Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע מיצובישי-שטח לחברי CarsForum


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל מכלמוביל - אחלה של אחלה של יום ארגנו לנו!

הוקצתה כמות רכבים נדיבה, גויסו מדריכים מעולים וגם צלם תותח, יחד עם בחירת מסלול מצויינת ותחנות מעולות, והכי חשוב שהכל תקתק מצויין ולא הרגיש לחוץ כלל!

לי בתור בתול שטח זה היה מאד מהנה, קצת קשה לי להשוות, אבל נראה שלפג'ארו על אף גילו (או אולי בזכות?) יש יכולת שטח מצויינת, בכביש אגב האאוטלנדרPHEV הרגיש לי נעים יותר מהפג'ארו הרך.

דבר אחד יש לי להגיד על האאוטלנדר החשמלי הזה, מי שמבלה המון על הכביש בתנועה בין עירונית ובו זמנית יש לו צורך בירידה לשבילים (אנשי שטח למיניהם), הרכב הזה בול בשבילם, מרווח מאד, נח על הכביש, שקט (קצת רעשי רוח וצמיגים, אבל שקט יותר מפג'ארו למשל) והפלוס הכי גדול, בקרת שיוט אקטיבית. אני וcaveman מאד התלהבנו מהעובדה שמהרגע שעלינו על כביש 6 במחלף קסם ועד שירדנו לשטח אי שם באיזור בית שמש, לא היה צורך לגעת בדוושות כלל ואני מדבר גם על הרמזורים של בית שמש(!). המערכת עובדת מצויין, בולמת עד עצירה מלאה ומאיצה עד למהירות שהוגדרה לה מראש, יש לה גם התרעת שמירת מרחק וסטייה מנתיב הרבה יותר נעימות מאלו של ה"מוביל איי" למשל.

כשירדנו עם האאוטלנדר לשטח, גילינו יכולת שבילים לא רעה, כולל חציית קוליסים די עמוקים, ואפילו טיפוס קטן, יש 4X4 אוטומטי או קבוע והשקט הזה של המנוע החשמלי עם חלונות פתוחים, וציפורים מצייצות - חוויה שונה מאד וכיפית! (איפה הארגונים הירוקים שידחפו את הרכב הזה קדימה?!).

לשלילה אציין את גימור הפנים, הוא יכול להיות יותר טוב ברכב שעולה כלכך הרבה (מצד שני, ברור שכל הכסף הלך שם על יחידת ההנעה).

 

נראה שכרגע, מיצובישי כיצרן נמצא בסוג של שלב ביניים, מנקודת המבט שלי נראה שמצד אחד הם כבר לא אותו יצרן שהביא לנו משפחתיות זריזות (סופר לאנסר) ונינג'ות-מחסלות-למבורגיני כמו האיבו לדורותיה ומצד שני הם כן הולכים קדימה עם מערכת הPHEV ובו זמנית, קוראים נכון את השוק ומרוויחים כסף על רכבים בינוניים אך מבוקשים מאד בציי רכב כמו האטראז'.

לדעתי, אם נתעזר בסבלנות בעוד כמה שנים מיצובישי יצאו עם ליין PHEV רחב יותר, שיכלול רכבים מכל הקטגוריות - אבל, הנבואה היא לשוטים...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד לראות כאלו שיתופי פעולה בין הפורום ליבואני הרכב,במיוחד כשיש אירועים כאלו מושקעים כפי שניתן לראות.

מקווה לעוד כאלו שיתופים בעתיד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ההתרשמות שלי מהיום:

 

על ההרצאות שקיבלנו בתחילת היום במתחם כלמוביל כבר נכתב, לכן רק אוסיף את תודתי. ניכר היה שלנציגים היה ידע רב, והם עמדו מול דברי הביקורת שנשאלו ונאמרו בפניהם בצורה יפה מאוד, עם תשובות כנות ומסבירות. שאפו !

 

הת הנסיעה התחלתי כנהג באאוטלנדר PHEV:

הרכב נאה מבחוץ, והצבע מתאים לו מאוד. בפנים יש הרגשת נעימה גם כן, תא הנוסעים שמרני ופונקציונלי. אני לא ממש חסיד של מושבי עור, ואלו שהיו ברכב בצבע האפור בהיר לא היו לטעמי ממש. אם זאת, הם היו נוחים. הרכב עצמו מרווח מאוד, ולמרות שהמושבים בשורה השלישית צנועים, הם מספיקים עבור שני הילדודס שאמורים לאכלס אותם, והם מתקפלים בצורה נוחה מאוד.

 

מערכת ההנעה החשמלית מרשימה במיוחד, ומצליחה להזיז את הרכב יפה מאוד עד למהירות שסובבת את ה 120 קמ"ש. התאוצה איננה חורכת אספלטים, אבל בהחלט יותר ממספקת. הכיף בנסיעה שקטה בעזרת מנוע חשמלי בהחלט קיים.

בקרת השיוט האדפטיבית עובדת מעולה. ניתן לכוון את המרחק שרוצים לשמור מהרכב מלפנים, 3 אופציות, והמערכת דואגת לסדר את כל העניין בשביל הנהג. גם כאשר רכבים נדחפו לנתיב הנסיעה שלי, המערכת בלמה את הרכב בצורה טובה. כל כך טובה, עד כדי מצב שהעניין ממכר ממש.

כאשר מגיעים למצב של עצירה מלאה (רמזור למשל), המערכת תעצור את הרכב לחלוטין, ואז תבקש מהנהג ללחוץ על דוושת הבלם. לאחר מכן לנהג יש שוב את השליטה המלאה ברכב, המערכת לא תאיץ מעמידה לאחר עצירה מלאה.

נוסיף לזה את בקרת הסטייה מנתיבים, ויש כאן מערכת מרשימה מאוד מבחינת בטיחות ונוחות.

 

מאחורי ההגה ישנם שני מנופים שאנו מכירים עם +/-, אך במקום לשלוט על תיבת ההילוכים, הם שולטים במערכת הבלימה של הרכב. למערכת יש 5 רמות, כאשר כל רמה תורמת לבלימה עצמית של הרכב כאשר מרפים מדוושת הגז. בקטעים בהם צריך את זה, זה עובד טוב מאוד.

 

בתור אחד שרגיל לנסיעה בשטח עם רכב SUV למינהם, לחוות נסיעה עם המנוע החשמלי בהחלט הייתה חוויה מהנה. השקט ממש מאפשר להנות מהטבע עוד יותר. גם עם שיפועים מעט יותר אגרסיבים המנוע החשמלי מתמודד טוב מאוד.

 

מכיוון והרכב כבד בכ-400 ק"ג מאחיו המזודל, המתלים נוקשים יותר. לטעמי זה לא כזה נורא, היו לא מעט חבר'ה שזה הפריע להם.

 

שורה תחתונה, התרשמתי מאוד.

 

לאחר הנסיעה הזריזה למדי בשבילים וקצת בבוץ, קפצתי אל אחיו הגדול של האאוטלנדר, הפג'רו (גרסה ארוכה):

או ! כאן כבר הרגשתי בבית. זו התחושה שאני מכיר מנסיעה בשטח. מיני משאית, שמסוגלת לעבור כמעט כל מכשול שעומד בדרכה.

 

יחסית לאאוטלנדר, סביבת הנהג כאן מרגישה בסיסית יותר, אך עדיין איכותית. ניכר שזהו רכב ותיק בשוק. ליושבים מאחור יש המון מקום.

 

המדריכים כוונו אותנו אל מספר שיפועים (בעליה ובירידה) שהיו יותר טכניים, כולל מספר הצלבות, וחצץ שגורם לרכב להגיע למצב של איבוד אחיזה. חידדו לנו את ההסברים המפורטים מהבוקר על הנעילות למינהן, ויאללה נוסעים.

הרכב בהחלט מספק את הסחורה, בקלות, בלי דרמה. יחד עם הכיוון של מדריך מהצד, הכל הופך למעניין. כולל הפעמים שעשינו טעויות, אז הוסבר לנו מה הטעות היתה, ויחד עם המדריך ביצענו שוב והתגברנו על המכשול.

 

לאחר ארוחת הצהריים במלון כרמים, עליתי על האאוטלנדר המדוזל:

אציין שהרכב נראה יפה יותר מבחוץ, במיוחד בצבע השחור או הכחול הכהה. הגימור הכסוף במקומות השונים בהחלט מוסיף.

ברכב הזה המושבים היו בצבע קאמל. לדעתי נראים טוב יותר, אך עדיין הבחירה הפרקטית לטעמי תהיה המושבים השחורים. שוב, חבל אלו מושבי עור גם כן.

 

כל מה שכתבתי על גרסת ה PHEV מבחינת אבזור נכלל גם כאן פחות או יותר.

אותה מערכת בקרת שיוט עם התראה על סטיה מנתיב קיימת גם כאן, ועובדות באותה צורה בדיוק. הפעם המנופים מאחורי ההגה שולטים על ההילוכים בתיבה, ולא על חוזק הבלימה.

 

הרכב הזה כאמור קליל יותר, וכיול המתלים שלו נעים יותר. מנוע הדיזל מושך טוב מאוד, טוב מאחיו ההיברידי. בסופו של עניין הגרסה הזאת מרגישה לי כמו הגרסה שהייתי קונה בעצמי, אם הייתי מתעניין ברכב. איכשהו הרכב מרגיש יותר קונבנציונלי מאחיו ההיברידי.

 

אסיים כמובן בתודות, איך לא.

תודה למובילי הדעה על ההזדמנות.

תודה ענקית לצוות של כלמוביל. לנציגים בהרצאות ואלו שהתלוו אלינו לרכבים, שהיו נחמדים מאוד, הראו בקיאות מלאה בחומר, והיו "בראש שלנו". למדריכי השטח, תענוג ללמוד מכם. קל מאוד לפקשש אירוע כזה, אבל העניין תקתק כמו שצריך, נתן טעימה טובה מכל התחומים, והיה מהנה מאוד. כל הכבוד.

 

צילמתי לא מעט סרטונים, והכנתי סרטון קצר בסגנון טריילר לסרט. אני מאוד מבסוט מהתוצאה, מקווה שגם אתם תהיו.

מומלץ מאוד לצפות בHD.

[video=youtube_share;0egXPdPxz3c]

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

!AWDSOME

פורסם

היה אירוע מעולה. חייב לציין שוב את הארגון המופתי והמקצועיות של החבר'ה בכלמוביל, ההדרכה המעמיקה, אוכל טוב, נהיגה וכמובן- חיוך לאורך כל הדרך.

 

 

אני לא ממש מכיר SUV או כלי שטח אחרים, ככה שאני לא ממש יכול לתת השוואה ליכולות השטח או רמות הגימור לעומת מתחרים.

אם לשפוט בפני עצמו:

אישית תא הנוסעים שידר לי איכות והדרך לבית שמש הייתה נעימה ושקטה ועברה כמעט כולה במשחקים עם פיצ'רים, כפתורים והבקרת שיוט האדפטיבית (עובדת מעולה, אבל שריר האומץ זקוק לתרגול...)

מה שהפריע לי- מולטימדיה בהתקנה מקומית.

בשטח הופתעתי מאוד מהיכולות של הענק החשמלי. מאוד נהנתי ממנו בשבילים המהירים, הוא- קצת פחות נהנה ממני...:mmangel:

 

בשאר הרכבים לא נהגתי, אלא לקחתי זמן צינון לעצמי אחרי הPHEV, ככה שלא יכול להעיד יותר מדי.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

  • אחראי פורום
פורסם

אני לא חןשב שההאנטר חיית שטח.



אולי שבילים וכאלה סבבה.

על כל מקרה סיכום/סיקור יפה מאוד

 

מניסיון, טנדרים מיושנים וחלשים ממנו מתמודדים עם שטח לא פשוט בכלל.

כמובן שאורכם (בעיקר הסרח האחורי) ומשקלם של הטנדרים מגביל אותם אבל זה הרבה - הרבה מעבר לשבילים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אני לא חןשב שההאנטר חיית שטח.

אולי שבילים וכאלה סבבה.

 

ממש לא!

להאנטר יכולת שטח גבוהה, שנסמכת גם על בקרת משיכה יעילה או נעילת דיפרנציאל אחורית מקורית.

מפריע לו הסרח העודף מאחורה עם הפגוש ברזל המקורי, מין 'רלס' ברזל מאחורה שחוטף לא מעט בשטח.

נהג טוב יהנה מרכב שיסע בכל מסלול בארץ, יחד עם יתרונות היותו 'טנדר'.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

זכיתי להימנות על המאושרים שהשתתפו באירוע.

 

אני חייב לפתוח בתודות, תודה רבה לאנשי כלמוביל שטרחו, עמלו והשקיעו כדי להפיק יום כל כך מוצלח - זה איננו מובן מאליו לגייס ליום אחד מספר כזה של כלי רכב, נציגי חברה ומדריכים ועל זה להוסיף את כל הלוגיסטיקה שמסביב - ש-א-פ-ו.

 

התנסיתי בנהיגה על שלושה דגמים:

אאוטלנדר עם מנוע בנזין, נהגתי עליו בכביש ובשטח ומדובר בכלי נעים עם יכולות סבירות מאוד, על הכביש הוא משייט בקלות בקצב התנועה אם כי האצה דורשת לטעמי הורדת הילוכים מהמשוטים שבהגה.

הנסיעה שלו נעימה ונוחה, היגוי טוב לקטגוריה ואחיזת כביש שתספק (כמעט) את כל רוכשי הרכב מהז'אנר הזה.

 

בשטח - על שבילי קק"ל ובמעברים מתונים הרכב ביצע ללא קושי והפגין יכולת שתספק כל נהג שחפץ בטעימת שטח שאיננה הארד קור.

בקיצור, יופי של מכונית, שיודעת לתת מענה טוב הן לכביש והן לשטח הרך, תוסיפו לכך תמחור אטרקטיבי ותקבלו רכב שיכול לקרוץ ללא מעט רוכשים פוטנציאלים.

 

המשכתי לפאג'רו - הדבר הזה יודע לטפס על קירות גם כשהוא ננהג בידי עכבר עירוני כמוני, מרשים מאוד. לחובת הרכב נזקפת נסיעה קשה ולא נוחה במושב האחורי, נקודה שספק רב אם תשנה משהו לרוכש הפוטנציאלי שמין הסתם יבלה את זמנו במושבים הקדמיים...

 

סיימתי את היום בנהיגה מנהלתית על ה- PHEV ומה אגיד - הבהמה הזו הפתיעה אותי לטובה, היא אחזה את הכביש יפה ומדויק בירידות של שער הגיא תוך שהצג מספר לי בעליזות שהאנרגיה איננה הולכת לאיבוד, אלא שהסוללה נטענת.

בלימה חזקה שתנאי הכביש דרשו במפתיע סיפרה לי שהמשקל העודף שמביאים המצברים נבלם יפה ולא מורגש, וגם האצות חדות הראו שהדבר הזה ממש לא מבאס.

סיכום - מבחינתי זו הפתעת המחזור, רכב שיודע לעשות את הכול בצורה טובה ולא נכשל בשום סעיף - יופי.

 

סיכום כללי מבחינתי - היום הזה שינה במידה לא מעטה - ולחיוב - את דעתי על המכוניות של מיצובישי, אלה לא המוצרים שהקונצרן הזה ניפק לפני שנים בודדות אלא מכוניות שיכולות לתת פייט הגון בסגמנט שהן נמצאות זו.

 

ושוב תודה לאלה שעשו את היום הזה לכל כך מוצלח, אנשי כלמוביל, הנהלת הקארספורום וכמובן לחבורת המופרעים שהוזמנו לאירוע וצבעו את היום בצבעים עליזים כל כך.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

לאחר שרכשתי את הקולט לפני מספר חודשים - מייד סומנתי כלקוח בכיר במיצובישי, לכן שהתקיים היום הנ"ל - היה ברור שאני צריך להגיע 8)

 

את היום התחלנו בכלמוביל ראש העין (האמת שאת היום התחלתי במוסו עם ריח של שמן טיגון... אבל זה סיפור אחר :wink:)

 

בכלמוביל שמענו 2 הרצאות על עבר ועתיד מיצובישי וכן הרצאה טכנית על הנעת 4X4.

 

לגבי מיצובישי - מדובר בתאגיד ענק, אשר תעשיית הרכב שלו היא חלק קטן ממנו.

נשאלו שאלות רבות שעניינו את חברי הפורום בנודע לתאגיד, ארסנל הרכבים והשיווק בארץ.

 

בגדול - זה לא סוד, שההיצע של מיצובישי בעייתי ומחזיק מצד אחד רכבים שהם חדשים ואטרקטיבים יחסית בקטגוריה (ספייס סטאר, אאוטלנדר ואטארז - שכל אחת נמכרת בכמויות יפות בקטגוריה שלה), לצד רכבים יותר ותיקים (פאג'רו ולנסר) שלא ממש מצליחים להתרומם.

בנושא הזה נאמר לנו שצפויים שינויים בליין-אפ בשנתיים הקרובות - חלק מהשינויים ידועים, כמו מחליפת ההאנטר שהוצגה. על רובם אין עדיין פרטים.

בנוסף סיפרו לנו על שהיצרן שמרן בעל בקרת איכות קפדנית - שלא מוכן להתנסות על חשבון לקוחותיו. לכן לוקח המון זמן לשחרר רכב לשוק.

 

כמו כן - הוסבר לנו שתעשיית הרכב האסייתית מתמקדת כיום ומשקיע מאמצים רבים בפיתוח שיטות הנעה חלופיות למנועי הבנזין הסטנדרטים - כמו ה-PHEV. בעוד שתעשיית הרכב האירופאית עובדת על מנת למקסם את הטכנולוגיות הקיימות - כמו גירי DSG ומנועי טורבו קטנים ומתוחכמים.

 

משם התחלקנו לשני קבוצות. הלא מגניבים והמגניבים.

 

הלא מגניבים לקחו את צי ההאוטלנדרים ונסעו.

המגניבים קיבלו 3 פאג'רואים - 2 ארוכים ואחד קצר ו-2 האנטרים.

 

נסענו לכיוון בית שמש שם ירדנו קצת לשטח.

 

מההתרשמות שלי לפי סדר הנהיגה:

פאג'רו - נהגתי בדיזל ארוך וקצר - לא התרשמתי. נהגתי עליו הרבה בכביש 1. מבחינת עיצוב חיצוני - כל אחד ישפוט. עיצוב פנימי - הרכב הרגיש מיושן - לא מזמין. נוחות נסיעה סבירה. במנוע צריך לחיצה בריאה על הדוושה כדי לתפוס תאוצה. אבל לא חסר לו כוח.

בשטח - נחמד. עבר בקלות כל מה שהצגנו לו. נחמד בנסיעת שבילים.

סה"כ לא מדובר ברכב רע - אבל אני חושב שאם אני אהיה חייב ג'יפ כזה - כנראה שאבדוק קודם אצל המתחרות.

 

האנטר - נהגתי מעט. רק בשטח. בסה"כ זה רכב עבודה. הוא נוח, פרקטי, נראה טוב. הוא גם הוחלף לאחרונה כפי שכתבתי בדגם שנראה דומה אך לטענת כלמוביל הוא חדש לגמרי.

 

אאוטלנדר - זאת מבחינתי הפתעת היום. נהגתי ב-2.0 בנזין ונסעתי ב-PHEV.

ה-PHEV מגניב. אין מילה אחרת לתאר אותו. לשם מיצובישי מכוונת בכל הליין אפ שלה.

ההאוטלנדר 2.0 לעומתו - לטעמי האישית רכב נהדר. נהנתי איתו מאוד בשבילים שנסענו בו, גם בכביש וגם בשטח הרגיש נעים מאוד.

בתור מי שמחפש היום ג'יפון - הוא נכנס לי לכוונת בצורה רצינית.

 

זהו בגדול, הייתה גם איזה ארוחת צהריים באמצע, הרבה אנשים טובים ומזג אוויר שהעיר לנו פנים.

 

אני כותב כאן בקצרה כי פירטו הרבה לפני - אבל כל חבר פורום שיש לו שאלה ספציפית - או רוצה לדעת פרטים נוספים שיישאל.

 

למדתי הרבה ביום הזה וגם נהנתי. פגשתי את האנשים שעומדים מאחורי אחד היבואנים הגדולים בארץ.

שואלים אותם את השאלות הקשות - רואים שלהרבה דברים יש תשובות לפעמים ולא הכל הזוי או מוזר כמו שהלקוח חושב.

 

המון תודה לכלמוביל - שטורחים ומשקיעים מאמצים רבים להגיע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. להסביר ולהראות ולהדגים.

שיבואן כזה שמוכר המון לציי רכב בלי מאמץ - בא ומשקיע ביום כזה - זה מראה שאכפת לו.

 

יישר כוח :mm_yeah:

פורסם (נערך)

לא אחזור על כל דברי הברכות שכבר נאמרו לכולם אוסיף שקיבלנו גם "שוחד" בסוף היום.

 

אהבתי את האדפטיבי הזה

ועכשיו לכדאיות לקחת

P-petrol H -(h)out E-electric V - vehicle

 

פער המחירים בין הבנזין לחשמלי כ 60K , לטענת נציג מכלמוביל יש שוני באיבזור . לא יודע מה , אבל נוריד 10K נשארנו עם 50K

 

50K במחירי היום = כ 7500 ליטר = כ 75000 ק"מ

 

זה שחישבנו עלות חשמל אפס ולא לקחנו בחשבון עלות מימון (אולי פערי ביטוח אולי פערי טיפולים שכאן אני לא יודע מי טוב ממי )

 

אבל גם החשמל עדיין עולה כסף ולפי דברי אותו נציג טעינה עולה 8 ש"ח ומספיקה ל 50 ק"מ ( ברוב הגינותו טען שהוא בנסיעה סופר חסכונית הגיע ל 43 ק"מ )

 

שקלול לפה עיגול לשם נגיע ל 37 ק"מ "לליטר" לעומת 10 ק"מ לליטר בנזין. נשמע יפה בהחלט.

 

ל 100אלף ק"מ

 

בנזין בלבד יעלה 67 אלף ש"ח

 

חשמל בלבד יעלה 18 אלף ש"ח ועוד הפער הראשוני של 60 אלף.

 

נו אז ממתי הרכב הזה היה כדאי??

 

כשאמכור אותו בעוד 4-5 שנים

 

ט.ל.ח

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

אני יכול להגיד בפה מלא ולב שלם שאירוע מובילי דיעה הראשון שלי עבר בהצלחה.

אמנם אמרו את זה קודם, לפני, אבל זה לא משנה - אני מוכרח לציין לטובה את ההפקה שהרימה כלמוביל בכלל והמחלקה הטכנית ומחלקת המכירות של מיצובישי בפרט. אפילו מנהל המותג הגיע כדי להיחקר קצת ע"י חולי נפש שמבינים קצת יותר מדי בעולם הרכב ודופקים קצת מעט מדי חשבון בשאלות שלהם. (וטוב שכך, אבל לא שמעתם את זה ממני).

 

מהמתחם המרכזי של כלמוביל נסענו על הרבה מאוד מרכבי השטח של מיצובישי, כמה הרבה? היו שם חמישה PHEV, שני אאוטלנדרים דיזל, אחד בנזין, שני פג'רו ארוכים, אחד קצר ושני האנטרים. הרבה.

 

את הנסיעה מראש העין לשטח עשיתי במושב האחורי של הפאג'רו הארוך, שהיה מרווח מאוד, והמושבים שלו היו נוחים למדי, אבל קשה שלא להרגיש את הגיל ואת הייעוד האמיתי שלו. אלברט איינשטיין פעם אמר שכולם גאונים, אבל אם תשפוט דג לפי כישורי טיפוס העצים שלו, הוא יעביר את כל חייו במחשבה שהוא כשלון. אז במקום לכתוש אלפי קילומטרים בכבישים, ירדנו לשטח. לא לפני שתומר פדר התותח קיבל הזדמנות להיות גם (אבל לא רק) מהצד הנכון של המצלמה.

 

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-2.jpg

 

אני אינני איש של שטח, ומעדיף שהתחת שלי יהיה כמה שיותר קרוב לאספלט בכל רגע נתון. לא אוהב את מרכז הכובד הגבוה, זוויות הגלגול הגדולות ותחושת חוסר היציבות של מכוניות מוכוונות שטח. אבל הבעיה היא כאמור בי - ליתר דיוק, בהעדפות שלי, ולא במכוניות. עם זאת, יצא לי כבר לנהוג בכמה וכמה רכבי שטח, קשוחים פחות או קשוחים יותר ולצערי הרבה מאוד מהם לא מרגישים "שייכים" בשטח. שפשוף פה, מכה קטנה שם, שיוף של הפגוש או מכה על המשולש, תמיד גרמו לי לרצות לחזור לאספלט מוקדם יותר מאשר מאוחר.

 

הפאג'רו הצליח להראות שעם גישה נכונה, טכנולוגיה חכמה, ו(קצת) ידע בנהיגת שטח, הוא יכול לצלוח פחות או יותר כל מכשול (הגיוני, כן?) שתוכלו לזרוק עליו. גם הטיפוסים הטכניים, שהתמונות פשוט לא מצליחות להעביר את הזווית האמיתית שלהן, לא היוו לג'מוס הזה שום קושי. הגה ישר, גז קבוע, גלולת אומץ והיידה, אתה למעלה. על נהיגת שבילים מהירה אין בכלל מה לדבר, המתלים הרכים שרוכנים ומתנדנדים בכביש הופכים כל בור ושבר בשביל לנענוע קטן ובקושי מורגש של אחד הצמיגים, סה טוב.

 

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-45.jpg

 

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-46.jpg

אבל זה שפאג'רו הוא מפלצת שטח אני דיי בטוח שכולם כבר הפנימו. ועליי, כמו גם על עוד הרבה חברים שהיו איתנו, התחבבו במיוחד שני רכבים.

 

קודם כל האאוטלנדר PHEV - מה טרם נאמר על הג'יפון-מדרכות-שתכל'ס-נוסע-לא-רע-בכלל-גם-בשטח-וצורך-דלק-כמו-מכונית-עירונית הזה? מלבד איכות הגימור שלטעמי מעט לוקה בחסר בתחום הפלסטיקים המעט קשים זה רכב שיודע לתת חבילה מצויינת, במיוחד לאנשים שנוסעים בעיקר מרחקים קצרים. הוא שקט (מאוד), נוח, מרווח, מאובזר עד השיניים, ועולה כמו מקבילו מונע הדיזל. אה כן, והוא יכול, בלי להתאמץ יותר מדי לתת צריכת דלק שמדגדגת מלמטה את ה-20 קילומטרים לליטר. אין ספק שיש כאן למיצובישי אס רציני, חבל שהם לא לוחצים מספיק על השיווק שלו, דבר שגורם לו די להיעלם מהתודעה הציבורית.

 

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-51.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-53.jpg

 

הרכב השני שהפתיע הוא ההאנטר. מלבד היותו רכב עבודה שייקח אתכם ואת הציוד שלכם פחות או יותר לכל מקום שתרצו, הוא נוח בצורה מפתיעה, נעים למדי לשהייה וממש לא מתאפיין בנסיעה מקפצת ומטלטלת שמאופיינת עם טנדרים.

 

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-16.jpg

 

אבל עזבו שאפו, עזבו כל הכבוד. אני רוצה להגיד לאנשים כלמוביל תודה ענקית על שאירחו אותנו, נתנו לנו לצלוב אותם בשאלות ולקחת את המכוניות האלה למקומות שהן כנראה לא יגיעו בחייהן הרגילים.

 

ועכשיו (עוד) "קצת" תמונות.

 

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-1.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-3.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-4.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-5.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-6.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-7.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-8.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-9.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-10.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-11.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-12.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-13.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-14.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-15.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-16.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-17.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-18.jpg

%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%99-%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-19.jpg

אירוע-מובילי-די&#1.jpg

אירוע-מובילי-די&#1.jpg

אירוע-מובילי-די&#1.jpg

אירוע-מובילי-די&#1.jpg

אירוע-מובילי-די&#1.jpg

אירוע-מובילי-די&#1.jpg

אירוע-מובילי-די&#1.jpg

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...