Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או שמא מדובר במתיחת פנים.

החשיפה צפויה היום בפתיחה (לעיתונות) של תערוכת ברצלונה.

 

אחת המכוניות הנמכרות ביותר בארץ להזכירכם.

 

נמתין.

Seat-Ibiza-2015-1.jpg

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באמת מעניין לראות לאיזה כיוון לקחו את האיביזה.

עם כמה שהייתי רוצה לראות בידול משמעותי בין הפרונט של הלאון, האיביזה והטולדו (בניגוד להיום), אני מהמר על מתיחת פנים בלבד.

פורסם

חבר שלי הפנה תשומת ליבי לשרשור וביקש שאתרגם לו את הכתוב בידיעה באנגלית.

היות ולהבנתי הרבה מהקהל הפוטנציאלי של האיביזה לא התרכז מספיק בעת שיעורי האנגלית ומעט מתקשה בהבנת הנקרא אני מצרף בטוב ליבי סיכום של החידושים באיביזה ה"חדשה" - האמת מתיחת פנים קלה בלבד להארכת התוחלת לפני השקת המחליפה ב - 2017.

מה חדש ? בחוץ - כמעט כלום.

ומה בכל זאת חדש ?

- שינוי בהיצע המנועים ושיפורי מתלים.(אפילו אופציה למתלים אדפטיביים...)

- שיפור בציוד הבטיחות: מערכת זיהוי עייפות נהג. מערכת תגובה בזמן תאונה.

- טכנולוגיית קישוריות משופרת (מולטימדיה...) תמיכה באייפון ואמדרואיד.

פירוט: תאורת יום לד חדשה, שני עיצובי חישוקים חדשים, שני צבעים חדשים.

האיביזה תמשיך להיות מוצעת בתצורת : 5 דלתות, 3 דלתות SC , סטיישן 5 דלתות.

 

היצע מנועים חדש - מעניין מה יגיע לארץ הקודש :

- בנזין 3 בוכנות 1 ליטר 74 כ"ס.

- בנזין TSI טורבו 1 ליטר עם הספקים של 94 או 104 כ"ס. החזק מגיע גם עם DSG...

- בנזין TSI 1.4 עם 148 כ"ס עם מנגנון ניתוק צמד בוכנות לחסכון בדלק.

- מנועי דיזל TDI חסכוניים במגוון הספקים 74/89/104.

פורסם

תודה על התרגום, מאכזב קצת שיש מתיחת פנים קלה ועכשו צריך לחכות שנתיים עד העיצוב החדש.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אכן מדובר בסוג של מתיחת פנים מינורית (מנהלים אם אפשר לעדכן את הכותרת).

Seat-Ibiza-3.jpg

Seat-Ibiza-4.jpg

Seat-Ibiza-6.jpg

Seat-Ibiza-11.jpg

פורסם
רגע מרגש. זה האוטו שנראה אותו חותך בחדות, גונב רמזורים ומאיץ בפזיזות בצומת הקרובה לביתך, משך כל העשור הבא.

כלכך נכון ועצוב.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם
כשאיביזה נעמדת לידי היא בד"כ עוקפת תוך חריקת צמיגים עזה.

 

אני עדיין מנסה להבין איך פיזית אפשר לעשות דבר כזה...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האיביזה הנוכחית מכוערת ממש. אני מקווה שהם ילכו עם הקוים של הלאון החדשה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...