Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש משהו פשוט ותקיף מאוד לעשות.

לכתוב מכתב ל VW בגרמניה עם כל המאורעות והטיפול ותאמין לי שלא יעברו שבועיים ותקבל מנוע חדש!

 

כתבתי להם עוד כשהלך המנוע. הם ענו לי - תסתדר עם היבואן...

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הגיע הזמן לעורך דין

 

כנראה... למרות שזה גם סרט ארוך בפני עצמו. ובנתיים הפז"ם דופק על חשבוני. אין לי אוטו. אני לא יכול למכור במצב כזה, והמחירון יורד...

פורסם
לא מחייב שזה סרט ארוך. לפעמים מכתב אחד עושה את ההבדל

 

מקווה... בכל אופן תודה על ההזדהות...

פורסם

אני קורא את השרשור הזה, ואני משפשף את העיניים בכדי לוודא שכל מה שקראתי אכן אמיתי.

 

במקום שהם יתנצלו על כל עוגמת הנפש שנגרמה לך, יחליפו לך את המנוע ויזכו אותך בפיצוי כספי על הפסד הזמן הרב שנגרם לך, הם עושים בדיוק ההפך!

 

אין שום ספק שאחרי קריאת השרשור הנ"ל, אם היו לי כוונות להתקרב אי פעם לרכבים מקונצרן VAG, הרי שהכוונות הללו נגנזו בזה הרגע.

 

אני הייתי שולח כבר בהתחלה מייל ליצרן, מסביר לו את הדברים ודורש הרכבה של מנוע חדש ברכב. לא אוברול, ולא נעליים. מנוע מודרני לא אמור להתפגר ב-90 אלף ק"מ, על אחת כמה וכמה כאשר מתוחזק היטב.

 

אין לי מושג מה מנע ממך לגשת עד כה לבית משפט...

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

הפוסט הזה אינו נותן לי מנוחה...

ולמרות שקניתי את אחד הרכבים שמוגדרים כ"אמינים ביותר",[מנוע 1.4 ללא טורבו, גיר ידני] יש לי חששות.

אני יכול רק להתנחם בזה שקיימים אלפים רבים מהדגם הזה, שמראים אמינות כמעט מוחלטת.

ולמרות זאת לא הייתי רוצה להיות בנעליו של פותח השרשור.

 

כמו שנאמר כאן, גדולי המומחים בארץ בדקו ותיקנו או ניסו לתקן את הרכב ללא הצלחה.

לפני שהבעיה מגיע לכותלי בית המשפט, הייתכן שפיספסו משהו וכן ניתן עדיין לתקן את הרכב "המקולל"?

פורסם

מדהים.

וכל זה מהיצרן הגדול ביותר בעולם (כרגע).

מישהו יכול להסביר למה זה קורה? האם זו רמת המוסכים בארץ? חוסר התאמה לתנאים בארץ?

חוסר בשלות של הטכנולוגיה? בקרת איכות לקויה בתכנון ובייצור?

ומה החלק של היבואן? ואיך כל זה עדיין נמשך אחרי כל-כך הרבה שנים?

לא מצליח להבין את זה. ובעיקר לא מבין איך אנשים עדיין מוכנים לשלם ליבואן הזה כסף...

נקווה לסוף מוצלח לפרשה המדכדכת הזו.

פורסם
זו התשובה שקיבלתי...

 

יכול להיות שפירשת קצת לא נכון את מה שהם כתבו, הם לא אמרו לך תסתדר עם היבואן, הם אומרים שהם העבירו את הפניה שלך ליבואן ויצרו איתך קשר בקרוב.

 

תמתין כמה ימים וכנראה תקבל שיחה.

פורסם

סיפור הזוי. כמה כאב ראש...

אהבתי שיצרו איתך קשר וכעסו שפנית למוסך רון, אבל גם הספיקו לנפנף אותך. נחמד.

 

דעתי האישית - עו"ד.

תמשיך לעדכן.

פורסם
יכול להיות שפירשת קצת לא נכון את מה שהם כתבו, הם לא אמרו לך תסתדר עם היבואן, הם אומרים שהם העבירו את הפניה שלך ליבואן ויצרו איתך קשר בקרוב.

 

תמתין כמה ימים וכנראה תקבל שיחה.

 

תראה את התאריך של המייל... בנוסף קיבלתי טלפון משירות לקוחות בזמנו שאמרו את אותו דבר בשם היצרן...

פורסם

עדכון...

עכשיו הם גילו שהלך הטורבו!

אדון מיקי חתם שהאוטו תקין בזמן שהטורבו מקרטע...

אז מה ההסבר? אין הסבר! אבל... בכל מקרה זה לא היה מציל לך את הטורבו אם הוא היה עולה על זה...

 

העיקר הוצאתי אלפי שקלים על ניסוי ותהיה, שבועות בלי אוטו, ונסיעות סיוט. ולך תדע אם זו הבעיה האחרונה.

 

חוצמזה שהם אומרים שהלך עוד משהו... הלמפה - שזה חיישן של האגזוז ועוד צינור שקשור לפליטה.

לך תדע אם זה לא מה שדפק את הטורבו. ואולי גם את המנוע. נשמע הגיוני שאם מערכת הפליטה לא תקינה וחוזרים גזים למנוע - אז זה דופק משהו... (אשמח לשמוע חוו"ד ממקצוענים)

 

ומה עוד נזכרתי... שאותו מיקי אובייקטיבי אמר לי שאם אתקל בבעיה (התקתוקים ואוטו נחנק) כשזה על חם, מיד ארוץ למוסך שיראו את זה (למרות שכבר מנהל העבודה נתקל בתופעה) ובמקביל הורה למוסך לא לקבל אותי...

 

אחחח אם זה לא היה עצוב...

פורסם

חיישן חמצן לא דופק מנוע גם טורבו לא תקין רק במקרים מאוד נדירים, אם כבר ההיפך.

העיקר הוצאתי אלפי שקלים על ניסוי ותהיה, שבועות בלי אוטו, ונסיעות סיוט. ולך תדע אם זו הבעיה האחרונה.

איזה חלקים החלפתה לצורך הניסוי והתהייה?


×
×
  • תוכן חדש...