Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צר לי לקרה את המקרה ואת מה שעבר על בן אדם, VAG זה כבר מוצר ללא "אמינות גרמנית" כמו שהיה פעם אבל המקרה הנ''ל קצת מוגזם.

אני רואה פה חוסר ידע באיבחון בסיסי, אי רצון לפתור את הבעיה, התנערות מאחריות ואני בטוח שחלק מהחלקים שהוחלפו היו תקנים לחלוטין.

 

לעתיד תבקש לקבל כל חלק שהוחלף, תיבדוק את העניין מול שמאי רכב.

50 אלף שח לא הולך ברגל.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום
פורסם

הסיבה ששאלתי האם הטורבו כבר פורק היתה כדי לתת לך דגש חשוב שאני חושד

שמתקיים אצלך ברכב וזה סתימה בצינור ההזנה של השמן אל הטורבו .

הצינור לעיתים נסתם וזה אולי קרה עוד בזמן שהלך המנוע וכעת כל מגדש שעובד ברכב

יתבלה מאד מהר כמו שאולי קרה אצלך .

 

בכל מקרה זה כבר מאוחר מידי לבדוק את זה אבל אם יש איזה בעל מקצוע שאתה עוד יכול לדבר

איתו שם במוסך אז תשאל אותו האם העיניין הזה נבדק .

זה חשוב מאד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אצלי זה כלל וגם הנחיית יצרן האמת... שכל החלפת טורבו או שיפוץ מנוע להחליף צנרת הזמנת שמן וצנרת החזרת שמן של הטורבו....

  • ספונסר פורום
פורסם

במקרה וצינור ההזנה עשוי מתכת כמו במקרה של הטוראן הזאת אז אין צורך להחליף אותו

חצי שעה בחומר קרבורטורים והוא חדש ונקי וזורם .

לגבי צינור החזרה גם אותו בדרך כלל אין צורך להחליף כי תמיד מדובר בצינור בקוטר עבה מאד

שלא נסתם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

נכון אתה צודק שאם הניקוי לא מצליח אז כמובן שכדאי להחליף

אבל אסור לשכוח שבצד השני עומד לקוח עם ארנק שמצפה ממך לתקן את הרכב ולא להחליף אותו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אני מחליף צינור ולא את הרכב...

אני גם פועל לפי הנחיות יצרן כמצופה ממני כמוסך מורשה וניסיון עם הדגמים בהם אני מטפל.

פורסם
הסיבה ששאלתי האם הטורבו כבר פורק היתה כדי לתת לך דגש חשוב שאני חושד

שמתקיים אצלך ברכב וזה סתימה בצינור ההזנה של השמן אל הטורבו .

הצינור לעיתים נסתם וזה אולי קרה עוד בזמן שהלך המנוע וכעת כל מגדש שעובד ברכב

יתבלה מאד מהר כמו שאולי קרה אצלך .

 

בכל מקרה זה כבר מאוחר מידי לבדוק את זה אבל אם יש איזה בעל מקצוע שאתה עוד יכול לדבר

איתו שם במוסך אז תשאל אותו האם העיניין הזה נבדק .

זה חשוב מאד .

 

רון! זה לא מאוחר... אכן הצינור הזנה היה סתום והם החליפו אותו בזמן החלפת הטורבו.

פורסם
אצלי זה כלל וגם הנחיית יצרן האמת... שכל החלפת טורבו או שיפוץ מנוע להחליף צנרת הזמנת שמן וצנרת החזרת שמן של הטורבו....

 

1. כשאתה אומר 'הגדרות יצרן' רצה מדבר על פולקסווגן? כי העניין לא נבדק בזמן שיפוץ המנוע.

 

2. אני מבין מדבריך שישנו צינור נוסף להחזרת שמן. האם התופעות הנ"ל מתאימות למקרה של צינור החזרת שמן סתום? זה הגיוני שאם הראשון נסתם - אז גם השני נסתם. כי אמרו שהיה הרבה פיח.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הצינור היה סתום והם מודים בזה אז יש לך עילה חזקה לתבוע רשלנות על הרס הטורבו

כי זה הדבר הראשון שצריך להיבדק בזמן שיפוץ המנוע .

אם היו מנקים אותו או מחליפים הטורבו לא היה הולך נקודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אכן סיוט, משתתף בצערך :(

פנה לעו"ד ותתבע אותם מיד ובנוסף כתוב להנהלה בגרמניה על ההתנהלות- חבל על ההשקעה הכספית, הזמן ועוגמת הנפש.

הטוראן רכב נהדר (לאחי יש והוא כמובן מטפל רק אצל רון) ומגיע לך שתהנה ממנו.

קובי

:-)

פורסם

אני כבר קורא את השרשור הזה פעמיים ואני עדיין לא מאמין שהוצאת מעל 50K על תיקון לאוטו מה שהכי אבסורד לא תיקנו כלום למעשה .

נראה שכל הטיפול ברכב נעשה בניסוי ותהייה .

אגב האם על הטיפולים \ תיקונים בוצעו תמיד באותו המוסך?

פורסם

אני היית עושה עד עכשיו שני דברים:

1. ללכת לעורך דין להגיש תביעה

2. קונה רכב אחר ובהמלצת העורך דין או שמשאיר את הרכב הזה בצד ללא תזוזה (ותובע אחר כך ירידת ערך והוצאות אחזקה שונות), או מוכר את הרכב ותובע על ירידת הרכב שנבעה ממכירה של רכב תקול.

 

העיקר שנפתחים בו שירשורים של מילה טובה לצ'מפיון על כך שהם נתנו הדרכה על רכב בחינם, שאפו.


×
×
  • תוכן חדש...