Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אין שום טעם להכנס למומחים למיניהם שלא מורשים לרכב עם תקלה שנמצא באחריות כי זה לא יקדם את העניין בכלום.

אז בו תסביר לי בבקשה איך המומחים המליצו לבעל הרכב לבצע פלשינג לרכב יחסית מאוד חדש עם 40000 קילומטרים וטופל בשמנים מובחרים של רנו ? מה כבר יש בוצה במנוע ?

 

אני דווקא כן הייתי ממליץ ללכת למוסך פרטי לשם קבלת חוות דעת נוספת במיוחד במקרה שבו המכונאים ויועצי השירות במוסך שבו ביקר בעל הרכב מצטיירים כחובבנים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לכולם על העצות. שקלתי גם להכנס לאחד ממוסכי הצרפתיות של הפורום, ויכול להיות שאעשה זאת. כמו שציינתי, זו רק בעייה של ניוד מכיון שכל פעם נדרש להשאיר את הרכב אחהצ כדי שיהיה אפשר להניע בבוקר למחרת בטמפרטורה (חיצונית) קרה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לפעמים יש תחושה שגם אם מכונאי במוסך מורשה יקח פטיש ויתחיל לפרק לרכב את הצורה תוציא אותו בסדר..

אתה אמיתי? לבעל הרכב אין זכות לדעת איזה נוזלים\חלפים שמו לו ברכב? זה לא "אמור לעניין" אותו?

מי אתה שתחליט על דבר כזה? זה הנכס שלו והוא רוצה לדעת מה עושים איתו.

מילא אתה מחליט בשביל הלקוחות שלך מה יקר ומה זול, עכשיו אתה גם מחליט בשבילם מה מעניין?

לא נכס שלא ולא כלום, זה רכב ששיך לעסק ואפילו לא לעסק שבו הוא מועסק אלא לעסק שבו אישתו מועסקת...ואותו מעניין השמן...היצרן של המנוע ולבזבז זמן אצל מומחים רק בשביל הכוונה ולא תיקון...

פורסם

עוד עדכון.

דיברתי עכשיו עם איש דיאגנוסטיקה מהמוסך שגר לא רחוק ממני. הוא לא שמע רעש אתמול כי המנוע היה כבר בטמפ עבודה. סוכם שכדי לשמוע שוב את הרעש בבוקר הוא יגיע אלינו בתחילת שבוע הבא. השמן בצמיגות 5w30 (פז) הוא לא ראה בוצה במנוע וטוען שהפלאשינג עדין ומותאם לרכב ולא עושה נזק לגומיות. האמת היא שהרכב עושה המון נסיעות בתוך העיר אז יכול להיות שהצטבר פיח שצריך לנקות. קשה לי לומר אם זה הדבר הנכון לעשות או לא. בינתיים סוכם שהוא יגיע אלינו לשמוע את הרעש ואז יוחלט איך ממשיכים במסגרת האחריות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לא נכס שלא ולא כלום, זה רכב ששיך לעסק ואפילו לא לעסק שבו הוא מועסק אלא לעסק שבו אישתו מועסקת...ואותו מעניין השמן...היצרן של המנוע ולבזבז זמן אצל מומחים רק בשביל הכוונה ולא תיקון...

 

הוא כבר הסביר שכלכלית הרכב הזה חשוב לו כשלו. הבעלות בפועל לא רלוונטית לחלוטין לדיון. במחשבה שניה גם שאר הפרטים חוץ מתקינות הרכב זה חול בעיניים לקורא השירשור.

 

את פותח השירשור מעניין שהרכב שאישתו נוסעת עליו יהיה תקין, והוא לא בוחל באמצעים על מנת להשיג את המטרה הזו, כל הכבוד לו על כך. כל לקוח צריך לנהוג כמוהו.

זאת בניגוד ל"מומחים" של אותו מורשה שnepet פנה אליו,

שאין להם מושג וחצי מושג, הם שולחים את הלקוח סביב כבר פעם שניה או שלישית,

לא יודעים לענות לשאלות בסיסיות, מבזבזים ללקוח זמן וימי עבודה

ומאלצים את הלקוח בליית ברירה לחפש פתרונות יצירתיים ולנסות לחשוב לבד על כיוונים לפתרון הבעיה

מתוך דאגה כנה לנכס שלו\של אישתו\של המוכר מהמכולת למטה - למי אכפת.

 

אם אתה בכנות מאמין שהלקוח פה לא בסדר והמוסך 100% אני מרחם על הלקוחות שלך..

 

 

nepet אני שמח שהעניין מתקדם, כל הכבוד על ההתמדה. מקווה שהאיש דיאגנוזה שלהם שווה יותר מהמכונאים..

יום טוב גם לך

פורסם

אתה דברת על נכס ובאת בטענות אלי ועכשיו אתה הופך תקליט.

 

אני יודע איך לדבר למוסכניק שיש תקלה ברכב (כמו שהייתי מצפה מלקוח שלי לא להסיח את דעתי עם שאלות של סופר סתם אלא להתמקד בבעיה שיש לרכב) ואני נותן עצות פרקטיות להתקדם עם תקלה במנוע לכאורה של רכב שהוא באחריות וטופל במוסכים מורשים בלבד.

כל השאלות הנחמדות על שמן, סוג מנוע, מרימים הידראולים וכו' טובים לפורום ולא טובים למוסך שצריך לתת פתרונות לבעיה שקיימת ולא לספק תשובות לשאלות טריוויה כי למי זה אכפת.

פורסם
אתה דברת על נכס ובאת בטענות אלי ועכשיו אתה הופך תקליט.

עדיין מדבר על נכס ועדיין בא בטענות אלייך.

כל שאלה שיש ללקוח לגבי שמנים\חלפים שהוכנסו לנכס שלו על ידי המוסך היא שאלה לגיטימית ובמקום.

מוסך שלא יודע לענות על שאלה כזו או חושב שהיא לא רלוונטית אין לו זכות קיום!

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
עוד עדכון.

דיברתי עכשיו עם איש דיאגנוסטיקה מהמוסך שגר לא רחוק ממני. הוא לא שמע רעש אתמול כי המנוע היה כבר בטמפ עבודה. סוכם שכדי לשמוע שוב את הרעש בבוקר הוא יגיע אלינו בתחילת שבוע הבא. השמן בצמיגות 5w30 (פז) הוא לא ראה בוצה במנוע וטוען שהפלאשינג עדין ומותאם לרכב ולא עושה נזק לגומיות. האמת היא שהרכב עושה המון נסיעות בתוך העיר אז יכול להיות שהצטבר פיח שצריך לנקות. קשה לי לומר אם זה הדבר הנכון לעשות או לא. בינתיים סוכם שהוא יגיע אלינו לשמוע את הרעש ואז יוחלט איך ממשיכים במסגרת האחריות.

לדעתי מיותר לעשות פלשינג במידה ואין בעיה מיוחדת שבגללה יש לבצע פלשינג גם לאור העובדה שכול הטיפולים בוצעו בזמן קרי החלפת שמן מנוע.

לשם הסרת פיח מתאי השריפה והשסתומים יש צורך להשתמש בתוסף דלק כגון: BG44K או לבצע אינפוזיה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
עוד עדכון.

דיברתי עכשיו עם איש דיאגנוסטיקה מהמוסך שגר לא רחוק ממני. הוא לא שמע רעש אתמול כי המנוע היה כבר בטמפ עבודה. סוכם שכדי לשמוע שוב את הרעש בבוקר הוא יגיע אלינו בתחילת שבוע הבא. השמן בצמיגות 5w30 (פז) הוא לא ראה בוצה במנוע וטוען שהפלאשינג עדין ומותאם לרכב ולא עושה נזק לגומיות. האמת היא שהרכב עושה המון נסיעות בתוך העיר אז יכול להיות שהצטבר פיח שצריך לנקות. קשה לי לומר אם זה הדבר הנכון לעשות או לא. בינתיים סוכם שהוא יגיע אלינו לשמוע את הרעש ואז יוחלט איך ממשיכים במסגרת האחריות.

יופי..עכשיו שסיימת את קושיות פסח ומתחילים להתקדם.

פורסם

עוד עדכון.

היום הגיע איש טכני לשמוע את הרעש , לא מעניין אותו שבהאצה עם מנוע קר הרכב מתקתק כמו מכונת תפירה , מבחינתו בהנעה כשהרכב עומד אין רעשים חריגים וזהו. למה המנוע מתקתק ודופק חזק ? "זה תקין , כל רכבי ניסאן עם אותו מנוע כמו שלך רועשים ככה עד שהמנוע מתחמם , אם רוצים אפשר לעשות פלאשינג כדי לבדוק אם ניקוי המעברים יעזור" .

לשאלתי אם החלפת שמן למשהו איכותי יותר תעזור , הוא ענה שלא אכפת לו אם אני רוצה לספק שמן יקר וטוב שעומד בתקן והם יעשו את העבודה . ואז הגיע השוס , איזה שמן להביא ? "10W40" .

 

אם זה מה שיש במנוע זה יכול אולי להסביר למה התקתוקים , סתם שיטוט בגוגל מראה שמנוע M4R של רנו / ניסאן כמו זה שמופיע ברשיון הרכב מצריך 5W40 .

http://suzukaengineoil.com/renault-scenic-engine-oil/

http://cararac.com/engine_oil/renault/scenic.html

 

כנראה אלך למוסך הראשי בתל אביב. אין לי כח יותר .

יום ששי צפוי להיות קר, אם יהיה לי זמן אכניס אליהם את הרכב בחמישי אחה"צ ואגיע לשם ששי בבוקר כדי לשמוע מה יש להם לומר.

 

אם זה היה רכב פרטי שלי ולא היה רכב חברה שדורש אישור לפני כל הוצאה כספית , הייתי לוקח אותו למוסך נורמלי ומשלם על חצי שעת עבודה כדי לקבל אבחנה מדוייקת יותר. אבל יש גבול למה שאני מוכן להשקיע ברכב.

לעניות דעתי הלא מקצועית , שמן איכותי בצמיגות נכונה יפתור את הבעיה .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אם אני קורא בין השורות נכון, dani-din עובד/מנהל באחד המוסכים שקשורים לרכב שלך, תתקדם בכיוון הזה.


×
×
  • תוכן חדש...