Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב ושוב נשאלת השאלה, איך צעירים שסיימו שירות צבאי והקימו משפחה, יקנו בית בארץ?

נעזוב את המחיר המלא של הדירה וניקח רק את הסכום ההתחלתי שהבנקים דורשים שיהיה לך בלקיחת משכנתא,

300,000₪. אני לא רואה את עצמי מצליח לחסוך סכומים כאלה, וזה רק שישית מסכום הדירה במקרה הטוב.

 

מה צפוי לנו בעתיד? ואיך יש אנשים שכן מצליחים לקנות דירה לא רעה? כולנו יודעים שהוצאות משפחה ממוצעת קרובים ל 20,000₪ או יותר, כמה כבר ההורים יכולים להרוויח כדי לחסוך כל חודש סכום מכובד לבית עם קורת גג?

 

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וגם הגזמת עם ה20 אלף למשפחה. זוג צעיר אמור להתנהל עם הרבה פחות. אכן קשה מאוד לקנות דירה אך אם תרליק לפריפריה תגלה דירות בפחות מחצי ממה שחשבת

פורסם

אז תחיו ביחד נשואים 4-5 שנים ותחסכו בלי לעשות 2-4 ילדים תוך כדי.

AS SIMPLE AS THAT

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

לא חייבים להתחיל מדירה ב1.8 מיליון (במקרה הטוב, כפי שאתה אומר)

אפשר בחצי מזה להשיג דירה מצויינת ועם השנים והתרחבות המשפחה, להשתדרג

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

לפי ההנחיות האחרונות שאני זוכר, צריך כ- 40% מערך הדירה, כך שבשביל דירה של 1.8 מיליון, תצטרך הרבה יותר מ- 300K.

ניתן למצוא דירות של מיליון ש"ח בפריפרייה. בערים כמו אשקלון, אשדוד. אני לא יודע מה הנתונים לגבי נתניה וכד'.

באיזור קדימה-צורן ניתן למצוא דירות 4 חדרים במחירים של 1.4 מיליון ש"ח (שלדעתי האישית, ממש לא שווה את הסכום...).

 

מה שכן, מחירי הדירות נתונים בידיים של הממשלה. ניתן להוריד את מחירי הדירות תוך שנה ב- 10% עד 30%. אבל יש 2 סיבות למה זה לא יקרה.

1. אם תוריד את מחירי הדירות בכזו מהירות, תפגע בכל הרוכשים האחרונים.

2. למה שהמדינה תפסיד כסף?

פורסם

המציאות בישראל היא כך שאנשים נוטלים הלוואות בכדי להציגם כהון עצמי.

אישית אני לא פוסל את הרעיון כל עוד מדובר באנשים שמחשבים את צעדיהם.

Gn'f'R

פורסם

הנחיות בנק ישראל מתירות לבנק לתת הלוואה של 75% מעלות הדירה , אם מדובר ברכישה ראשונה של האיש / הזוג.

 

יש ביד 2 80000 דירות למכירה בארץ במחיר מ 100 עד 800 אלף יש כ 10000 דירות!!!!

 

אז לא צריך 1800K לדירה גם לא צריך 20K בשביל לחיות כאן!!

 

אתה חי בלה לה לנד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בתור אחד שגר אצל חמו וחמתו כדי לחסוך להון ראשוני,

כל הנושא הזה קרוב לליבי ומעורר אצלי המון מפחי נפש וחרדות למיניהן.

כיום הבנקים דורשים הון ראשוני של 25-30% מערך הדירה עבור קבלת משכנתא.

אתמול קראתי שישנה הצעת חוק של ליברמן להוריד ל-10% הון ראשוני לזוגות צעירים שקונים דירה ראשונה.

אם זה חכם או לא, אני לא יודע.

פורסם

כמו שנאמר - יש פה אוסף תנאים קצת הזויים.

1.8 מיליון לדירה ראשונה?

20 אלף ש״ח הכנסה לבית? (בטח שלא נטו כן? זה אומר יותר לכיוון ה12-14 נטו - שזה גם לא מעט).

 

גם אם לוקחים את המספרים האלו - אני קניתי בהרצליה - דירת 3 חדרים (למעשה 3.5, אבל דיי קטנה) , לא חדשה במרכז העיר ב1.25 , אני לא מדבר על חורבה (שופצה 4 שנים לפני שקנינו אותה קומפלט) ובטח לא ב״פריפריה״ - בא נשים מספרים קצת בפרופורציה.

 

מה שכן - אין ספק שקשה בטירוף לקנות כאן דירה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם זה בא מליברמן, זה כבר לא חכם. פופוליסטי כן, מועיל לא

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כל צעד שלא משנה את המשוואה הפשוטה של השיעור השני בכלכלה

 

יש ביקוש כדי שהמחיר לא יעלה מולו צריך להיות היצע מתאים.

 

מע"מ אפס או אפשרות למימון של 10% בלבד מכניס למעגל הביקוש עשרות אלפי רוכשים והופס המחירים יעלו וכל ההטבה עוברת לקבלנים!!

 

על המדינה להפשיר קרקעות ולתת לקבלנים לבנות במחירי מטרה דירות של 3 חדרים 70 מטר , זוג צעיר עם ילד או שניים יכול להתגורר כאן על הכיפק.

 

משם כל אחד ישדרג לפי יכולתו.

 

באותו בניין צריכים שיהיו גם דירות יותר גדולות של 4 ו 5 חדרים שיממנו חלק מהמחיר הנמוך לזוג הצעיר כך גם לא יווצרו סלאמס , והדייר יוכל להשתדרג בתוך הבלוק שלו . ואני מדבר על שכונה במרקם כזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתמול קראתי שישנה הצעת חוק של ליברמן להוריד ל-10% הון ראשוני לזוגות צעירים שקונים דירה ראשונה.

אם זה חכם או לא, אני לא יודע.

 

מאוד לא חכם - גם יגרור את המחירים (הגבוהים גם ככה) עוד יותר למעלה וגם ישעבד הרבה זוגות צעירים למשכנתא מפלצתית.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

פשוט הצעת חוק הזויה, גם ככה אנשים לוקחים משכנתאות ל-30 שנה על סכונים דימיוניים. לפחות לאנשים אלה יש בסיס כלשהו.

מה יקרה אחרי החוק הזה, כשעוד אנשים יצטרפו למעגל המשכנתאות עם החזרים ל-40 שנה ויותר?


×
×
  • תוכן חדש...