Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יפה מאוד על היוזמה,הסונאקס זה סוג של ווקס מהיר?

 

לא, זה סוג של QD, דובר עליו רבות בפורום וגם בחו"ל. סוג של "חומר פלאים" (מבחינת עמידות, התנהגות מים וכ"ו).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המפגש הזה היה סוג של "פיילוט" לכמה חבר'ה שהכירו על גבי הפורום ונכחו בו כ15 איש.

בגלל זה גם המפגש לא תוכנן על גבי הפורום ולא פורסם לכולם,בעתיד אני מקווה שיהיו עוד מפגשים כאלה ואנחנו נפרסם בפורום כדי שכל מי שרוצה יבוא.

יוזמה יפה.

כל הכבוד ליעקוב על ההתרמות, אשמח להגיע בפעם הבאה.

 

כמה זמן ארך המפגש?

"יאללה בירי".

פורסם
יוזמה יפה.

כל הכבוד ליעקוב על ההתרמות, אשמח להגיע בפעם הבאה.

 

כמה זמן ארך המפגש?

בערך חמש וחצי שעות.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
לא, זה סוג של QD, דובר עליו רבות בפורום וגם בחו"ל. סוג של "חומר פלאים" (מבחינת עמידות, התנהגות מים וכ"ו).

 

לא בדיוק ..

משווק בתור QD אבל הוא בעצם סוג של ספריי סילנט

פורסם
לא בדיוק ..

משווק בתור QD אבל הוא בעצם סוג של ספריי סילנט

לא משנה איזה הגדרה ידביקו לו, הוא מוצר מפתיע שלא באמת נופל לאף קטגוריה, למשל היכולות ניקוי שלו לא משהו, אבק מבחינת התנהגות מים הוא מפיל גם ווקסים ואוטמים במאות שקלים. בהתחשב ביתרונות שלו, ובהתחשב במחיר של בערך 50 שקל כשבזמנו הוא נמכר בארץ, יכולים גם לקרוא לו מנקה אסלות.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
כמה זמן ארך המפגש?

משו כמו 4-5 שעות. יש כאלה שגם חתכו באמצע מפאת חוסר זמן.

 

 

היה מפגש מדהים ומהנה מאוד. באמת היה נחמד לשמוע על מוצרים

שאין בהם שימוש בקרב חברי הפורום הנמצאים כאן, לפחות לא ממה שאנשים מפרסמים.

תודה רבה לאלטר שהסכים ואירח אותנו, ולחברי הפורום שנרתמו והגיעו למפגש.

מקווים בפעם הבאה להגדיל את כמות הנוכחים באנשים נוספים שיהיו מעוניינים להצטרף.

 

ממפגש למפגש זה נעשה טוב יותר :D

חיפה, אצטדיון רמת גן, אלטר. צריך לחשוב על אטרקציה טובה למפגש הבא.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

היה ממש כיף וממש תורם לידע בתחום הדיטיילינג! הבן אדם אמן ומסביר בצורה מעולה ודחה המון לקוחות בגלל ההדרכה שהוא עשה לנו! תודה רבה למארגן האירוע על יוזמה מבורכת שכזו!


×
×
  • תוכן חדש...