Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב המדובר מהעבודה של אשתי. בן שנתיים וחצי. אחרי שעברתי על כל שרשור אפשרי בפורום בנושא הזה הבנתי שהגורם לרעש בהנעה קרה זה חוסר שימון. מה שלא ברור לי, למה זה קורה רק בחורף בימים עם טמפרטורה קרה. בקיץ כשחם, כשאני מניע בבוקר אחרי שהרכב עמד כל הלילה אין זכר לתופעה. יש הסבר הגיוני לזה ? הרכב באחריות, אבל אני כבול למוסכי יבואן ומעדיף שייגעו כמה שפחות. שבוע שעבר חשבו שהחלפת אלטרנטור יפתור, כי יש איזה פולי שיושב שם וחשבו שהוא מרעיש. לא עזר. ככל שהימים מתחממים ואנחנו מתקרבים לקיץ התופעה לאט לאט נעלמת וחוזרת בחורף. אם זו היתה בעיה של שימון אז למה זה לא קורה בקיץ ?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ככל שקר יותר השמן צמיגי יותר ולכן כניראה לא מספק לחץ מתאים למרימי השסתומים

יום טוב גם לך

פורסם

תודה, עכשיו אני רואה שרשור דומה של stio שמדבר בדיוק על זה. החלפת שמן פתרה את הבעיה לטענתו גם בטמפרטורה של מינוס מעלה. הוא משתמש בי eurol plx 5w40. האם השמן הזה או שמן של וולוולין מתאימים לסניק מבחינת התקנים ? (או קשקאי , זה אותו מנוע ) מחיפוש ברשת לא הגעתי למסקנה נחרצת אם צריך 5w30 או 5w40.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הכי קרוב שאני יכול לתאר ממה שאני זוכר זה כמו רעש של מכונת תפירה שהולך ופוחת ככל שהמנוע מתקרב לטמפרטורת עבודה. בגלל שהברזלים יפנים ברכב הזה והחשמל צרפתי, אני רוצה להאמין שלא מדובר באיזשהו מכלול שדורש החלפה כי עד היום לא היו תקלות, והרכב נסע רק 36000 קמ.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

דבר ראשון היה בדיקת מפלס שמן. יש צילום של הרעש אבל מתוך הרכב, לא שומעים כל כך טוב. אני אנסה להעלות כשאגיע הביתה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם (נערך)

מקווה שזה מספיק ברור. החל מהשניה ה 14 בסרטון אפשר לשמוע אותם כשהרכב בניוטרל, ושוב החל מהשניה ה 45 (להתעלם מהשריקה ברקע , לא ברור לי מאיפה היא צצה בטח רגישות של המיקרופון בסלולרי, אבל למען הסר ספק, השריקה לא מהאוטו). התקתוקים מורגשים בעיקר כשהרכב ב 1500 סל"ד.

 

https://www.youtube.com/watch?v=rk3GRbG4cGM

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הפכתי ל public

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
ככל שקר יותר השמן צמיגי יותר ולכן כניראה לא מספק לחץ מתאים למרימי השסתומים

לא נכון. ככול שצמיגות השמן גבוהה יותר לחץ השמן גדל בגלל התנגדות השמן לזרימה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא נכון. ככול שצמיגות השמן גבוהה יותר לחץ השמן גדל בגלל התנגדות השמן לזרימה.

לחץ השמן גדל במשאבה,

השאלה האם זה המצב בראש?

 

האם זה לא שקול למעגל חשמלי שבו הקטנתי את שטח החתך של המוליכים וכתוצאה מכך מפל המתח עליהם גדל ומתח קטן יותר מגיע לצרכן?

יום טוב גם לך

פורסם
לחץ השמן גדל במשאבה, - לא רק במשאבה.

השאלה האם זה המצב בראש?

לחץ השמן תלוי במספר גורמים כגון:

מהירות המנוע, טמפ' השמן, צמיגות השמן, מצב פילטר השמן, מירווחי המיסבים ועוד...

 

תמיד בהתנעה קרה לחץ השמן הינו גבוה לכן שינוי בצמיגות שמן המנוע לצמיגות גבוהה יותר רק יגדיל את הלחץ לאורך כול קו הסניקה כאשר בנקודות מסויימות עשוי להיות לחץ שונה ולא רק במשאבת השמן.

אחת הסיבות להתקנת שסתום הקלה שהינו בדרך כלל כחלק אינטרגלי ממשאבת השמן הינו הורדת לחץ השמן במערכת לערך רצוי על-ידי החזרת כמות מסויימת של שמן בחזרה לעוקה.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...