Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב חוץ מהשינוי הטכני הנ"ל, בפנים נראה לי עוד שדרוג, נראית עלייה באיכות חלל הנוסעים ובארגון הכפתורים.

[ATTACH=CONFIG]422931[/ATTACH]

למה זה נראה כמו הדמיה של מחשב?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לכל רכב יש סטיגמות על קהל היעד שלו וזה מצחיק.

כמו שX6 זה רכב של עבריינים ממחזרי בקבוקים, כשבתכלס תמיד רואים רק גמלאים בני 200 נוהגים בזה.

 

שמע, אני מבין את הסטיגמות ולא נעלב או משהו (לא אני יצרתי את הרכב, לא אני מתמכר אותו)

אבל אם על x6 תוכל להגיד שיש "אלטרנטיבות" טובות ממנו, כי סך הכל לטעמי הוא ג'יפון מנופח מידי ולא יפה, כשאתה מסתכל על האיביזה ועל המתחרות בתג המחיר שלה (i20, יאריס, שברולט סוניק וכו') אתה מבין שמבחינת גודל, חסכוניות, וביצועים האיביזה מציעה בעצם את החבילה המושלמת, והמחיר לעומת השוק הישראלי הוא מחיר מעולה. הרבה פעמים שאני מסתכל על הכביש ואני רואה i20 (שאינה מרכבת ליסינג) אני לא מבין איך הבן אדם קנה את הרכב הזה במקום האיביזה.

פורסם

כי הI20 תהיה אמינה יותר. ובכל מקרה, האיביזה זה רכב טוב שמספק תמורה טובה למחיר, הבעיה היא לא בזה - שזה בעצם מה שהרכב הזה בא לעשות - לספק איכות לא רעה, מנוע זריז יחסית, אבזור לא יודע, ומראה ספורטיבי (NOT). הבעיה היא בכל הערסים למיניהם שחושבים שזה רכב ספורט כי יש לו סנרוף ונוסעים כאילו הם שדדו בנק עכשיו. זו הבעיה, לא האוטו. כתמורה כוללת הוא נותן תמורה לא רעה.

פורסם
הבעיה היא בכל הערסים למיניהם שחושבים שזה רכב ספורט כי יש לו סנרוף ונוסעים כאילו הם שדדו בנק עכשיו. זו הבעיה, לא האוטו. כתמורה כוללת הוא נותן תמורה לא רעה.

 

יש משהו בדבריך, אך נראה לי לאחרונה בגלל שהאיביזה הפכה לרכב עממי של ממש, שנמכר בכמויות של מאזדה 3, אז רואים הרבה משפחות ואנשים מבוגרים על האיביזה למרות שהיא טיפה צפופה מאחותה הפאביה!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
כי הI20 תהיה אמינה יותר. ובכל מקרה, האיביזה זה רכב טוב שמספק תמורה טובה למחיר, הבעיה היא לא בזה - שזה בעצם מה שהרכב הזה בא לעשות - לספק איכות לא רעה, מנוע זריז יחסית, אבזור לא יודע, ומראה ספורטיבי (NOT). הבעיה היא בכל הערסים למיניהם שחושבים שזה רכב ספורט כי יש לו סנרוף ונוסעים כאילו הם שדדו בנק עכשיו. זו הבעיה, לא האוטו. כתמורה כוללת הוא נותן תמורה לא רעה.

 

ואם כל הערסים יעברו לרכבי ספורט-על וינהגו כמו משוגעים זה ישנה לך את החשיבה?

 

נהג יכול לנהוג כמו משוגע גם על חיפושית.

פורסם
כי הI20 תהיה אמינה יותר. ובכל מקרה, האיביזה זה רכב טוב שמספק תמורה טובה למחיר, הבעיה היא לא בזה - שזה בעצם מה שהרכב הזה בא לעשות - לספק איכות לא רעה, מנוע זריז יחסית, אבזור לא יודע, ומראה ספורטיבי (NOT). הבעיה היא בכל הערסים למיניהם שחושבים שזה רכב ספורט כי יש לו סנרוף ונוסעים כאילו הם שדדו בנק עכשיו. זו הבעיה, לא האוטו. כתמורה כוללת הוא נותן תמורה לא רעה.

 

את זה אני מבין, רק מה שאני לא מבין - לא חסר ערסים שעושים את אותו הדבר רק עם וולוסטר? מזדה 3? וסיוויקים ואקורדים למינהם?

 

אני פשוט לא מבין למה הסטיגמה הזאת דבקה דווקא לאיביזה חחח

אני יכול להגיד שממה שאני רואה דווקא לאחרונה נהגי האיביזות שאני נתקבל בהם בכביש נוהגים בצורה אנושית ולא מתפרעים בכל רמזור.

פורסם

לגבי העיצוב החיצוני יכלו להתאמץ קצת יותר.

מנגד דווקא בגלל השינויים המינוריים הללו{אם בכלל ניתן יהיה להבדיל}, המחיר צפוי להישאר.

מעניין יהיה לראות בכמה תתומחר ה-1.2 ליטר.

פורסם (נערך)

הם שיפרו את הנקודת תורפה העיקרית, חלל הפנים. אם המחירים ישארו זהים, מדובר בנוקאוט מוחלט בייחוד של 1.2dsg .

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם

הi20 יותר בטיחותית מהאיביזה, אחריות ארוכה יותר, יבואן יותר טוב, טיפולים ותחזוקה הרבה יותר זולים, שוק לא רע, לאיביזה אין מה להציע מעבר למנוע וגיר עדיפים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שכחת משהו, המחיר.

במחיר הנוכחי של האיביזה הבסיסית היא דיי חסרת מתחרות. וכן אני מודע לאבזור הבסיסי אבל זה לא שה-I20 מאובזרת כמו S קלאס.

פורסם (נערך)

דור, מה עם הפרש המחירים?

נסעת על שני הרכבים? זה הבדל של שמיים וארץ, למרות שהיונדאי נעימה יותר.

בכל אופן, יש יתרונות לכאן ולכאן, בשקלול שלהם, בנוסף למחיר(הינדאי עולה מעל 25% יותר!), ללא ספק מדובר בנוקאוט.(סופר מיני-מיני)

במחיר של היונדאי יש אלטרטיבות טובות יותר.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם
הi20 יותר בטיחותית מהאיביזה, אחריות ארוכה יותר, יבואן יותר טוב, טיפולים ותחזוקה הרבה יותר זולים, שוק לא רע, לאיביזה אין מה להציע מעבר למנוע וגיר עדיפים.

 

בנוסף תא מטען מכובד, עיצוב (לדעתי) הרבה יותר יפה, מרווח פנים גדול יותר, שוק לא רע יש גם לאיבזה.

ובכלליות תחושה שאתה נוהג ברכב ולא בצעצוע.


×
×
  • תוכן חדש...