Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא נוגד את מה שאמרתי - הייתה הצגת מוצרים והיה פרסום וכו'.

לא טענתי לרגע על נסיון דחיפת מוצרים, חלילה.

אין שום דבר פסול בהצגת המוצרים שאתה מוכר, להפך ועל אחת כמה וכמה שהם מושווים למוצרים בכירים אחרים.

ברור לי שהוא לא מוכר זבל, אבל ברור לי שהמוצרים שלו לא מיועדים לכל אחד ולכל כיס, ולהציג אותם בלייב, כן ישתלם.

לא טעיתי כשאמרתי שהצגת המוצרים שלו (ולא משנה כרגע אם הם הוצגו לעומת מוצרים שהבאת או לא), תיצור הייפ שיבוא לטובתו.

המפגש השתלם לשני הצדדים.

"יאללה בירי".

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צ'יפופו אתה צודק בכל מילה, הוא אכן ביקש שנצלם את הכל ונתעד וזה נראה לי הפרסום המינימלי שניתן לעשות לאדם שהקדיש שעות יקרות לנו, כשאני הגעתי גם חשבתי שהוא עושה את זה נטו למען השיווק אבל כאשר נתן להשתמש ללא תמורה בחומרים שלו ואפילו הציע דוגמיות לכל מוצר ומוצר שהציג ללא עלות אני הבנתי שמדובר באדם שאוהב את התחום ומשווק את המוצרים שלו בצורה נכונה.

אני לא מאמין שלמפגש הבא הוא יגבה כסף, אבל שמתי לב שהוא לא אוהב שלא מקשיבים לו וכחבורה שמנתה רוב של צעירים קשה מאוד להקשיב לאדם שמדבר המון, אמנם על תחום שאנחנו מאוד אוהבים ומעריכים אבל עדיין, אני בספק אם הוא ירצה לעשות זאת שוב לקבוצה גדולה יותר מאיתנו.

Miata ND2

 

פורסם

אני לא חושב שאתם צודקים , שבאתי למפגש גם אני חשבתי שהמוצרים שלו לא נועדו בשבילי , בגלל התקציב וכו... וכי המפגש הזה יהיה רק לכיף .

אבל באמת גיליתי בן אדם נחמד וטוב לב , שאכפת לו ללמד להראות , להסביר על כל דבר , גם אם תגיד לו זה הדבר האחרון שהייתי קונה.

ושעשינו השוואה על הפולישים, אני השתמשתי במכונה שלי ובחומרים שלי לעומת השאר כדי להראות שלא הכל חייב לעלות הרבה ואפשר להגיע גם לתוצאות טובות במעט כסף.

והוא אפילו הצדיק אותי והסביר פשוט מה החסרונות ומה היתרונות של כל מוצר ,בנוסף נקבתי לו מחיר שאני מוכן להשקיע על עבודה שאני רוצה שיעשה לי ברכב הוא אמר לי שבמחיר כזה המוצרים לא יהיו וואו והוא לא יגיע לתוצאה שאני רוצה בשל המחיר.

אבל בשליש מהמחיר הוא ידריך אותי ,יתן לי מקום, יתן לי כלים חומרים וכל מה שהצטרך מהטובים בשוק.

אני לא יצאתי במחשבה שהוא עשה את המפגש במטרה לפרסם את המוצרים שלו/ לפתוח אותם לקהל יעד אחר.

אלה באמת כדי להרחיב את התחום בארץ שעוד ועוד אנשים ידעו שלעוד ועוד אנשים יהיה חשק לנסות ולוו דווקא לקנות /לתת לו לעשןת את העבודה אלה באמת משהו מכל הלב על מנת ליצור דור המשך לתחום .

פורסם

כל הכבוד על היוזמה.

אלטר הוא קוסם, ראיתי עבודות רבות שלו והוקסמתי בכל פעם מחדש

מקנאה בכם על ההזדמנות לשמוע הרצאות מפי אומן

פורסם

כל הכבוד ליעקב על האירוח! באמת בנאדם שמאוהב במקצוע ויכול לדבר עליו שעות ( תרתי משמע )

כמה הערות ברשותכם:

1: עכברוני אתה כזה פאנבוי של יעקב שזה מטריד.

2: ברור שיש הבדל בין הסיטרוס לבין השול, לשניהם מטרות שונות! אבל להגיד שכל השמפואים של cg מסירים שכבת הגנה זאת פשוט בורות או הטעייה!

3: darkman כדי להגיע לתוצאה מסוימת צריך לגלח כמות מסוימת של לכה, ההבדל הוא בזמן שלוקח לך לגלח! אלא אם הפוליש הזה מלא בפילרים ואז כבר לא ביצעת תיקון צבע אלה הסתרה של פגמים. ככה שהטענה שהשול מגלח פחות היא מוטעית או שקרית מיסודה.

פורסם

פוליש שמלא בפילרים?

זה לא סותר?

הרי המוצר הוא לא aio, אז איך? (יש לי הרגשה שבוצע ipa לאחר המעבר, מבחינה הגיונית ושהצבע נבחן לאחר נקיון, תקנו אותי אם טועה).

 

לגבי מה שנאמר על השמפואים, אכן סוג של בולשיט.

יש להצמד להוראות יצרן, כמו תמיד, ולשים לב לדילול.

כמעט כל שמפו בדילול גבוה יסכן את הlsp, השמפואים של chemical guys לא "מסוכנים" יותר להגנה מאשר שום שמפו אחר.

יש לcg שמפו אחד ויחיד שכל מטרתו להוריד הגנה, נקרא citrus clear, ורכשתי אותו בעבר.

מוצר גרוע מאוד אגב, גם בדילול גבוה למדי לא הוריד לחלוטין אופטיסיל, בזמנו.

 

אם הוא כשל, והוא אגרסיבי בכוונה, השאר ממש לא..

"יאללה בירי".

פורסם

זה בדיוק מה שאני אומר, פוליש שחותך פחות משמעו פוליש שכנראה ממלא את השריטות העדינות, אחרת הוא נוגד את תנאי הפיזיקה. יש פוליש שחותך מהר יותר וזה כבר סיפור אחר.

פורסם

אני חייב להגיד שיעקב אמר שבשימוש לא נכון בשמפו של cg הוא מוריד הגנה והוא גם אמר שהוא משתמש בו(למשל האנידו) להוריד הגנה לפני פוליש, הסיבה שהוא משתמש בו להוריד הגנה זה כי זה שמפו זול ביחס למה שהוא מחזיק אצלו. בשימוש נכון זה שמפו מעולה.

יעקב אמר שהוא יחלק דוגמית של המוצרים שלו לכל הדורש, לכו תנסו אין מה להפסיד, אני כבר לקחתי דוגמיות ואנסה אותם בהמשך.

פורסם

כל הכבוד ליעקב,

אני לא חושב שהוא השקיע ל"שם שמיים" אלא ביצע השקעה חכמה בפירסום(פחות מעלות קמפיין בערוץ 2).

אני בטוח שחלק מהאנשים שהיו בסדנה ירכשו אצלו חומרים ויבצעו אצלו עבודות,ככה,שיווק מפה לאוזן זו אחלה שיטה במיוחד בענף שהוא מצומצם במדינתנו.

גם אני ניהלתי עימו מספר שיחות לגבי ציפוי שרציתי לבצע,אך מה שהוא הציע זה ציפוי נאנוׁׁ(לקס) לשנתיים ולא היה מוכן לעבוד עם OPTI COAT לכן בסופו של דבר ביצעתי אצל יבגני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הייתי שמח ללמוד קצת את הנושא

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...