Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חם וטרי מהתנור: יגואר XE החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערב נחשפה היגואר ה"קטנה" החדשה שתנסה לעשות חיים קשים לב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C קלאס ואודי A4.

 

באמתחתה שימוש רב באלומיניום והבטחה למשקל קל משמעותית ממתחרותיה, הנעה אחורית, יחידות כח חדשות, המילה האחרונה במערכות העזר האלקטרוניות והבטחה לניהוג מהנה. לא רק זאת, אלא שעליה להשכיח מאיתנו את הנסיון הקודם והכושל של יגואר בסגמנט, X טייפ בעלת ההנעה הקדמית/כפולה, שהיתה נפילה של ממש.

 

XE מציגה עיצוב שהוא במידה רבה XF מוקטנת - ולטעמי זה יוצר קצת בעיית פרופורציות. גם סרח העודף הקדמי והמוסווה לכאורה(במכונית בעלת הנעה אחורית) לא לגמרי ברור.

 

http://www.netcarshow.com/jaguar/2016-xe_s/

 

מה דעתכם?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

העיצוב בין ה XE ל XF הוא בערך כמו מאזדה 3 מול 6.

בסופו של דבר שימוש רב באלומיניום הנעה אחורית ושאר הטכנולוגיות שמגיעות איתה כנראה ייקרו אותה משמעותית מהמתחרות, האם זה באמת שווה את זה?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

סרח עודף קדמי דווקא אופייני לרכבי הנעה אחורית כי לרוב המנוע מוצב לאורך ולא לרוחב.

 

בטח ובטח כשמותקן שם תלת בוכנתי אימתני בנפח בקבוק קוקה קולה משפחתי :shock3::shock3:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
סרח עודף קדמי דווקא אופייני לרכבי הנעה אחורית כי לרוב המנוע מוצב לאורך ולא לרוחב.

 

בטח ובטח כשמותקן שם תלת בוכנתי אימתני בנפח בקבוק קוקה קולה משפחתי :shock3::shock3:

 

המנוע אמנם מוצב לאורך, אך השאיפה האופטימלית היא למקם אותו בין הציר הקדמי לקיר האש, לטובת חלוקת משקל אופטימלית.

 

גם במכוניות הנעה אחורית ישנות(ראה את האופלים של שנות השבעים, לדוגמה) בהם המנוע מוקם מעל - ולא מאחורי - הסרן הקדמי, הסרחים העודפים מלפנים היו ממש קצרים. בשילוב עם מכסה המנוע הארוך יחסית, הפרופורציות היו מצויינות.

 

במכוניות הנעה אחורית ישנות, היו שני חריגים לכלל הזה; מכוניות ספורט עם מנוע מרכזי, בהן הסרן הקדמי הוזז לאחור עקב דרישות עיצוביות של מיקום בית הגלגל - ומכוניות אמריקאיות גדולות של שנות השבעים, בהן הסרח העודף(ומעליו שטח תא מנוע מלא בכלום) נועד להוסיף אורך מיותר למכונית(הציצו פעם בתא מנוע של לינקולן קונטיננטל סימן 4, לדוגמה).

 

אגב, גם בהרבה מכוניות הנעה קדמית ישנות, לא היו סרחי עודף ארוכים. אלו הופיעו בשנים האחרונות לטובת "הגנה" על הולכי הרגל במבחני ריסוק. נניח.

 

אגב 2, תלת בוכנתי יותקן למן שנה הבאה בב.מ.וו סדרה 3.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
סרח עודף קדמי דווקא אופייני לרכבי הנעה אחורית כי לרוב המנוע מוצב לאורך ולא לרוחב.

 

בטח ובטח כשמותקן שם תלת בוכנתי אימתני בנפח בקבוק קוקה קולה משפחתי :shock3::shock3:

לרכבי הנעה אחורי יש גם סרח אחורי גדול יותר מלקדמית בגלל הדיפרנציאל.

פורסם
המנוע אמנם מוצב לאורך, אך השאיפה האופטימלית היא למקם אותו בין הציר הקדמי לקיר האש, לטובת חלוקת משקל אופטימלית.

.

אתה מתעלם מזה שלפני המנוע יש עוד פולים, יח טיימינג (במנועיV), מאורר, שלושה רדיאטורים, אזור קריסה לתאונה, טמבונים וכו'.

 

וכל זה כמובן כולל תכנון מראש שאולי יום אחד יכנס שם אולי איזה V12.

 

בקיצר, רוב רכבי ההנעה האחורית מחייבים בהכרח סרח עודף קדמי גדול יותר מאשר בהנעה קדמית.

 

בנוגע לתלת בוכנתי, אחרי שנסעתי עליו ב 2008, אז הוא לא מפחיד כמו איזה תלת בוכנתי בדיהטסו שרייד, אבל עדיין, יגואר/ ב.מ.וו תלת בוכנתית נשמע נבך לגמרי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רק לדעתי היא נראית טוב?

במקרה נתקלתי הבוקר ב-xj ולדעתי כל דבר שמזכיר את העיצוב שלה נראה נהדר.

חייב רק להוסיף שהחלק האחורי שלה מזכיר לי קצת את הסופרב באיזור הפנסים.

פורסם
לרכבי הנעה אחורי יש גם סרח אחורי גדול יותר מלקדמית בגלל הדיפרנציאל.

 

ממש לא - הדיפרנציאל נמצא בין הגלגלים האחוריים כך שלא חשוב כמה פח יש בחלקו האחורי של הרכב.

פורסם

כמעט אף רכב (חוץ מדוגמאות אקסטרים של רכבים ספורטיביים) לא מסתיים ממש מעל הסרן האחורי (בין אם זה הנעה אחורית או קדמית) מהטעם הפשוט שאז לא יהיה בגאז'.

 

לרוב, הסרח העודף האחורי הוא פשוט הבג'אז, במיני מיינור זה בגודל של קופסאת גפרורים, באמריקאית משנות ה 70 זה בגודל של המיני מיינור:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ממש לא - הדיפרנציאל נמצא בין הגלגלים האחוריים כך שלא חשוב כמה פח יש בחלקו האחורי של הרכב.

 

זה אמנם דקויות, אבל עדיין אני צודק.

הסרח מוגדר ככל מה שמעבר לציר המקשר בין הגלגלים.

אתה רואה? אמרתי לך שאני צודק.

פורסם

נראית טוב, אבל מזכירה קצת יותר מדי את ה-XF, כמו שנאמר כאן כבר, זה נראה כמו עדכון ל-XF. ולא כמו מכונית חדשה.

פורסם

נראית כמו וולוו. שלא שיש בזה משהו רע, אבל חוץ מהפרונט אין סממני יגואר והצדדים והאחוריים נראים פשוטים מדי. ניתן לקוות שהאינטריור ייראה ויריח איכות ככל שניתן ושתהיה חווית נהיגה. XF מוקטנת, מופחתת משקל ומחיר - בסה"כ נשמע מתכון טעים.

 

מהמר על תמחור בארץ "החל מ" 270,000 ש"ח (שזה בד"כ מה שקורה למכונות של 27,000 פאונד), או שמא אלה יהיו 299,000 שירדו ל-270 אחרי לחץ קל ו/או במבצעי ספטמבר...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...