרכב.

 

היתרון שאני רואה לאימפרזה זה בעיקר נסיעות עירוניות וחניה במקומות צפופים.

יתרון הגובה מהקרקרע במעבר באמפרים רצחניים (יש לי כאלו בישוב).

פשטות מערכת המיזוג שאולי תתן אמינות גדולה יותר .

 

מעבר ליעוץ ,

האם מישהו מכיר קיט ספייסרים להגבהת B4 ? אם כן,

איך הרכב מתנהג ? (נשאר נוח)

 

אשמח לתובנות שיעזרו לי להחליט בפרט שפער המחירים אינו גדול בין הרכבים.

 

תודה מראש למשיבים

רענן

פורסם

יש כמה יתרונות לסובארו B4 על הסובארו אימפרזה:

האימפרזה נחשב לרכב קצת יותר מיושן מה B4, ה B4 רכב יותר מוכר ומבוקש, ולכן יהיה קל יותר במכירה.

מבחינת האבזור הפנימי שני הרכבים די דומים ואין יתרון מובהק לאחד מהם על פני השני.

 

אתה מוזמן להציץ באתר SWITCH יש שם מגוון די גדול של שני הרכבים האלה, כולם מבעלות פרטית ולאחר סינון ובדיקה במכון מורשה:

https://switch.co.il/cars/subaru/order-price-asc/?model=b4&model=impreza

 

בהצלחה

פורסם (נערך)

פות"ש שאל על 2006, ואין לכם אפילו אחת באתר.

כן, אני יודע שזו המדיניות שלכם, עד 8 שנים.

וה B4 2006 איננה מיושנת יותר מהאימפרזה 2006 - אלא אולי להפך.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
פות"ש שאל על 2006, ואין לכם אפילו אחת באתר.

כן, אני יודע שזו המדיניות שלכם, עד 8 שנים.

וה B4 2006 איננה מיושנת יותר מהאימפרזה 2006 - אלא אולי להפך.

 

 

צודק :)

פורסם

חברים,

 

תנסו לעזור לי במידע השוואתי כגון:

א. התנהגות כביש (בלימה, היגוי ופידבק, תת היגוי/היגוי יתר, זוית גילגול)

ב. נוחות כוללת, שיכוך מתלים.

ג. מושב נהג (נוחות וכיוונים) , תמיכה צידית ולגב תחתון .

ד. רעשים בתא הנוסעים (מהמנוע, מהתנגדות האוויר, מהגלגלים )

 

שוב תודה מראש

רענן

פורסם

בכל הפרמטרים שציינת, ללגאסי (B4) יתרונות חד משמעיים. היא נוחה יותר, שקטה יותר, מאובזרת יותר, ועם איכות חומרים עדיפה. לא במקרה היא נמצאת בסגמנט מעל ולא במקרה נמכרה במחיר גבוה יותר.

אישית, אני יותר אוהב את המושב באימפרזה (לטעמי הוא תומך יותר).

מבחינת מיזוג, יהיה קל יותר לקרר את האימפרזה פשוט כי חלל תא הנוסעים קטן יותר והשמשות קטנות יותר.

 

הבדל מהותי אחד: באימפרזה 4 כריות אויר, בB4 יש 6. לאימפרזה 4 כוכבים בריסוק, ללגאסי יש 5.

 

אם אתה רוצה אימפרזה בגלל הבאמפרים, חפש אחת סטיישן. אין הרבה, אבל אלא שיש הן בדר"כ שמורות ומאוד מיוחדות.

פורסם

סיכום,

אז התרשמתי מקרוב ונהגתי על אימפרזה R שנת 2006 (מנוע 2000 AWD ).

למעשה אפשר לומר שלא חידשתי לעצמי הרבה ...

 

מבחוץ האימפרזה משדרת "קרביות" לעומת סולדיות של ה B4 ,

האימפרזה נראית טוב אבל עדיין בעיניי ה B4 יפה ומעוצבת יותר.

מה שהפתיע אותי וחידוש בשבילי, לדגם ה R מרווח גחון ומרווח פגוש קידמי לכביש,

כמעט זהה ל B4 .... אולי גבוה ב 1 סמ' לעומת ה B4 .

זאת בניגוד לדגם המוחלף GX שהמרווח גחון נראה גדול יותר רק במבט .

 

מבפנים האימפרזה מאכזבת בעיקר בקונסולה המרכזית, היעדר טיפטרוניק ומושבים אחוריים ללא משענות ראש מתכווננות.

משום מה יש לי הרגשה שאיכות הפלסטיקה בדגם 2006 נחותה לעומת שנת 2005 (דגם GX 2000 ) שאני מכיר טוב.

 

בנסיעה,

האימפרזה נתנה לי הרגשת התאקלמות וביטחון מצויין לגביי הימצאות כול פינה ופינה שלה !

מה שקשה לומר לגביי ה B4 (מייד אחר כך נהגתי על B4 של אישתי).

תגובות למצערת מצויינות ולא זהיתי הבדל מול ה B4 .

אני חושב שהניהוג ושינויי הכיוון מעט זריזים מול ה B4 .

כלומר, עבור נהיגת פאן עצמית בכבישים מפותלים, הייתי מעדיף את האימפרזה.

עבור נסיעה משפחתית לנופש באילת, הייתי מעדיף את ה B4 .

 

בקיצור,

מבחינתי הדילמה לא פתורה .... בעיקר בגלל שהמחירים ללא פער משמעותי.

לו היה פער משמעותי, הייתי רוכש האימפרזה כרכב שלישי ללא כול התלבטות.

 

מכיוון שאין פער משמעותי, אני מניח שאני ארכוש את הרכב הראשון שיעשה לי "קליק" במראה,

ובעיקר ברמת האחזקה המתועדת והבדיקה הקפדנית שאני אישית אבדוק אותו.

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...