Jump to content

amior

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

הנקודות של amior

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לצערי! ככל שזה ישן זה עדיין לא נגמר. הייתה תקופה של שקט מבחינתי בפורום, אבל עוד אסכם בהמשך את כל מה שעברתי ואני עדיין עובר... כרגע העניין בתהליך כלשהו שבסופו אסכם את כל התקופה שהתעצלתי לדווח פה...
  2. אני מעוניין לפעול לפי המלצתך בעניין. נתקלתי בפוסט בפורום בעניין בדיקה מכנית אצל שמאי רכב. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?148238-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%9C%D7%94 ושאלתי היא - האם אלי אמרן הוא מומחה גם בתחום המכונאות. (לא מצאתי ביקורות בתחום המכאני) ומה בעניין איגוד המוסכים? תודה!
  3. אכן. קיבלתי את הרכב מהמוסך ביום חמישי האחרון אחרי טורבו. יום ראשון הרכב תקול - נכנס למוסך הבית, יש תקלה על הטורבו במחשב, הם מזיזים משהו ואומרים שאני יכול לנסוע. בכביש החוף הרכב מגמגם ורועד. אין טעם לחזו, המוסך כבר סגור ואני לא מתכוון להישאר בבית. בצפון התקלה ממש מציקה - הרכב לא סוחב בכלל. מתקשר למוסך הבית ומתאם בדיקה עם מוסך מורשה צ'מפיון בצפון. מצטער על העיכוב בתשובה - משום מה דילגתי על ההודעה הזאת.
  4. יש דבר אחר שמאוד מטריד אותי בהתנהלות של המוסך כמו שרשמתי, ביום שישי נרשמה תקלה בטורבו. שאלתי את מנהל העבודה מה זה אומר? הוא ענה שלא ניתן לדעת - הוא יבדוק. באיזשהו שלב הוא אמר שהוא מחליף מחשב, כי שם אולי הוא יקבל יותר אינדיקציה על התקלה. כשהוא בא לנתק. ביררתי אם המידע לא יימחק. הוא אמר שזה לא יכול להימחק גם אם הוא ירצה. כשהייתי במוסך סגול. ביקשתי שיאבחנו לי את התקלה הנ"ל. אבל אופס - התקלה נמחקה. ובנוסף - לא תועד במחשב הביקור. וכמובן ששום דבר על התקלה. זה כבר עליית מדרגה. העלמת ראיות... ההסבר שלו היה - פתרתי את הבעיה אז מחקתי. אבל זה לא היה ברור שפתחת... רק הנחת שזו התקלה... ולמה זה לא מתועד? כי לא פתחתי כרטיס... אז נכון שנכנסתי בדרך לטיול עם כל המשפחה על הרכב ומאוד מיהרתי. נכנסתי ישר למוסך למנהל העבודה - כמו שכבר קרה כמה פעמים. אבל גילית משהו מהותי - לא תעדכן?! שאלתי אותו מה הקוד של התקלה להתייעץ, הוא לא יודע... זה לא רשום בשום מקום.!!! אז אם עברנו לסגנון כזה - נראה לי שאני צריך להגיע עם חומרי צילום והקלטה...
  5. קטיה מזוהה פה כ - צ'מפיון מוטורס שירות.
  6. אכן. הכל במוסך מוטוראפ בפתח תקווה. מלבד הסלילי הצתה שעשיתי אצל רון. הוא - בניגוד אליהם - הסכים לעשות לי את זה, ולחייב רק אחרי שאווכח שזה פותר את הבעיה. הבעיה אכן לא חזרה כשבועיים ושילמנו לו, אך לרוע המזל מיד אחר כך היא חזרה שוב. או שהתקלה העלומה דופקת את סלילי ההצתה
  7. ברור! כרגע התקדמתי מאוד בעניין... אחרי שראיתי שאני לא יכול ליהנות מהאוטו בחופשונת שלי בצפון, החלטתי להיבדק אצל מוסך סגול בכרמיאל. אחרי נסיעת מבחן קצרה, הם פסקו חד משמעי -הרכב לא תקין! לא סוחב, מגמגם... בבדיקת מחשב אמנם לא התגלו ממצאים, אבל עדיין הבעיה קיימת. זה נרשם לי בתיק. וזו חוו"ד שממש הייתה חסרה לי. אז שאפו למוסך סגול שהיו מאוד מאוד כנים. ואדיבים. זו פעם שנייה שאני אצלם והשירות יוצא מן הכלל.
  8. 1. כשאתה אומר 'הגדרות יצרן' רצה מדבר על פולקסווגן? כי העניין לא נבדק בזמן שיפוץ המנוע. 2. אני מבין מדבריך שישנו צינור נוסף להחזרת שמן. האם התופעות הנ"ל מתאימות למקרה של צינור החזרת שמן סתום? זה הגיוני שאם הראשון נסתם - אז גם השני נסתם. כי אמרו שהיה הרבה פיח.
  9. רון! זה לא מאוחר... אכן הצינור הזנה היה סתום והם החליפו אותו בזמן החלפת הטורבו.
  10. הממיר יכול להיות שנסתם לפני הטורבו? בגלל המנוע למשל, או בגלל סיבה אחרת שדפקה גם את המנוע? בכל אופן - תודה
  11. מסתבר שעד שזה לא נגמר, זה לא נגמר... שישי בוקר נסעתי לירושלים (מרמת גן). האוטו סחב כמו שהוא לא סחב הרבה זמן. אבל הנסיעה הייתה ללא מזגן. בעליות אמנם הוא לא היה במיטבו, אבל יותר טוב מאחרי המנוע. היום בצהריים עם כל המשפחה על האוטו בדרך לטיול בצפון מניע. מתחיל נסיעה, זה כבר לא אותו דבר. הרכב משתנק בתחילת נסיעה, ברמזור המזגן מפסיק לקרר. עם גז הוא חוזר, אבל מקשה על הרכב וגורם לו לרעידות וחוסר סחיבה. במקום לנסוע לטייל, נוסע למוסך. בנסיעת מבחן היום לא מרגישים בעיה. (טוב, עם הרבה גז תמיד ניתן להתגבר על מחסור בכוח...) במחשב מראה שנרשמה תקלה בטורבו עוד ביום שישי בבוקר... (כן, זה החדש) אז יש תקלה! אבל מה התקלה? זה לא הצליחו לברר. הם החליטו שהתקלה בתקע שלא היה מחובר טוב . הם חיברו אותו. והודיעו לי שזה לא יפתור את התקלה של הרעידות שמקורם במקום אחר. הם לא היו צריכים לספר לי. הרכב לא סחב, קירטע וקיפץ כל הדרך. נסע - כן. אבל לוקח לו זמן לצבור מהירות. בנסיעה במהירות בינונית. מאבד כוח. ובמהירות של 80+ רק אני נותן גז יש רעידות חזקות. נשבר לי. איך שאני חוזר, אני הולך לשמאי ההוא שהזכירו פה. אוחחחחחחחח
  12. היי מתנצל מראש על העיכוב בתשובות. קודם כל רון! אכן, הטורבו היה מפורק בזמן ששאלת לא יכולתי להתעכב עם הרכב. הרכב עישן בצורה מטורפת - נסעתי בתוך ענן... כך שהיה מדובר על גרירה. בשיקלול הנחה שהוצאתי מהם - חדש היה עדיף... וזה עונה גם על ההצעה של Nakamichi. אם האוטו היה במצב נסיעה - אכן זה מה שהייתי עושה. אבל הוא לא. הם אמרו שם שאם אני נוסע אני עלול לדפוק את המנוע (למרות שזה נכון גם בלי הבעיה של הטורבו...) רק זה היה חסר לי שעוד יאשימו אותי ויורידו האחריות... ושוב תודה על העיצות והתמיכה. נעדכן אחרי נסיעה רצינית - ועל ההתפתחויות לגבי ההתנהלות מול צ'מפיון...
  13. תודה! בנתיים אין לי ברירה אלא לתקן את הטורבו. נראה את התוצאות ואז נדע יותר איך לפעול. אכן שמאי זה רעיון שלא חשבתי עליו...
  14. קודם כל תודה על הייעוץ. אני לא אמור להבין בזה, אלא רק תוהה. איך ייתכן שמהרגע שהוצאתי את הרכב מהתיקון מנוע אני רק מוציא מוציא כספים על חלקים ש'במקרה' בדיוק הולכים. בזמן שעד היום לא היה לי רכב תקין מהרגע שהוא יצא אחרי מנוע. והם עצמם אמרו שיש רעידות. רק טענו שהם יחלפו לאחר הרצה של 1000 ק"מ. לקחתי את הרכב, ומאז הרעידות פתאום נגרמו מכל מיני דברים אחרים - רק לא המנוע... אז כן. כל דבר שהולך נשמע לי חשוד. החלפתי את כל סלילי ההצתה + פלגים, 2 צמיגים + איזון גלגלים (אמרו שהרעידות משם), משאבת מים (אמרו שהרעשים משם ולא יכולים לבודד את הרעש של המנוע בלי שזה יוחלף). עוד גומיות ורצועות שאני לא מכיר וקשורים ללחץ שמן (שסתומים או משהו). למה אני צריך לקנות את האוטו שלי מחדש - והפעם בחלקים - אם שילמת עליו מחיר מלא כשקניתי אותו. והוא עוד לא עשה 100K ק"מ? תחשוב שב- 20K ק"מ שנסתי איתו, שילמתי קרוב ל- 50,000 ₪ נוספים על ה-80,000 ששילמתי עליו (קניתי מיד ראשונה שמור ומטופל בחברה) הלך לי מאוורר - 2000 ₪. הלך לי אלטרנטור (פעמיים) - 3000 ₪. מותחן 2500 ₪. מנוע - 24,000 ₪ (רק שיפוץ) משאבת מים - 4000 ₪. משהו במזגן - 2000 ₪. עכשיו הטורבו - 10,000 ₪. זה הדברים הגדולים בתקווה שלא שכחתי משהו. והיו עוד דברים קטנים. (צופר ועוד) אז תוריד על הנחות פה ושם כמה אלפים... אבל אני די בכיוון של לקנות את האוטו פעם שניה בחלקים...
  15. עדכון... עכשיו הם גילו שהלך הטורבו! אדון מיקי חתם שהאוטו תקין בזמן שהטורבו מקרטע... אז מה ההסבר? אין הסבר! אבל... בכל מקרה זה לא היה מציל לך את הטורבו אם הוא היה עולה על זה... העיקר הוצאתי אלפי שקלים על ניסוי ותהיה, שבועות בלי אוטו, ונסיעות סיוט. ולך תדע אם זו הבעיה האחרונה. חוצמזה שהם אומרים שהלך עוד משהו... הלמפה - שזה חיישן של האגזוז ועוד צינור שקשור לפליטה. לך תדע אם זה לא מה שדפק את הטורבו. ואולי גם את המנוע. נשמע הגיוני שאם מערכת הפליטה לא תקינה וחוזרים גזים למנוע - אז זה דופק משהו... (אשמח לשמוע חוו"ד ממקצוענים) ומה עוד נזכרתי... שאותו מיקי אובייקטיבי אמר לי שאם אתקל בבעיה (התקתוקים ואוטו נחנק) כשזה על חם, מיד ארוץ למוסך שיראו את זה (למרות שכבר מנהל העבודה נתקל בתופעה) ובמקביל הורה למוסך לא לקבל אותי... אחחח אם זה לא היה עצוב...
×
×
  • תוכן חדש...