Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני עדיין מנסה להבין איך פיזית אפשר לעשות דבר כזה...

 

מה לא ברור? לאיביזה יש 2 שלבים:

א': נעמדת צמוד ברמזור, הנהג נטען בעוצמתיות של מנוע ה- 1.2TSI גדוש הסוסונים וגיר DSG7 המופלא.

ב': כשהרמזור מתחלף לירוק, הנהג נכנס לאטרף, לוחץ על הגז עד הסוף, הצמיגים מעלים עשן והיא עוקפת במהירות הקול...

פורסם

ה"שינוי" הוא שווה ערך לשינוי שנעשה בפיקנטו.

זה עדכון קטן באמצע החיים.

ברור לחלוטין שעדכון רציני יעשה בעוד כמה שנים.

בהנהלת פולקסווגן יושב מייסטר פיך:

סקודה ופולקסווגן הוציאו חדשות השנה.

סיאט לא מרוויחה, אנחנו נעדכן רק את המנועים החדשים שגם ככה אנחנו מייצרים, ככה נוכל לתת מענה לסגמנט: "יקר לי הגרמניה הזאת"..

יא וול?

Kia Niro 2017

פורסם (נערך)

חבל שחברי הפורום מחזיקים בדעות כאלה על האיביזה.



לא רק ערסוואתים שכונתיים נוהגים ברכב הזה, גם משפחות ואנשים נורמאליים.

אני בעל איביזה, אז אני חותך כל רכב על הכביש? לא, אני בן אדם שעשה סקר שוק וראה שהרכב הזה הוא משתלם מאוד לנוכח המחירים הלא נורמאליים של מכוניות הסופר מיני האוטומטיות בישראל. עוקף את רוב הרכבים מהקטגוריה ברוב הבחינות.

עריכה אחרונה על ידי helpmehelp
פורסם

אני בעל איביזה, אז אני חותך כל רכב על הכביש? לא, אני בן אדם שעשה סקר שוק וראה שהרכב הזה הוא משתלם מאוד לנוכח המחירים הלא נורמאליים של מכוניות הסופר מיני האוטומטיות בישראל. עוקף את רוב הרכבים מהקטגוריה ברוב הבחינות.

מצטרף אליך. גם אני לא ערס ולא חותך פינות וגונב רמזורים.

האיביזה הייתה הקניה הכי משתלמת לי בינואר 2012. ולכן קניתי אותה. סי טו.

 

ובשביל פות"ש האיביזה לראשונה מקבלת מנוע 3 סילנדר של 75 כ"ס,

וגם ההיצע שלה יגדל וייכנסו מנועי ה TSI 90/110 וכמובן 1.4 עם ה 150 כ"ס.

 

אגב חוץ מהשינוי הטכני הנ"ל, בפנים נראה לי עוד שדרוג, נראית עלייה באיכות חלל הנוסעים ובארגון הכפתורים.

1902252-5.jpg

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
אני עדיין מנסה להבין איך פיזית אפשר לעשות דבר כזה...

 

שכחת, יש לה את המכלולים של פאביה. :lol:

איביזה עושה הכל כמו פאביה, רק קצת יותר לאט.

 

האמת, לא שמתי לב להתנהגות חריגה של איביזות, סך הכל עוד סופר מיני די נחמדה בקטגוריה עם מחיר סביר. היא עדיין תמורה הרבה יותר טובה מאשר יפניות של הקטגוריה עם מנועים אטמוספריים ויונדאי I20. היא באה עם יחידת הנעה מתקדמת למדי, גיר משוכלל (נו טוב, הביצוע כרגיל והתקלות בהתאם).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מה לא ברור? לאיביזה יש 2 שלבים:

א': נעמדת צמוד ברמזור, הנהג נטען בעוצמתיות של מנוע ה- 1.2TSI גדוש הסוסונים וגיר DSG7 המופלא.

ב': כשהרמזור מתחלף לירוק, הנהג נכנס לאטרף, לוחץ על הגז עד הסוף, הצמיגים מעלים עשן והיא עוקפת במהירות הקול...

 

ספק אם אתה ציני או לא, אבל לפי התמונה אתה בעל פאביה, אם אני זוכר נכון הפאביה והאיביזה כמעט זהות.

האם אין נהגים מטומטים בפאביות? האם כולם מתרכזים באיביזות?

פורסם

מה יהיה עם הספרדים האלה? מתיחה על מתיחה על מתיחה, והיא עדיין מכוערת בטירוף.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תהיו רגועים, אני אומנם אוהב להכליל אבל הכוונה שלי היתה רק לאותם ערסים צעירים שע"פ הסטטיסטיקה שלי בכבישים נוהגים באיביזה וממש לא בפאביה.

משפחות וחברי פורום אחרים שקנו איביזה לשימוש יומיומי ורגוע לא נמנים על התיאור לעיל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לכל רכב יש סטיגמות על קהל היעד שלו וזה מצחיק.

כמו שX6 זה רכב של עבריינים ממחזרי בקבוקים, כשבתכלס תמיד רואים רק גמלאים בני 200 נוהגים בזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא מצליח לרשום מספרים.וניקוד תקלה?

 

דווקא ישנה נקודה, אבל היא לא במקום הנכון. לשאלתך, תתקין כרום. אין תקלה בפיסוק.


×
×
  • תוכן חדש...