Jump to content

kolobok_4

  • פרסום הודעות

    61
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות kolobok_4

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. kolobok_4

    עזרה במחקר - לימודים

    תודה!! 7 אחרונים!!
  2. kolobok_4

    עזרה במחקר - לימודים

    מקפיץ. זקוק לעוד 40 משתתפים וכל תגובה תעזור מאוד 🙏
  3. שלום חברים, זקוק לעזרה לצורך התקדמות בלימודים - מחפש משתתפים למילוי שאלון אינטרנטי קצר. מדובר במחקר בנושא תפיסות חברתיות וכרגע חסרים מאוד משתתפים, גם בכלל וגם באיזון משתתפים-משתתפות אורך השאלון כ10 דקות ובין המשתתפים יוגרלו שתי ארוחות בוקר זוגיות - משהו לחגוג איתו את סיום בלגן הקורונה ניתן לענות גם בפלאפון. כל מענה ו/או שיתוף יעזרו מאוד. תודה רבה!! https://arielpsychology.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_dnwVpWMbyxq0KUd
  4. תלוי ברכב. לאיביזה לא הייתה דרך להוסיף קיפול מהשלט, אבל ללאון מהדור הקודם כן.
  5. עיצוב - על טעם ועל ריח.. לי יש את הדגם היוצא, מאוד אוהב איך היא נראית. אם נתחיל להשוות... לאודי a3 עם ה1.4? שלי יותר כיפית, סביבת הנהג יותר מדברת אלי, ואני לא אמצא את תיבת ההילוכים, המנוע ובכלל את כל הפלטפורמה שלי בהנחה משמעותית, תחת סמל אחר (אגב, אותם ה180 אלף קונים a3 עם 1.4, ה1.8 במחיר של ה120). גולף gti?נכון שמחיר הgti ירד קצת, אבל עדיין מדובר בהפרש של 30k. כשאני קניתי זה היה יותר בכיוון ה40-50, מבחינתי זה הוציא את הgti מהמשוואה. כך שאז ההשוואה הייתה לa3 1.4 ולוולו v40, שאולי יש לה יותר כח, אבל היא בהמה שמשתמשת בכל הכח הזה רק בשביל ליישר קו עם הבמוו. מרצדס עם הנעה קידמית? ועוד במחיר הזה? מה שמביא אותנו לנושא הכי לוהט בשרשור, ההנעה האחורית! היו לי רכבים עם הנעה קידמית, אני מרגיש את ההבדל, ומאוד נהנה בכבישים מפותלים. גם מאוד אוהב את תגובת המנוע. היא לא סדרה 3, סבבה, אבל היא גם לא עולה כמו סדרה 3 (שוב, מדובר בהפרש של 50k, לפחות). יחסית לקטורגיה יש כאן משהו יחודי שמרגישים בנהיגה. מצד שני, בנסיעות לא מאומצות, או כאלו בכביש המהיר, הנסיעה מאוד נוחה. אז לפני שנה זה הסתדר לי, ולא מצאתי אלטרנטיבה יותר טובה. היום ההפרש עם הgti הצטמצם, וכשמדובר ב118 המאובזרת זה בכלל אותו המחיר, כך שהפעם הייתי בודק גם את הgti ואולי נסיעת מבחן הייתה משנה משהו. אולי לא, אני מאוד מרוצה. כמובן שיש גם אופציה להוסיף עוד כח באמצעות צ׳יפ, והיצרן בעצמו עושה את זה במנוע הזה, ופתאום הסיפור הופך ליותר מעניין, עם לא מעט כח, וכאמור - ההנעה האחורית המדוברת. אבל בינתיים (תתפלאו) לא חסר כח, אולי עוד כמה שנים. בכל הקשור למתיחת הפנים - החלק הקידמי נהיה יותר ״גנרי״, בשביל רוב האנשים זה גם אומר יותר יפה. את החלק האחורי, לדעתי - הרסו, אבל סה״כ נראת נחמד.
  6. מהבוקר, לא נראה שמבחוץ יש איזשהם שינויים http://www.autoexpress.co.uk/seat/ibiza/91365/new-look-2015-seat-ibiza-to-take-another-crack-at-supermini-sector מתוך הכתבה: Updated 2015 SEAT Ibiza revealed to tackle the Ford Fiesta but an all-new Ibiza supermini arrives in 2017
  7. עברו כמה חודשים מאז שנסעתי שם, אבל אם זכרוני לא מטעה אותי יש מצלמה בצומת עצמו, ועוד אחת כמה ק״מ אחרי הצומת, ממש לפני תחנת הדלק (פז?).
  8. אם זאת דרך להחזיר את הrs מהדור הקודם, ביחד עם הגיר הידני, ועם ההסוואה של דצ׳יה גם מחיר זול יותר - יכול להיות אחלה דבר!
  9. איכות חומרים, עיצוב, איכות נסיעה - הכל עניין של תמורה. זה שהאאודי לא בהכרח שווה את הכסף בפרמטרים האלו מול הלאון אומר שהלאון מהווה תמורה יותר טובה לכסף, לא קשור לפרימיום. אז פרימיום? עניין סובייקטיבי למדי, שלגמרי תלוי בשיווק ובמיצוב ע״י היצרן והיבואן, כאשר בצ׳מפיון ההיררכיה די ברורה - אאודי זה פרימיום - בין אם מדובר בa1 או a3, האיביזה והפאביה (כבר מתחרט על כך שהזכרתי את הרכב הטוב בעולם) הן האופציות הצעירות/פרקטיות/זולות - ההבדל גם מורגש באחריות השונה שכל מותג מקבל. מישהו כאן הזכיר את דוגמת הרכבים האמריקאים שבארה״ב ובקנדה מתייחסים אליהם בתור רכבים ״מקומיים״ ולא נחשקים, אבל בארץ, בזמנו, שווקו כרכבי פרימיום (מזכיר לי את הפרסומת על הנאון מלפני 15 שנה - משהו על פרסטיז׳ - בחו״ל לא רק שהשוו אותה לקורולה וסיוויק וכו׳, היא גם הפסידה להן בכל המבחנים). פקלוסטר, מסכים לתת למיני שלך את תואר הפרימיום רק על בסיס כל הרעש שהיא עושה כאן. שרשור שני עם אותן החפירות. כבוד.
  10. הייתי בחניון באמצע היום והיה לי מגנט, כשחזרתי בסוף היום - נעלם. אנשים חרא.
  11. הייתי שם באותו יום חמישי בפעם הראשונה וקיבלתי תשובות והסברים לכל שאלה, סה״כ אחלה שירות.
×
×
  • Create New...