Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW טוראן - מנוע אחרי אוברול עדיין מזייף


amior
שימו לב! השרשור הזה בן 2363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חיישן חמצן לא דופק מנוע גם טורבו לא תקין רק במקרים מאוד נדירים, אם כבר ההיפך.

 

איזה חלקים החלפתה לצורך הניסוי והתהייה?

 

קודם כל תודה על הייעוץ. אני לא אמור להבין בזה, אלא רק תוהה.

איך ייתכן שמהרגע שהוצאתי את הרכב מהתיקון מנוע אני רק מוציא מוציא כספים על חלקים ש'במקרה' בדיוק הולכים. בזמן שעד היום לא היה לי רכב תקין מהרגע שהוא יצא אחרי מנוע. והם עצמם אמרו שיש רעידות. רק טענו שהם יחלפו לאחר הרצה של 1000 ק"מ.

לקחתי את הרכב, ומאז הרעידות פתאום נגרמו מכל מיני דברים אחרים - רק לא המנוע...

אז כן. כל דבר שהולך נשמע לי חשוד.

החלפתי את כל סלילי ההצתה + פלגים, 2 צמיגים + איזון גלגלים (אמרו שהרעידות משם), משאבת מים (אמרו שהרעשים משם ולא יכולים לבודד את הרעש של המנוע בלי שזה יוחלף). עוד גומיות ורצועות שאני לא מכיר וקשורים ללחץ שמן (שסתומים או משהו).

 

למה אני צריך לקנות את האוטו שלי מחדש - והפעם בחלקים - אם שילמת עליו מחיר מלא כשקניתי אותו. והוא עוד לא עשה 100K ק"מ?

תחשוב שב- 20K ק"מ שנסתי איתו, שילמתי קרוב ל-

50,000 ₪ נוספים על ה-80,000 ששילמתי עליו (קניתי מיד ראשונה שמור ומטופל בחברה)

 

הלך לי מאוורר - 2000 ₪.

הלך לי אלטרנטור (פעמיים) - 3000 ₪.

מותחן 2500 ₪.

מנוע - 24,000 ₪ (רק שיפוץ)

משאבת מים - 4000 ₪.

משהו במזגן - 2000 ₪.

עכשיו הטורבו - 10,000 ₪.

 

זה הדברים הגדולים בתקווה שלא שכחתי משהו.

והיו עוד דברים קטנים. (צופר ועוד)

אז תוריד על הנחות פה ושם כמה אלפים... אבל אני די בכיוון של לקנות את האוטו פעם שניה בחלקים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סליחה שאני אומר את זה, עורך דין, דחוף וטוב היה שהיית עושה את זה עוד בהתחלה.

לא הגיוני שהוצאת 50 אלף שקל!! על תיקונים שהם כביכול תיקון, ואפילו הרכב עדיין לא תקין.

 

עורך דין, דחוף מהר עכשיו, לפחות להתייעצות. אלא אם כן 50 אלף זה כסף קטן בשבילך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני העוכר דין, תפנה לשמאי מטעמך. ממליץ בחום רב על אלי אמרן. תקבל חווד מקצועית.

 

ואז תפנה לעורך דין ותתבע.

אין צורך במכתבי אזהרה לפני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני העוכר דין, תפנה לשמאי מטעמך. ממליץ בחום רב על אלי אמרן. תקבל חווד מקצועית.

 

ואז תפנה לעורך דין ותתבע.

אין צורך במכתבי אזהרה לפני.

 

 

תודה! בנתיים אין לי ברירה אלא לתקן את הטורבו. נראה את התוצאות ואז נדע יותר איך לפעול.

אכן שמאי זה רעיון שלא חשבתי עליו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני התיקון תרים טלפון לאלי אמרן, חבר בפורום.

 

תשמע מה דעתו בעניין.

 

הוא עזר לי יותר מפעם.

 

http://www.carsforum.co.il/cars/מדריך-עסקים/143/אלי-אמרן---שמאי-רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כך מקומם שאי אפשר להסביר את זה, אני פשוט מרגיש גועל מהמוסכים של צ'מפיון.

 

לדעתי אתה צריך להתחיל לערב עורך דין. אתה מתחיל לטחון מים אצל המוסך.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא לתקן, לא עדיף לשים בצד בלי לישפוך שוב כסף ופשוט להשכיר רכב למשל חודש? הרי את הכסף יהיה אפשר ליתבוע חזרה כי הרכב לא במצב נסיעה, וזה זול יותר מעשרות אלפי השקלים שהוצאת עד עכשיו+ עוד 10K לטורבו ומי יודע מה עוד חודש/חודשיים?

לדעתי משהו רציני היתפקשש לכאורה בשיפוץ המנוע ומישם כל המערכות מתחילות להידפק אחת אחרי השניה ולמוסך אין כוח לבזבז שעות עבודה בחיפוש כי הוא יודע שלא יצליח לתקן, ולדעתי מנסה שיטת מצליח אם תיפנה לעו"ד או שתיבלע את הצפרדע.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

פרקו לך כבר את הטורבו ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

מתנצל מראש על העיכוב בתשובות.

קודם כל רון! אכן, הטורבו היה מפורק בזמן ששאלת לא יכולתי להתעכב עם הרכב. הרכב עישן בצורה מטורפת - נסעתי בתוך ענן... כך שהיה מדובר על גרירה. בשיקלול הנחה שהוצאתי מהם - חדש היה עדיף...

 

וזה עונה גם על ההצעה של Nakamichi. אם האוטו היה במצב נסיעה - אכן זה מה שהייתי עושה.

אבל הוא לא. הם אמרו שם שאם אני נוסע אני עלול לדפוק את המנוע (למרות שזה נכון גם בלי הבעיה של הטורבו...)

רק זה היה חסר לי שעוד יאשימו אותי ויורידו האחריות...

 

ושוב תודה על העיצות והתמיכה.

נעדכן אחרי נסיעה רצינית - ועל ההתפתחויות לגבי ההתנהלות מול צ'מפיון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין חיישן חמצן לבין התקלה.

 

יכול להיות מצב שהטורבו נשפך, שמן חדר אל החיישן חמצן ודפק אותו ( או שמן חדר אל הממיר הקטליטי, וסתם אותו וגזים הגיעו חזרה, ודפקו את החיישן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שעד שזה לא נגמר, זה לא נגמר... שישי בוקר נסעתי לירושלים (מרמת גן).

האוטו סחב כמו שהוא לא סחב הרבה זמן. אבל הנסיעה הייתה ללא מזגן. בעליות אמנם הוא לא היה במיטבו, אבל יותר טוב מאחרי המנוע.

היום בצהריים עם כל המשפחה על האוטו בדרך לטיול בצפון מניע. מתחיל נסיעה, זה כבר לא אותו דבר. הרכב משתנק בתחילת נסיעה, ברמזור המזגן מפסיק לקרר. עם גז הוא חוזר, אבל מקשה על הרכב וגורם לו לרעידות וחוסר סחיבה.

במקום לנסוע לטייל, נוסע למוסך.

בנסיעת מבחן היום לא מרגישים בעיה. (טוב, עם הרבה גז תמיד ניתן להתגבר על מחסור בכוח...) במחשב מראה שנרשמה תקלה בטורבו עוד ביום שישי בבוקר... (כן, זה החדש)

אז יש תקלה! אבל מה התקלה? זה לא הצליחו לברר. הם החליטו שהתקלה בתקע שלא היה מחובר טוב .

הם חיברו אותו. והודיעו לי שזה לא יפתור את התקלה של הרעידות שמקורם במקום אחר.

 

הם לא היו צריכים לספר לי.

הרכב לא סחב, קירטע וקיפץ כל הדרך.

נסע - כן. אבל לוקח לו זמן לצבור מהירות. בנסיעה במהירות בינונית. מאבד כוח. ובמהירות של 80+ רק אני נותן גז יש רעידות חזקות.

 

נשבר לי.

 

איך שאני חוזר, אני הולך לשמאי ההוא שהזכירו פה.

 

אוחחחחחחחח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין חיישן חמצן לבין התקלה.

 

יכול להיות מצב שהטורבו נשפך, שמן חדר אל החיישן חמצן ודפק אותו ( או שמן חדר אל הממיר הקטליטי, וסתם אותו וגזים הגיעו חזרה, ודפקו את החיישן.

 

הממיר יכול להיות שנסתם לפני הטורבו? בגלל המנוע למשל, או בגלל סיבה אחרת שדפקה גם את המנוע?

 

בכל אופן - תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...