Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צינור הגומי שמוביל דלק בין הפילטר הדלק למנוע נמצא כסדוק,ברצוני להחליף אותו בעצמי,אבל על מנת לקנות חדש יש צורך בלהוציא את הישן כדאי להביא לחנות.

האם הדלק שישפך עקב פתיחת הצינור הינו העודפים וש נשארו בקו או הדלק מהמיכל?

האם אני יכול למנוע את הטפטוף הדלק הזה בכללי?

פורסם

אם יש פיוז נפרד למשאבת הדלק, שלוף אותו ואז תניע. תוך מספר שניות הרכב ייכבה ולחץ הדלק בצינורות ירד.

 

כך תוכל לפרק בלי הרבה בלאגן ודלק שנשפך.

 

אם אין פיוז כזה, ויש עוד צינור גומי איפשהו על אותו קו, אפשר ללחוץ אותו עם ג'בקה שהצבתות שלה עטופות בסמרטוט כלשהו כדי לא לפגוע בצינור.

 

אם אין צינור כזה, והגישה למשאבת הדלק קלה יחסית, אפשר לנתק את הקונקטור החשמלי שלה ואז להניע.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

אם הזיכרון לא מטעה אותי, ישנו ממסר משאבת דלק בתיבת הממסרים\פיוזים מתחת למכסה מנוע

 

עריכה: הנה הוא מסומן בחץ אדום

2011-01-02_225534_1.gif

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

הדבר החשוב ביותר הוא שעל הצינור צריך להיות מוטבע התקן .

DIN 73379 .

אני קונה לפי מטר אצל מירקל בפתח תיקווה - 5 שקלים למטר . שנקר 26 .

אל תקנה צינור בחנות חומרי בניין ללא תו תקן .

פורסם

חוזר עם עדכון הצינור הוחלף מסתבר שהיה לי כמה צינורות גומי ספייר בה ג א' ז.

על הדרך נעשה טיפול שמנים של גיר ומנוע אקפוץ מתישהו למוסך לבדיקת מערכות בטיחות.

הכל נעשה על ידי,לא אשקר לשמוע טריקה של בורג מחזירה אותי לימי ח"א שלי.

תודה לכולם על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...