Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מה הסיבה אם כך שמרימים הדראולים ברכבים רבים נוטים לתקתק בהנעה קרה (מאוד) והתופעה קטנה אם עוברים לשמן דליל יותר?

יום טוב גם לך

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז הרכב חזר למוסך היום, שמעו את הרעשים , עכשיו מחכים לאיש דיאגנוסטיקה מומחה כדי לקבל אבחנה. בזמן שאשתי שם עם הרכב (רכב חברה שלה ) התקשרתי לאיש שירות כדי לבדוק אם זה לא קשור אולי לצמיגות של השמן. שאלתי איזה שמן שמים 5w30 או 5w40. הוא לא ידע לענות ואז מלמל משהו על שמן של רנו. כששאלתי אם יש חשיבות לזה שהמנוע המדובר הוא של ניסאן אז הוא אמר שאין לו מושג , אבל לניסאן שמים שמן אחר והוא יחזור אלי. עדיין לא קיבלתי תשובה. אני אחזור לעדכן כשיהיה חדש

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אז מה הסיבה אם כך שמרימים הדראולים ברכבים רבים נוטים לתקתק בהנעה קרה (מאוד) והתופעה קטנה אם עוברים לשמן דליל יותר?

הייתי מנסח זאת בצורה קצת אחרת. כאשר עוברים לשימוש בשמן בעל צמיגות מתאימה כפי שממליץ ייצרן הרכב התיקתוקים פוחתים ואולי נעלמים.

איזה כייף לי :)

פורסם
הייתי מנסח זאת בצורה קצת אחרת. כאשר עוברים לשימוש בשמן בעל צמיגות מתאימה כפי שממליץ ייצרן הרכב התיקתוקים פוחתים ואולי נעלמים.

זה סמנטיקה, מה הסיבה הפיזית בפועל?

ניסיתי לתת הסבר לתופעה, שללת אותו. אבל הסבר משלך לא הבאת..

יום טוב גם לך

פורסם

זה לא סמנטיקה אלא מציאות שבהרבה מקרים ממלאים במוסכים שמן לא מתאים לכן ייתכן שמכאן נובעת הבעיה. אתה טוען שמעבר לשמן בעל צמיגות נמוכה מפחיתה את התיקתוקים אני טוען שייתכן שהשמן שמילאו לא מתאים מבחינת הצמיגות למנוע ולכן קיימים תיקתוקים ומעבר לשמן המומלץ על-ידי הייצרן עשוי לפתור את הבעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם

הבעיה שהם כאלה סנדלרים שם שבא לי לבכות. אחרי יום שלם חיפפו אותה ב : תבואי חודש לפני סוף האחריות ונעשה פלאשינג. זה אחרי שלא ידעו לומר לי אפילו איזה שמן (מותג) ואיזו צמיגות. עכשיו צריך לנדוד למוסך אחר, עוד יום עבודה לבזבז, פשוט מדכא העסק הזה.

 

אני חוזר לשאלה שלי מתחילת השרשור , האם וולווליין או euroel מתאימים לסניק 2 ליטר מבחינת התקנים ? אני מוכן לספוג את עלות החומרים עלי רק כדי לוודא שהבעיה משם. לגבי הצמיגות אני אבדוק ברשת או במוסך הראשי בתל אביב בתקווה שם ידעו לענות לי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לא ברור לי למה אתה שובר את הראש?

לפי מה שאני מבין הרכב לא בבעלותכם נכון? אם כך, התלוננת במוסך, אמרו מה שאמרו, הרכב נוסע תמשיך לנסוע.

מתי שתיהיה תקלה משביתה מישהו כבר יתקן ( או במסגרת האחריות או החברה).

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

הרכב נקנה על ידי החברה. החברה זה המנהל של אשתי והיא. עוד חצי שנה נגמרת האחריות ואז אם תהיה תקלה (נגיד משאבת שמן תקולה או מרימים הדראולים או כל דבר אחר , משבית או לא , זה לא חשוב ) ההוצאות ייפלו על החברה.האוטו לא אמור להיות מוחלף כמו ליסינג אחרי 3 שנים כי הוא טוב , לא מתקלקל , נוסע חלק ועבר פחות מ 40000 קמ. בגלל שזו חברה קטנה אנחנו מנסים להמנע ממצב שהתיקון היקר יגיע והחברה תצטרך לספוג. ברור לך שאם הרכב לא היה באחריות היו מפרקים הכל ומגישים לנו חשבון של 4 ספרות. בגלל שזה רכב חברה באחריות אז ככה זה נראה. לפני שבוע הרכב חזר מהמוסך אחרי 4 ימים החליפו מה שהחליפו , וכלום.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם (נערך)

כן לשבור את הראש וכן מומלץ לא להקשיב לעיצות מטופשות "מיודעי דבר".

הרעש ששמעתי בסרט לא נשמע טוב ושום שמן מיוחד לא יפתור את זה ואין לרכב הזה מרימים הידראוליים ושמן ששמו אם זה 5-40 או 5-30 זה בסדר גמור.

אם שמעו את הרעש זה כבר צעד נכון אז תמתין לתשובות של המוסך ותנדנד אם צריך ותטפל במקרה לפני שתגמר האחריות כי אז ישאר לך לדבר ללפמה.

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם

כמו שכתבתי למעלה , התשובה של המוסך היתה להגיע חודש לפני תום האחריות לעשות פלאשינג. לא מקובל , תום האחריות בספטמבר , חם ולא ישמעו את הרעש. לא ברור לי גם למה אם אין בוצה ברכב חדש נדרשת פעולה כזו. אני אנסה את המוסך הראשי בתל אביב שבוע הבא. הבעיה זה הקושי להתנייד ולהפסיד כל פעם ימי עבודה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

מההודעה הראשונה לא היה ניתן להבין שבעצם הרכב בבעלותה של אישתך ובצורה כזו או אחרת היא תישא בעלויות.

״ההצעה״ שלי תקפה במקרה שהרכב היה בבעלות חברת ליסינג כלשהיא.

בכל מיקרה אין אופציה אחרת חוץ מלהתעקש ושוב להתעקש ולהיות נודניק, אם צריך השאר את הרכב למס ימים. ( מניסיון שלי עם אחריות יבואן ההתעקשות השתלמה ).

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם (נערך)
אז הרכב חזר למוסך היום, שמעו את הרעשים , עכשיו מחכים לאיש דיאגנוסטיקה מומחה כדי לקבל אבחנה. בזמן שאשתי שם עם הרכב (רכב חברה שלה ) התקשרתי לאיש שירות כדי לבדוק אם זה לא קשור אולי לצמיגות של השמן. שאלתי איזה שמן שמים 5w30 או 5w40. הוא לא ידע לענות ואז מלמל משהו על שמן של רנו. כששאלתי אם יש חשיבות לזה שהמנוע המדובר הוא של ניסאן אז הוא אמר שאין לו מושג , אבל לניסאן שמים שמן אחר והוא יחזור אלי. עדיין לא קיבלתי תשובה. אני אחזור לעדכן כשיהיה חדש

 

הבעיה שהם כאלה סנדלרים שם שבא לי לבכות. אחרי יום שלם חיפפו אותה ב : תבואי חודש לפני סוף האחריות ונעשה פלאשינג. זה אחרי שלא ידעו לומר לי אפילו איזה שמן (מותג) ואיזו צמיגות. עכשיו צריך לנדוד למוסך אחר, עוד יום עבודה לבזבז, פשוט מדכא העסק הזה.

 

אני חוזר לשאלה שלי מתחילת השרשור , האם וולווליין או euroel מתאימים לסניק 2 ליטר מבחינת התקנים ? אני מוכן לספוג את עלות החומרים עלי רק כדי לוודא שהבעיה משם. לגבי הצמיגות אני אבדוק ברשת או במוסך הראשי בתל אביב בתקווה שם ידעו לענות לי.

אין מה לעשות בחלק גדול מהמוסכים המורשים המצב די דומה מבחינה מקצועית. או כפי שכתב דנידין 'יודעי דבר'.

פשוט בושה שלקוח לא יכול לקבל תשובה חד משמעית לגבי סוג השמן.

 

למה אתה צריך לבצע פלשינג למנוע שגמע בקושי 40000 קילומטרים וטופל במוסך מורשה עם שמנים תוצרת רנו ?

איזה בדיקה הם ביצעו בכדי להגיע למסקנה שצריך לבצע פלשינג ?

 

לי זה נשמע חירטוט ואישית הייתי לוקח את הרכב לבעל מקצוע אחר אשר מומחה לרכבי רנו ולא מוסך מורשה לשם קבלת חוות דעת נוספת.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

הוא סתם מבלבל את המוסך עם שאלות מיותרות על סוג השמן איזה מותג איזה מנוע וכו וכו, הוא הולך למוסך המורשה ושם הוא רק מטפל והם אחראים לשם שמן תקין ולא מעניין עכשיו מותג כזה או אחר...את בעל הרכב צריך לעניין רק זה שיש רעש חריג וזה תקלה שצריך לפתור ורק על זה צריך "לחפור למוסך" ולא שמנים מותגים צמיגיות יצרני מנועים ועוד קושיות סרק...

מקווה שהיית ברור בעניין כמו שצריך להיות ברור מול מי שאמור לתקן לך את הרכב.

 

אין שום טעם להכנס למומחים למיניהם שלא מורשים לרכב עם תקלה שנמצא באחריות כי זה לא יקדם את העניין בכלום.

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם
הוא סתם מבלבל את המוסך עם שאלות מיותרות על סוג השמן איזה מותג איזה מנוע וכו וכו, הוא הולך למוסך המורשה ושם הוא רק מטפל והם אחראים לשם שמן תקין ולא מעניין עכשיו מותג כזה או אחר...את בעל הרכב צריך לעניין רק זה שיש רעש חריג וזה תקלה שצריך לפתור ורק על זה צריך "לחפור למוסך" ולא שמנים מותגים צמיגיות יצרני מנועים ועוד קושיות סרק...

 

לפעמים יש תחושה שגם אם מכונאי במוסך מורשה יקח פטיש ויתחיל לפרק לרכב את הצורה תוציא אותו בסדר..

אתה אמיתי? לבעל הרכב אין זכות לדעת איזה נוזלים\חלפים שמו לו ברכב? זה לא "אמור לעניין" אותו?

מי אתה שתחליט על דבר כזה? זה הנכס שלו והוא רוצה לדעת מה עושים איתו.

מילא אתה מחליט בשביל הלקוחות שלך מה יקר ומה זול, עכשיו אתה גם מחליט בשבילם מה מעניין?

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...