Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח לשמוע חוות דעת על השמפו מהתמונה של (SCHOLL).

האם הוא יעיל גם להקצפה עם מכונת שטיפה או שבשטיפות רגילות יותר יעיל?

השמפו יעיל גם למקציף וגם לדלי,

10ml-20ml מספיק בשני המקרים.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השאלה אם הוא טוב יותר מCG CITRUS וכל שאר השמפואים? אני מתכוון להזמין שמפו וכרגע יש לי את הסיטרוס..השאלה היא אם להזמין שוב את הסיטרוס או את הSCHOLL או שבכלל ללכת בכיוון של CARPRO IRONX SNOW SOAP?

פורסם

אני ראיתי אותו בפעולה וממש לא התלהבתי, אני חסיד של ה CITRUS גם ורציתי לראות אם יש לו מחליף ראוי, אלטר טוען שהוא מכיל ווקס ונותן הגנה, הוא הדגים כביכול על הרכב של DARKMANN את השיטינג ואמר "התוצאה רק מהשמפו" , בפועל היה על הרכב פוסו והוא לא היה נקי לגמריי מחומרים עליו, אז לא ראינו תוצאה אמיתית.

בנוסף המחיר גבוה.

Miata ND2

 

פורסם

כמובן שהשמפו של השול טוב יותר, הוא מבוסס על קרנובה ומגן על הווקס/אוטם שעל הרכב,לעומת הסיטרוס שהוא מאוד חזק ובדילול לא נכון יכול לפגוע באוטם/ווקס.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

זו עוד טענה של אלטר שכל השמפואים של CG מחלישים או מורידים את ההגנה הקיימת על הרכב ושולס ונאנולקס לא מורידים, CG שלעצמם מציינים שבמינון הנכון השמפואים לא מורידים הגנות, למי להאמין?

Miata ND2

 

פורסם
זו עוד טענה של אלטר שכל השמפואים של CG מחלישים או מורידים את ההגנה הקיימת על הרכב ושולס ונאנולקס לא מורידים, CG שלעצמם מציינים שבמינון הנכון השמפואים לא מורידים הגנות, למי להאמין?

לא בדיוק, הרי כל שמפו בדילול חזק יכול לפגוע בשכבת האוטם/ווקס. הסיטרוס (שאני יודע שאתה משתמש בו) או ההאנידיו כן יכולים לפגוע בשכבה המגנה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

ובגלל זה יש מינון שמומלץ לכל סבון של CG וגם מגווירס,מינון שבו ההגנה כביכול לא יורדת, אלטר טוען שגם במינון הנכון השמפואים האלה מחלישים את ההגנה ואילו השמפואים שהוא משווק לא.

Miata ND2

 

פורסם

הייתי צריך להכניס אליו אוטו, אבל הוא לא קיבל אותי בגלל זה. אחרי כל השרשור הזה תהיתי מה היה ליעקב מזה. הייתי בטוח שזאת הייתה הדרכה בתשלום. מה רבה הייתה הפתעתי כאשר הוא סיפר לי שהקדיש לכם יום שלם שזה לפחות 2000 שקל ואפילו נתן להתנסות בחומרים שלו בחינם. רק שוק כך תן שעשיתם שם היה לא לעניין לטעמו, אבל גם את זה הוא החליק. שאפו לאיש. אשכרא השקיעה בכם.

פורסם

איזה שוק קח תן? ובאמת לא האמנתי שחוץ מההשקעה בנו הוא נתן להתנסות ברוב החומרים שלו בארסנל ללא תשלום, אל תשכח שחלקנו (הקטן אמנם) מכיר אותו והשתמש בשירותיו ואנחנו לא זרים לו.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
השאלה אם הוא טוב יותר מCG CITRUS וכל שאר השמפואים? אני מתכוון להזמין שמפו וכרגע יש לי את הסיטרוס..השאלה היא אם להזמין שוב את הסיטרוס או את הSCHOLL או שבכלל ללכת בכיוון של CARPRO IRONX SNOW SOAP?

 

טל, אם אתה מחפש שמפו מעולה שמנקה בצורה יסודית בלי לפגוע בהגנה, חסכוני מאוד ועם גלוס גבוה בטירוף - ממליץ לך על wold chemicals agent orange.

אני לא יודע איך הוא בתור snow foem, אבל בדלי הוא מקציף היטב (למרות שלי הנתון הזה לא חשוב).

 

כרגע חסר במלאי גם ב-wax momo וגם ב-detailed clean, אבל שווה לחכות קצת אם זה הכיוון.

 

ד"א יש לו יכולות שיטינג דיי מדהימות אם זה מעניין.

 

עריכה קטנה:

יצא לי לקרוא בעבר לא מעט חוות דעת מהעולם על השמפו של שול, המון אנשים הכתירו אותו כשמפו הגרוע ביותר שהם השתמשו בו.

קטע.

ממה שהבנתי היישום שלו קצת שונה, יש צורך להשתמש בשמפו ישירות על הכפפה.

בכל מקרה כנראה שהשמפו הזה מכוון יותר ל-just waxed look מאשר לנקיון יסודי.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם
הייתי צריך להכניס אליו אוטו, אבל הוא לא קיבל אותי בגלל זה. אחרי כל השרשור הזה תהיתי מה היה ליעקב מזה. הייתי בטוח שזאת הייתה הדרכה בתשלום. מה רבה הייתה הפתעתי כאשר הוא סיפר לי שהקדיש לכם יום שלם שזה לפחות 2000 שקל ואפילו נתן להתנסות בחומרים שלו בחינם. רק שוק כך תן שעשיתם שם היה לא לעניין לטעמו, אבל גם את זה הוא החליק. שאפו לאיש. אשכרא השקיעה בכם.

חבר, אני לא מבין מאיפה התגובה שלך מגיעה. יעקוב העביר לקבוצה קטנה סדנת אומן יוצאת מן הכלל, החברים נהנו ואני הרגשתי קצת הקלה שאחרי כמה ימי תכנון קפדניים סוף סוף זה יצא כמו שאני ויעקב תכננו. הוא נתן את כולו והרבה סבלנות מצידו ומצד החברים שהאזינו בשקיקה רבה ורק רצו עוד והיה כיף ומהנה! אז מילים כמו "אשכרא" או חישוב התעריף או לסלף דברים כמו "שוק קח ותן" שלפי שיחה איתו זה לא היה,אז אני באמת לא מבין על מה אתה מדבר.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

^^ אני דווקא פירגנתי לאיש, אם לא הבנת. אני חובב צילום. אם אני נרשם לסדנת אומן, אני משלם בין 150 ל250 שקל על השתתפות וזה בסדר. כמובן שהאמן לא נותן לי לצלם במצלמה שלו וגם לא נהוג שבסוף הסדנה אנשים יתחילו לעשות החלפות של פילטרים וחצובות.

לכן נדהמתי מרוחב לב של האיש. זה ממש לא מובן מאליו. מובן מאליו היה אם היית אוסף כסף בשבילו על הטרחה.

פורסם

שלא תבינו לא נכון, כל הכבוד לאלטר ומכל הלב.

אבל ahbarony, אני לא מאמין שהכל נעשה "לשם שמיים".

כן, ידוע שאלטר אוהב את העולם הזה, לא מעט אנשים מספרים שהוא נהנה לעזור ללא רווח.

אבל במפגש מסוג זה, שמאגד בתוכו כמה חברי פורום, אני מאמין שנעשו לא מעט השוואות לחומרים שהוא מוכר, הצגת יכולות וכו', ומבחינתו הוא הרחיב את השם שלו לעוד אנשים שכנראה פחות הכירו, ואולי הצליח לייצר עוד קצת הייפ (מוצדק) לגבי מוצרים של שול ופוליש אנג'ל.

בנוסף מאמין שלפחות אחד מן החברים רכש לעצמו מוצר כזה או אחר, ובעתיד הקרוב/רחוק מישהו מהמשתתפים יבצע אצלו עבודה נרחבת לרכב.

כל אלה בסופו של דבר יכולים להיות שווים הרבה יותר מ"דמי כניסה" שלטעמך היה צורך לגבות.

 

בכל מקרה אני בטוח שהמפגש הבא, אם יתקיים אצלו, יהיה בתשלום, הגיוני וטבעי.

ובנימה אישית אשמח לשלם עבור מפגש כזה.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

אני חושב שלאסוף מגבית מכל חברי הפורום זה הדבר האחרון שהיה מתקבל על יעקב. מטרות המפגש היו להביא את החומרים שלנו ולעשות השוואות עם חומרים שלו,לשמוע הסברים אודות חומרים יוקרתיים ומה ההבדלים בניהם למתחרים הזולים, למתחרים שאנחנו משתמשים ועוד. הוא חרט על דגלו בנוגע להסברת המודעות לטיפוח הרכב ומוכן לתת את הנשמה גם אם זה לשאלה קצרה.

עריכה:כי התמהמהתי בכתיבת ההודעה.

צ'יפופו, אני בדגש אמרתי ליעקב לצרף מספר פריטים שמניסיוני האישי עובדים, מהניסיון שלי שקל לעבוד איתם ואני ממליץ. וזה גם היה ככה במפגש, מספר פעמים מכובדות עצרתי את אלטר ונתתי משפט וחצי מהניסיון שלי, שלרגע לא יחשבו שהוא "דוחף" מוצרים שלו ומשווק אגרסיבי. בנוסף היום,יותר מתמיד אני מעדיף להשקיע יותר בחומרים, ושהעבודה תצא מושלם. השוואות היו לגבי סוגי פולישים שלו,לעומת פולישים אחרים שחברי הפורום יותר מכירים ומנוסים. וגם במפגש אני אמרתי,אני מעדיף את הפולישים של שול, כי שם אני רואה תוצאה כמו שאני רוצה בפחות גילוח מאסיבי של הלכה. וזאת הדיעה שלי. אחרי שכמה מחברי הפורום ניסו, הם הבינו שאני לא סתם מדבר.

עריכה אחרונה על ידי darkmanxxx

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold


×
×
  • תוכן חדש...