Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, כדאי לקחת לבדיקה, אתה לא יודע איזה יחס הרכב קיבל מבחינת התנהגות, אולי קרעו את הרכב? אולי עבר תאונה קשה? אל תחסוך ברכב יקר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

הדיעה שלי היא שככל שמחיר הבדיקה מהווה אחוז קטן יותר ממחיר הרכב- לא מוותרים עליה, על כל חסרונותיה.

ברכב מ2003 אולי הייתי שוקלת פעמיים, ערימת הריג'קטים שיתקבלו לא יעזרו לי במאום להחלטה. ברכב מ2013 זו הוצאה בטלה בשישים ובעלת ערך רב לשקט הנפשי שלך. בעיקר חשוב החלק הקשור לפגיעות שלדה/ירידת ערך כתוצאה מהחלפת חלקי מרכב וכדומה. בשאר הפרמטרים באמת לא הייתי מצפה להפתעות בנתונים האלה, ואם במקרה יהיו כאלה- עדיף לדעת עליהן עכשיו, להוריד אותן ממחיר הרכב, ולהשתמש באחריות כדי לתקן אותן.

עריכה אחרונה על ידי MiKa_P

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לדעתי אפשר להסתפק בבדיקת שילדה מורכב. כף חוסכים קרוב ל50% מה בדיקה.

לאחר מכן גש עם הרכב למוסך מורשה ותתחבר למחשב. יוכלו להגיד לך שם על סמך זה ועל סמך היסטורית טיפולים אם יש מה מצב הרכב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לא לוותר על הבדיקה. חבל לקנות רכב פרנקנשטיין שמרותך משני רכבים שונים. ככל שהמחיר גבוה יותר, ככה הטעות של לא לקחת לבדיקה גדולה יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא הייתי מוותר על בדיקה אך לא אחת כזאת של מכון אלא בדיקת שילדה ומרכב אצל פחח שיודע עבודתו (בדיוק 5 דקות) ובדיקה אצל מכונאי שיעיף מבט שהכל תקין.

אמור לעלות אפילו פחות מבדיקה במכון ולטעמי הבדיקה תיתן אינפורמציה יותר רלוונטית מבדיקת מכון שיגידו לך שיש רעש שסתומים...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא מבין על מה הקמצנות הזו של לוותר על בדיקה שעלותה זניחה לעומת מחיר הרכב. ואם הרכב עבר תאונה? ואם לרכב יש ירידת ערך שהמוכר לא סיפר לך עליה?

ואולי יש בעיה ברכב שלא רוצים לסדר אותה במסגרת האחריות (לכן שווה לבדוק היסטורייה בחברה לבדוק אם הרכב "נקי").

פורסם

אם היית שואל לפני 20 שנה הייתי אומר לך לוותר. היום אתה רואה רכבים חדשים דנדשים של יצרנים מפוארים מעלים אבק במוסכים לאחר ש"מוח הגיר הלך", "המנוע התפגר" וכד'.

פורסם

כיום יש בישראל קומבינטורים מנוסים שלוקחים רכבים שבורים, מתקנים אותם חיצונית כדי שיראו חדשים ומוכרים אותם כחדשים כאילו לא קרה לרכב כלום.

 

הקאץ' הוא שרכב כזה לא בטיחותי וכל תיקון חאפרי שקומבינטור כזה מבצע יכול לעלות בחיים של מישהו שפתאום מאבד בלמים בירידה או מקבל עיוות בשלדה באמצע סיבוב. והיו מקרים מעולם.

 

 

לדעתי כיום בישראל אי אפשר לסמוך על אף רכב מאדם שאתה לא מכיר אישית ללא בדיקה, וזו גם עצתי לך.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אתם מגזימים.

מדובר ברכב שלא נסע.

בשביל מה לקחת בדיקה במכון בדיקה בפורמט המלא שלה?

רוצים לשלול תאונות מכות וקומבינות? מכוני הבדיקה מחזיקים במחירון שלהם בדיקה שנקראת "בדיקת שילדה ומרכב" עלותה קרוב לחצי. תקבלו ממנה את אותה אינפורמציה על השילדה והמרכב של הרכב שהייתם מקבלים בבדיקה המלאה.

רק יחסכו ממכם את הכסת"ח הרגילים הקשורים למצב המנוע/גיר/...

ברכב כל כך חדש עם נסועה כל כך נמוכה גם ככה מכון הבדיקה לא יוכל לחדש לכם שום דבר בהיבט של מצב מכני. לכו למוסך תבדקו הסטורית טיפולים(לא בטוח שיש בכלל אז יכול להיות שאם אין זה סימן טוב), תבקשו שיתחברו למחשב ויסרקו תקלות. זה כנראה לא יעלה לכם שקל, ותקבלו אינפורמציה הרבה יותר טובה על המצב המכני של הרכב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בוודאי שכדאי לבדוק.

 

בכל מקרה רכב חדש - כדאי לבדוק מצב צמיגים. הם מקוריים ואפשר ללמוד אם נהגו באגרסיביות. אפשר למצוא סימנים נוספים ליחס שקיבל.

בדוק מפלס שמן במנוע קר. חפש סימן לטיפות שמן שנובעות ממילוי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...