Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש את הרכב כמשומש (2012-13) באור חיוג 08 כבר תקופה לא קצרה.

דגמי ה2X4 הרבה יותר פופולארים ועד שיוצא אחת למכירה היא שחורה או אדומה (אין מצב).

אני רואה הרבה דגמי 4X4 למכירה בתדירות הרבה יותר גבוהה. אני יודע שצריכת הדלק קצת יותר גבוהה אבל בשום מקום לא ראיתי את ההפרש בצורה מוחשית, מקסימום ליטר לרעה. ברור לי שהרכב לא מיועד לשטח ואני גם לא מתכוון רדת איתו לשטח.

יש הבדלים מוחשיים לרעת ה4X4 שהופכים אותו לרכישה לא מומלצת?

פורסם

בשנים שאתה מחפש, גירסת ה- 4X4 הגיעה עם מנוע ה- 2 ליטר.

 

כמדומני לקראת סוף שנת 2013 התחילו למכור את אותה הגירסה אבל עם מנוע 2.5 ליטר.

 

עם מנוע ה- 2 ליטר הביצועים פחות טובים וצריכת הדלק יותר גבוהה, מגירסת ההנעה הקדמית והמחירון שלה גבוה יותר.

 

באחד מאתרי האינטרנט, אני חושב אתר אוטו, ערכו השוואה בין ההנעה הקדמית להנעה הכפולה ומצאו כי צריכת הדלק גבוהה יותר בכ- 10 אחוז למייטב זכרוני בהנעה הכפולה.

 

בקיצור, אם אתה לא זקוק להנעה הכפולה זה פשוט מיותר. אני הייתי מחכה או שתרחיב את אזורי החיפוש שלך, מה הבעיה לחפש באזור המרכז?

 

כמו כן ברכישת רכב משומש אפשר להיות גמישין יותר לגבי הצבע.

 

דרך אגב, אני דווקא חושב ששני הצבעים שציינת, השחור והאדום הם הכי יפים על ה- CX5 (לי יש אדומה).

 

בצבע הלבו הפופלארי, היא נראית בנאלית ופחות יוקרתית.

 

בהצלחה

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

תודה אמנון

 

למרות שה4X4 הייתה יותר יקרה לרכישה היא יותר זולה כיד2 (כנראה בגלל שזה דגם פחות מבוקש).

אני לא נוסע יותר מ 10,000ק"מ בשנה אז כל עוד ההבדל הוא 10% ולא יותר גרוע אז זה הבדל מינורי.

אני מחפש כבר 4 חודשים ויצא לי כבר לנסוע פעמיים למרכז ופעם לי-ם על שקרים מיד2 כך שאני לא מוגבל רק לדרום אבל יותר נוח.

החדש אני חייב לסגור את הסיפור סופית ואין לי יותר מדי ברירה לצערי י לי רק את ה4X4 2.0ביד, השאלה אם ה רכב גרוע משמעותית או הבדל בקטנה?

אל תיפגע על הצבע, אדום זה מאזדה 2 של אשתי אז לא בא לי סט תואם.

פורסם

אין בעד מה :-)

 

אני לא הייתי רוכש את ה- 4x4 בגירסת ה- 2 ליטר.

 

אני לא רואה סיבה להתפשר.

 

אמור להיות היצע גדול יחסית של הדגם הזה, צריך סבלנות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מחר אני יעשה נסיעת מבחן על הרכב לבדוק את ההבדל, אדווח. מבדיקות שעשיתי אני מקווה שההפרש לא משמעותי...אדווח

×
×
  • תוכן חדש...