Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

ליברמן כנראה שר התחבורה הבא, דעתכם?  

38 הצבעות

  1. 1. ליברמן כנראה שר התחבורה הבא, דעתכם?

    • יעסוק כמו השר הקודם בהכל חוץ מעניני משרדו
    • פוליטיקה? זה מגעיל אותי.


פוסטים מומלצים

פורסם

http://images.maariv.co.il/cache/ART439973.html

עכשיו בגלל שאין באפשרותי לעלות סקר לפורום (אין לי מושג למה?)

אז אני פשוט יעשה את זה בשאלה ?

מה אתם חושבים על הבחירה?

1.ליברמן אדם רציני שיקח את נושא תאונות הדרכים בצורה רצינית ויורגש שינוי ממשי במניעתן.

2.ליברמן יתעסק כל היום בעניין ההתנחליוית והטרנספר שלו כך שמה שיהיה חדש בתחבורה בארץ זה עוד מכוניות ממוגנות למתנחלים ותוספת כבישים עוקפים.

3.למי אכפת מהפוליטיקה הזאת תעזבו אותי בשקט.

למי שיש מה להוסיף בשמחה

אגב דעתי היא 1. ואני חושב שליברמן הוא אדם רציני מאד (למרות שאיני מסכים אם דעתיו הפוליטיות) אבל לפי מה שהוא עשה עד היום הוא היה מאד רציני בכל תפקיד שניתן לו.

מקווה לטוב ובתקווה שההפרטה הבאה תהיה של מע"ץ

נסיעה טובה ובטוחה לכולם

 

*ההודעה הפכה לסקר , ונוספה אפשרות עם חתולים*

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

וחוץ מזה מאפיונרים רוסים אוהבים מכוניות יוקרה אז הוא בטח יפעל למען פתיחת סוכנויות של של פרארי , רולס וכדומה :wink:

 

מי יודע אולי הוא באמת יביא לשינוי אמיתי (לחיוב כמובן) :roll:

פורסם

ההודעה הפכה לסקר (ראשון שתוקן לשני בגלל בעיות באורך השורה)

 

לגבי דעתי, (אני שרפתי את ההצבעה שלי בסקר הקודם שלא מוצג) האמת שדעתי באמצע

לדעתי יעשו דברים אבל לא כמו שצריך... לליברמן יש נטייה להתנהג קצת כמו גנסטר

בתפקידו הקודם כשר הוא עשה לא מעט טעויות, לא היו מכרזים, החלטות חפוזות ועוד...

וזה בלי קשר שאני רחוק מאוד מדעותיו הפוליטית.

 

אבל לפחות אם הוא יתעסק בענייני המשרד עצמו ולא כמו סנה שהיה עסוק בלדבר על הכל

חוץ מתחבורה אז אולי משהו כן יזוז :roll: .

 

בגדול אני לא מאמין שיזוז משהו....

פורסם
ההודעה הפכה לסקר (ראשון שתוקן לשני בגלל בעיות באורך השורה)

 

לגבי דעתי, (אני שרפתי את ההצבעה שלי בסקר הקודם שלא מוצג) האמת שדעתי באמצע

לדעתי יעשו דברים אבל לא כמו שצריך... לליברמן יש נטייה להתנהג קצת כמו גנסטר

בתפקידו הקודם כשר הוא עשה לא מעט טעויות, לא היו מכרזים, החלטות חפוזות ועוד...

וזה בלי קשר שאני רחוק מאוד מדעותיו הפוליטית.

 

אבל לפחות אם הוא יתעסק בענייני המשרד עצמו ולא כמו סנה שהיה עסוק בלדבר על הכל

חוץ מתחבורה אז אולי משהו כן יזוז :roll: .

 

בגדול אני לא מאמין שיזוז משהו....

(קול של אילנה דיין) הוא גנגסטר, עובדה.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
http://images.maariv.co.il/cache/ART439973.html

עכשיו בגלל שאין באפשרותי לעלות סקר לפורום (אין לי מושג למה?)

אז אני פשוט יעשה את זה בשאלה ?

מה אתם חושבים על הבחירה?

1.ליברמן אדם רציני שיקח את נושא תאונות הדרכים בצורה רצינית ויורגש שינוי ממשי במניעתן.

2.ליברמן יתעסק כל היום בעניין ההתנחליוית והטרנספר שלו כך שמה שיהיה חדש בתחבורה בארץ זה עוד מכוניות ממוגנות למתנחלים ותוספת כבישים עוקפים.

3.למי אכפת מהפוליטיקה הזאת תעזבו אותי בשקט.

למי שיש מה להוסיף בשמחה

אגב דעתי היא 1. ואני חושב שליברמן הוא אדם רציני מאד (למרות שאיני מסכים אם דעתיו הפוליטיות) אבל לפי מה שהוא עשה עד היום הוא היה מאד רציני בכל תפקיד שניתן לו.

מקווה לטוב ובתקווה שההפרטה הבאה תהיה של מע"ץ

נסיעה טובה ובטוחה לכולם

 

*ההודעה הפכה לסקר , ונוספה אפשרות עם חתולים*

 

מעכשיו השלטים יהיו עם כתוביות גם ברוסית :lol::wink: . . .

 

סתאאאם, בצחוק, אני גם מסכים שהוא בחור רציני ומקווה מאוד שהוא יהיה יותר טוב מהקודם . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

התדמית של ליברמן היא של בולדוזר.

 

כשהוא רוצה משהו - הוא הולך חזק מאד בכיוון בלי להתפשר על עקרונות.

 

ליברמן הוא גם בנאדם רציני שרוצה להציג קבלות, רק שעדיין אין לו מה להציג, ומשרד התחבורה זה מקום מצוין להתחיל לצבור בו קבלות.

 

מסקנה - ליברמן כשר תחבורה - טוב ליהודים, לערבים ולכל אזרחי המדינה (אני מקווה).

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
התדמית של ליברמן היא של בולדוזר.

מסקנה - ליברמן כשר תחבורה - טוב ליהודים, לערבים ולכל אזרחי המדינה (אני מקווה).

אתה צודק לחלוטין בפיסקה הראשונה.

השניה בעייתית: היות והוא מתנחל (גר מחוץ לקו הירוק), יש לי מעין תחושה

שהנהנים העיקריים מכבישים חדשים יהיו דיירי חוצלארץ.

קרי, כבישים עוקפי-קסבות-אום-אל-XXX למיניהם יסללו בקצב מוגבר, על מנת

לקבוע עובדות בשטח.

זה קרה (גם בימי ממשלת רבין) ואין מניעה שזה לא ימשיך לקרות גם עתה.

 

תחבורה בארץ = הכל פוליטיקה. נקודה. (ע"ע מהירות)

:?

MCS 2008

פורסם
התדמית של ליברמן היא של בולדוזר.

מסקנה - ליברמן כשר תחבורה - טוב ליהודים, לערבים ולכל אזרחי המדינה (אני מקווה).

אתה צודק לחלוטין בפיסקה הראשונה.

השניה בעייתית: היות והוא מתנחל (גר מחוץ לקו הירוק), יש לי מעין תחושה

שהנהנים העיקריים מכבישים חדשים יהיו דיירי חוצלארץ.

קרי, כבישים עוקפי-קסבות-אום-אל-XXX למיניהם יסללו בקצב מוגבר, על מנת

לקבוע עובדות בשטח.

זה קרה (גם בימי ממשלת רבין) ואין מניעה שזה לא ימשיך לקרות גם עתה.

 

תחבורה בארץ = הכל פוליטיקה. נקודה. (ע"ע מהירות)

:?

 

תגובות כאלה סתם מעצבנים אותי, למה חייבים לערב דעות פוליטיות (בפרוט שכזה ובעלילות שאין להם בסיס) בהודעות כאלה? :mad:

פורסם
תגובות כאלה סתם מעצבנים אותי, למה חייבים לערב דעות פוליטיות (בפרוט שכזה ובעלילות שאין להם בסיס) בהודעות כאלה?

:?

אל תתעצבן לשווא.

יש קשר ברור בין נושא התחבורה בארץ לפוליטיקה: חוקים (בכללם חוקי המהירות),

תשתיות, הכל פוליטיקה. אין מה לעשות, בכל מקום שנדבר על תשתיות ומהירות,

נגיע לפוליטיקה לבסוף. (לצערי)

שים לב שלא נקטתי עמדה לשום צד פוליטי וגם בתקופת ממשלת רבין, הייתה השקעה

מאסיבית בתשתיות כבישים מעבר לקו הירוק, כמו גם בתחומי הארץ.

 

נ.ב.

תגובות מעצבנות ולא כפי שכתבת.

MCS 2008

פורסם
תגובות כאלה סתם מעצבנים אותי, למה חייבים לערב דעות פוליטיות (בפרוט שכזה ובעלילות שאין להם בסיס) בהודעות כאלה?

:?

אל תתעצבן לשווא.

יש קשר ברור בין נושא התחבורה בארץ לפוליטיקה: חוקים (בכללם חוקי המהירות),

תשתיות, הכל פוליטיקה. אין מה לעשות, בכל מקום שנדבר על תשתיות ומהירות,

נגיע לפוליטיקה לבסוף. (לצערי)

שים לב שלא נקטתי עמדה לשום צד פוליטי וגם בתקופת ממשלת רבין, הייתה השקעה

מאסיבית בתשתיות כבישים מעבר לקו הירוק, כמו גם בתחומי הארץ.

 

נ.ב.

תגובות מעצבנות ולא כפי שכתבת.

 

1."תגובות מעצבנות ולא כפי שכתבת"- כן אני יודע אני פשוט כותב מהר מבלי לעבור על מה שאני כותב.

 

2. הייתה יכול להגיב כמו הרוב שאע"פ שהדעות שלו נוגדות את שלך אז XYZ, במקום זה אתה פותח במסע עלילות על בנאדם באופן מזלזל רק בגלל שהוא לא מקובל על דעותיך. וזה מקומם ומרגיז.

 

3. נכון כמעט הכל מעורב בפוליטיקה אבל מכאן ועד להדגיש דברים כמו דיירי חוץ לארץ, מתנחל ועוד זה ממש לא נחוץ ותגובתך במקום להיות עניינית הפכה למתלהמת ומזלזלת בציבור מסויים ולא ממוקדת בליברמן עצמו.

פורסם

אם פגעתי במישהו, אבקש את סליחתו.

היות והוא מתנחל (גר מחוץ לקו הירוק), יש לי מעין תחושה

שהנהנים העיקריים מכבישים חדשים יהיו תושבי היישובים מחוץ לקו הירוק.

זו דעתי (התואר הבעייתי מבחינתך שונה), אני עומד מאחוריה ואני לא מצטער עליה.

אני מקווה שהסברה שלי תתבדה והמצב יהיה טוב יותר, כי לגרוע יותר

יהיה קשה להגיע. (או שלא, בהתחשב בשרי תחבורה קודמים, כמו סנה וקיסר).

:?

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...