זה סאב מובגר, יש לו מגבר פנימי.אז אתה לא צריך מגבר.
קח בשחשבון שהתקנה של חיווט זה בערך 300-400 במקרה הטוב וחיווט זה בערך 200 גם תלוי בסוג, אז 800 בערך לסאב הזה זה מחיר טוב.
שלום לכולם,
לכל בעלי הרכבים החדשים שמותקנת להם מערכת מולטימדיה עם מערכת הפעלה אנדוראיד.
מי שמעוניין אני יודע לפתוח את המסך לאפליקציות.
מי שמעוניין בעזרה מוזמן להתקשר אליי ל0545850412 טל ואשמח לעזור לכם.
היי,
אין לי ניסיון ם מכונת פוליש אבל אני אוהב תמיד ללמוד דברים חדשים, אני מתכוון לבצע על שתי הרכבים שבבעלותי.
איתמר אני מחפש משהו עד 500 -600 לא יותר...
שלום לכולם.
אני מעוניין לקנות מכונת פוליש לרכב.
ראיתי באייבי את המכונה הזאת
http://www.ebay.com/itm/6-inch-5-7-Amp-Corded-Electric-Dual-Action-Variable-Speed-Polisher-Buffer-Waxer-/261965626788?cmd=ViewItem&hash=item3cfe5e3da4:g:U1EAAOSwT6pVmMFJ
אשמח לקבל חוות דעת ואם אפשר בארץ לקנות פדים תואמים?
אחרי ההודעה האחרונה שקצת כיוונה אותי אני באמת יעבור על הסאבים האלה,לגבי התאמת התיבה אני בטוח שלא תהיה בעיה.
אשמח בכל מקרה לקבל אתרים מחו"ל שמוכרים סאבים...