Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע מיצובישי-שטח לחברי CarsForum


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הלוואי והייתי מוזמן גם.

 

 

 

אם כי לתחושתי לא היו מזיקים לפאג'רו עוד כמה סוסים באורווה.

.

.

 

. מי שמבלה איתו את רוב הנסיעות על הכביש או בשטח קל בוודאי יעריך את הנוחות המתקבלת מבנה השלדה הגאוני, מי שמחפש מפלצת שטח חולנית יקנה ג'ימני.

 

 

לגבי ההערה הראשונה, כל עוד לא הכנסת את הבהמה לתחנת הדלק, אל תבקש עוד סוסים, לא חסרים סוסים, בשימוש יומיומי הרכב מאד חזק, ובוא לא נשכח שמדובר בבהמה ששוקלת 2.5 טון, זה ורכב פרטי זה אופרה אחרת, זה לא רכב קליל, ונמרצות יתר עם רכב במשקל כזה זה לא בריא .

 

ובאופן כללי, מבחינת כוח - הוא באמת מעל ומעבר.

 

מה שכן הסוסים קצת צוהלים יתר על המידה, (על סמך דגם קודם)

 

דבר שני לגבי " מי שמחפש מפלצת שטח חולנית" אלא כבר יקנו רנגלר משומש, המתקדמים ירכשו טרקטורונים, והמתקדמים מאד ירכשו אופנועי אנדורו, לא גימיני - כבודו במקומו מונח כן, אבל הוא מסגמנט ייחודי ואחר.

 

הגימיני חמוד, זול, ספרטני, ומצריך חבילת שיפורים, לעומת פאגרו קצר ומשומש - שפרט לנק' עבירות מאד זניחות, וצריכת דלק - יהיה עדיף על הגימיני החמוד בכל פרמטר.

 

 

התמונות מעולות, תודה על השיתוף.

עריכה אחרונה על ידי bengee

SCANSPEAK

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יופי של אירוע וכל הכבוד לכלמוביל על היוזמה והארגון, לא משהו מובן מאליו.

 

עושה רושם שחברי הפורום המשתתפים נהנו, הן מהחלק המעשי ובוודאי מהחלק התיאורטי..

 

יישר כח.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מספר הערות לאמנון

 

ליטר דלק עולה 6.70 ש"ח עשיתי חישוב על חשמל 45 ק"מ לטעינה

 

עשיתי חישוב ל 100 אלף קילומטר שכולם על בנזין וכולם על חשמל כדי להיטיב עם החשמלית

 

ירידת ערך לא חישבתי כיוון שלי אין מושג האם היא תהיה בשיעורים שכתבת שנראים לי על הצד הנמוך , בטח לא מה תהיה ירידת הערך של החשמלית. אבל אין ספק שיש להכניסה לחישוב.

 

והפער בין 160K ל 225K אצל המורה לחשבון שלי רינה היה 65K:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

התבלבלתי ברישום, מחיר ה- invita הוא 165,000 ש״ח ולכן ההפרש הוא 60,000 ש״ח.

 

הקטע של ה- 100 אלף קילומטר נסיעה רק על חשמל תיאורטית יכול להתבצע, אבל הדרך להגיע לכך היא בנסיעה של בדיוק 40 קילומטרים כל יום, דבר שייקח כ- 7 שנים (כפי הדוגמא שציינתי, 14,600 ק״מ בשנה על חשמל).

 

החסכון המקסימלי ב- phev לעומת הבנזין ישמר גם אם תסע בו מעל 40 קילומטרים, אבל כל יום במשך 365 ימים. כלומר מה שחשוב הוא מספר נסיעות מקסימלי שיכללו לפחות 40 קילומטרים ראשונים על חשמל וזה ייתן את החסכון המקסימלי.

 

גם במקרה כזה, עדיין תחסוך כ- 7,000 ש״ח בשנה דלק שזה למעשה החסכון המקסימלי של ה- phev, בשאר הקילומטרים שהם במצב היברידי תחסוך עוד קצת אם בכלל, תלוי אם הנסיעה היא עירונית, בינעירונית, מישורית, הררית שאז הצריכה בדגם הבנזין משתנה מאד ויכולה אף להשתוות לזו שלה- phev ( ה- phev כבד משמעותית מדגם הבנזין, קראתי במבחן רכב שצריכת הדלק במצב היברידי בניכוי ה- 40 קילומטרים הראשונים על חשמל היא כ- 12 קילומטרים לליטר בלבד).

 

״הבעיה״ היא שאופי כזה של נסיעה אינו מתאים לדעתי דווקא למי שמרבה לנסוע נסיעות עירוניות.

 

אנשים כאלו נוסעים כל יום נסיעות קצרות יותר מ- 40 קילומטרים ומדי פעם נסיעות ארוכות יותר.

 

כלומר דווקא אותם אנשים יחסכו פחות מסך של 7,000 ש״ח בשנה.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אני אשתדל להוסיף את הזוית שלי ולא לחזור על מה שנאמר קודם.

 

רפרנס - אני נוהג על סאנגיונג מוסו 2001 נעול כפול, מוגבה וממוגן.

 

 

קודם כל האירוע : סחתיין ענק לכלמוביל, האירוע הורם ברמה גבוהה מאד גם לוגיסטית וגם מבחינת תכנים, ממש לא מובן מאליו ומלוא ההערכה על כך! תודה גם לתומר פדר ו spire הצלמים (יש לי שם למעלה תמונה יפה בפג'רו הארוך הכסוף ב"גייבר גייבר מוד" :) ).

 

התחלתי בנהיגה בכביש בהאנטר ברמת גימור הפשוטה. רושם ראשוני - קשה כמו קרש, מתלים מאוד מרוסנים בשיכוך ובהחזרה, כסא קשה עם מסעד ירכיים קצר מדי, אבזור יוק. רכב עבודה די קשוח שאני מרגיש שאם אני עובר אליו מהמוסו לא התקדמתי בכלום.

נוהגים - מנוע טוב, סוחב נהדר, גיר נהדר. נוהגים בשטח - מצד אחד קשה ומטלטל בהשוואה למוסו על קפיצי הסליל שלו,, מצד שני הריסון מאפשר נהיגה מהירה בלי לחבוט את האף באדמה כל פעם. מבחינת יכולת שטח נטו לדעתי זה הרכב הכי טוב שיש למיצובישי בארסנל. הוא היה ללא וו גרירה ולכן פחות חרש באדמה בעליות.

 

נעילת דיפ' אחורית מקורית + הילוך נמוך טוב מאפשרים לו לטחון עליות בלי שום בעיה, מספיק גבוה לטעמי. ספסל אחורי דווקא לא רע בכלל אם כי צר מעט. הארגונומיה סטנדרטית וסה"כ בסדר גמור.

 

 

עברתי לפאג'רו ארוך בשטח בלבד - אין הפתעות. בהמה מגודלת. מרגיש רחב מאד, מושבים אחוריים ביותר הם סוג של בדיחה שאפילו ילד קטן בקושי יכנס לשם, גם מושב השורה המרכזית הם לא להיט. מבחינת יכולות שטח הסופר-סלקט הוותיק עושה את העבודה בגדול והאלקטרוניקה מסדרת שכל הגלגלים יזוזו תמיד. לשלילה - הרכב נמוך, נקודה. בתרחישים רבים הוא יתיישב על מרכז הבטן ולא יעזור לו כלום. יואב כבר כתב שאם באותו מחיר בערך יש פראדו אז לפג'רו יש בעית תמורה וזיקנה של הדגם ביחס למחירו. נחכה לפג'רו PHEV...

 

אאוטלנדר : באתי לרכב הזה עם מטען אנטי. אני לא מבין למה לוקחים מיניוואן וקוראים לו ג'יפון. יכולות שטח יש לדבר הזה בערך כמו לפיאט אונו, הוא ממש נמוך, פלסטיקים שבירים מכל עבר. אפילו קפל קרקע בעומק 20 ס"מ מהווה בעיית עבירות.

מצד שני כרכב שינוע משפחתי העסק מרשים מאד, על החשמלי נשפכו מספיק סופרלטיבים (מוצדקים). אותי מושך הקונספט של קניית כבל מוד-2 מאיביי ואז ביי ביי לתחנות הדלק. הדיזל בגימור קאמל יפה יותר, מרגיש מוצק ומודרני, לא פרימיום אבל בהחלט תמורה יפה לכסף, היה לי יותר נוח מהפג'רו כולל במושבים האחוריים.

 

אם לבחור : הייתי לוקח את האאוטלנדר דיזל כרכב משפחתי ואת ההאנטר לשטח.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם (נערך)

הרבה כבר נכתב ונאמר ולכן אשתדל להיות תמציתי ככל האפשר:

  1. תודות לצוות כלמוביל - בכך לא ניתן להפריז. באמת, ניכר שהם עשו שם מעל ומעבר כדי שנסיים את היום עם טעם טוב בפה.
  2. אאוטלנדר PHEV - פרק הנהיגה שלי הסתכם בעיקר בשטח. הואיל ובנהיכת שטח הבנתי, כמו גם הניסיון שלי, מוגבלים, קשה לי מאוד לחלק ציונים לרכב הזה בשטח. מה שכן אוכל לציין זה שבכביש הנסיעה נעימה, נינוחה ושקטה (ממושב הנוסע), ולעומת זאת: התאכזבתי מהעטיפה הכוללת של המוצר. כנראה שמדובר במוצר טוב וראוי, אבל התחושה הזולה שהוא משדר, שמתחילה כבר עם פתיחת הדלת וממשיכה אל תוך החומרים שמהם עשוי תא הנוסעים ומערכת השמע שבהתקנה מקומית, פשוט אינה הולמת רכב שמחירו מעל 200K ש"ח. וכן, אני יודע שיש לו בקרת שיוט אדפטיבית, שמערכת ההנעה שלו סופר מתוחכמת וחסכונית ושיש לו מערכת מקורית להתראה על סטייה מנתיב, אבל כמו שאומר הפתגם הידוע: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ולפחות עבורי הפרטים הקטנים ברכב הזה היו אתאיסטים גמורים. חבל.
  3. האנטר - טנדר אולד סקול, לטוב ולרע. לטוב: כי הוא חסון, בנוי היטב וכנראה יתחבב על נקלה על לוחמי גרילה מסביב לעולם. אה, ויש מד חום מנוע! לרע: כי הנדסת האנוש אינה מושלמת (ובמיוחד בא הדבר לידי ביטוי בגובהם הזעום של המושבים), החומרים פשוטים וזולים למראה והרעידות החזקות בסרק דואגות לכך שלא תשכחו שמקדימה יושב מנוע דיזל שגם הוא, ממש כמו כל הרכב הזה, הוא... ובכן: אולד סקול. לפחות לטורבו יש צליל נחמד של שריקה.
  4. פאג'רו - חוויתי כנוסע מקריית ענבים לראש העין. לצערי, גם בדגם שהוא לכל הפחות הטוען לכתר בהיצע של היצרן, התחושה הזולה מופיעה בכל פינה. הנסיעה בסה"כ היתה די מנהלתית, ולא שזה מנע ממני, כמו גם משאר הנוסעים שהיו עמי ברכב, להבחין בזוויות הגלגול הניכרות, ברמת הרעשים הגבוהה ובתחושה הכללית שכך לא אמור להיות רכב מדרגת רישוי 7. הדבר הדומה ביותר לפאג'רו שנהגתי היה וולבו XC60R T6. כדי שההשוואה תהיה הוגנת, ולו במעט, נניח שהיה מדובר בגירסה הרגילה ולא ב-R, שמחירה מעל 400K ש"ח - האיכות ב-XC60 נוטפת מכל עבר, בידוד הרעשים מושלם, המנוע מושך כמו קטר של רכבת וזוויות הגלגול מגוכחות אפילו ביחס למכונית כביש. אם הייתי חיית שטח, כנראה שהייתי בוחר בפאג'רו מבין השתיים, אבל עבור אדם שפה ושם רוצה לצלוח איזה מכשול מזדמן ומידי פעם יורד לשבילים קלים - כלומר: מרבית האוכלוסיה - ה-XC60 מכה את הפאג'רו שוק על ירך. אם מדובר גם בחובב הגה, אז הפאג'רו כלל אינו אמור להיכנס למשוואה, וממילא הוא כלל אינו מנסה אפילו לכוון ליעד הזה.
  5. מלון ישרוטל כרמים בקרית ענבים - אנשאללה, מתישהו...
  6. ספייס סטאר הלו קיטי - לא תגיע לארץ עקב תמחור בעייתי, כך לפי אנשי כלמוביל. אכזבה רבתי :(

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

נראה שהיה מושקע ומאורגן היטב ושכל המשתתפים נהנו והגיעו לתובנות מגוונות בנוגע למבחר דגמי הכביש-שטח של מיצובישי.

סופר מבואס שלא יכולתי להשתתף.

 

חייבים גם להגיד כל הכבוד לכלמוביל ולפרגן להם על המאמצים לפנות לקהל חובבי הרכב וההגה במדינת ישראל ועל האירועים המושקעים שהם מפיקים יחד עם הפורום.

מקווה שיבואנים נוספים יאמצו את הגישה וכמובן שכלמוביל ימשיכו לטפח את הקשר ויארגנו עוד אירוע עם מרצדס (תורם שוב לא? 8)).


×
×
  • תוכן חדש...