Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

מבקש הבהרה בעניין קטן:

 

נתון

קו בזק בבניין קומות, חובר לפני כ 20-25 שנה, עבד תקין כל הזמן הזה.

 

כרגע אין קו.

הגיע טכנאי של בזק, בדק וקבע שיש נתק בכבל שעולה מקומת קרקע לדירה.

 

הסביר שזה לא בתחום אחריותו וצריך להזמין חשמלאי שיטפל.

 

שאלת תם - האם זה באמת אמור לעבוד כך?

 

תודה.

 

 

פורסם (נערך)

למיטב ידעתי בזק אחראים עד הכניסה הביתה. לראיה (כנראה) בבניין ישן שהייתי גר בו, בזק החליפו לי כבל שלהם מהקופסה למטה ועד לכניסה לדירה, מדובר על כבל שהיה רץ בחוץ לאורך הבניין.

 

אך גם אם לא כך הדבר, תטלפן למוקד שלהם ותגיד שאם אין באפשרותם לתת לך שרות, אזי שינתקו אותך ואתה עובר לספק אחר, מן הסתם ימצאו פתאום דרך להתפשר איתך.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

הטכנאים של נזק לרוב באים, מקלקלים משהו והולכים מהמקום. כבר ראיתי את זה קורה מול עיניי.

אז אני מאמין שכן...

אה, וכשלא היה לי אינטרנט למשך כחודש, באו כמה טכנאים ולא הצליחו לעשות כלום, אני הייתי צריך לפתור את הבעייה בעצמי.

עצתי? אל תחכה לטכנאי שיגיע (אולי) ויקלקל עוד יותר, תעבור כבר מעכשיו להוט וזהו. זה מה שאני עשיתי ופשוט אין לי בעיות מאז. זורם חלק כמו מרגרינה. ושנזק ילכו וייחנקו עם השטויות שלהם.

אתה באמת רוצה להישאר אצל חברה שפשוט שמה על הלקוחות שלה, אהם, ובכן, אה- האות השביעית באלף-בית?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני סוכן שטח של הוט, באם תרצה שאגיע עד אלייך ואתן לך הצעה תרים טלפון 0536061689

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

בזק לא עושים עבודות בתשתית הפרטית,אם הבניין ישן ויש קופסאות של בזק בכל קומה חפש 2 גידים פנויים ותחבר בעצמך,או תפנה לכל איש תקשורת.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

תפסיקו לתת לו עצות מטופשות. בתור אחד שעבד 5 שנים בחברה מימיי לא נתקלתי בטכנאי שאומר משהו שהוא לא נכון או מוטעה. ואם זה קורה יש לו מנהל מעליו שמחליט. ואם צריך פונים גם למנהל מעליו. יש חלוקה ברורה בין מה שאמור לעשות טכנאי ומה שאמור לעשות חשמלאי. אני מבין שלפותח השרשור לא בא להוציא כסף. אתה יכול לדבר עם חשמלאי ולבדוק - אם זה באמת עבודה של בזק הוא כנראה יגיד לך את זה (עדיף חשמלאי שאתה מכיר , אחרת הוא ירצה לבצע את העבודה) . אם חשמלאי יגיד לך שזה עבודה של טכנאי בזק מה שיקרה הוא כזה. אתה תתקשר למוקד שוב תסביר את העניין ותבקש שטכנאי בזק יגיע שוב. הנציג או הנציגה יבקשו שהחשמלאי יהיה במקום שהטכנאי מגיע. ולכל מי שאמר לו לעבור להוט - אל תקשיב להם. הייתי לקוח הוט לפני שעברתי לבזק. תשתית חדשה באיזור חדש (מילא הייתה תשתית ענתיקה) . כל יום מהירות גלישה אחרת.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני מאמין שאם היה לטכנאי בזק זוג חוטים "ספייר" מקומת הקרקע ועד אל הקומה שלך הוא היה מתקן את זה במקום.

פעם אולי, בזק היו מתעסקים בהבאת הקו לתוך הדירה וחיבור שקעים נוספים. היום אם ישנה בעייה - הם מסתפקים

בלהניח את הקו ב"כניסה" של הקווים בבניין ואתה אמור לשבור את הראש.

אגב, התקלה היא של נתק ("מצלצל" ואין כמובן מענה או צלצול אצלך)י או קצר (תפוס כשמתקשרים אליך) ?

alfa 156 2.5.

פורסם
תפסיקו לתת לו עצות מטופשות. בתור אחד שעבד 5 שנים בחברה מימיי לא נתקלתי בטכנאי שאומר משהו שהוא לא נכון או מוטעה.

 

האם נתקלת בטכנאי שיודע מה הוא עושה?

 

ואם זה קורה יש לו מנהל מעליו שמחליט. ואם צריך פונים גם למנהל מעליו.

 

אולי אחד מהם ידע משהו. אולי לא.

 

יש חלוקה ברורה בין מה שאמור לעשות טכנאי ומה שאמור לעשות חשמלאי. אני מבין שלפותח השרשור לא בא להוציא כסף. אתה יכול לדבר עם חשמלאי ולבדוק - אם זה באמת עבודה של בזק הוא כנראה יגיד לך את זה (עדיף חשמלאי שאתה מכיר , אחרת הוא ירצה לבצע את העבודה) . אם חשמלאי יגיד לך שזה עבודה של טכנאי בזק מה שיקרה הוא כזה. אתה תתקשר למוקד שוב תסביר את העניין ותבקש שטכנאי בזק יגיע שוב. הנציג או הנציגה יבקשו שהחשמלאי יהיה במקום שהטכנאי מגיע.

 

ולכל מי שאמר לו לעבור להוט - אל תקשיב להם. הייתי לקוח הוט לפני שעברתי לבזק. תשתית חדשה באיזור חדש (מילא הייתה תשתית ענתיקה) . כל יום מהירות גלישה אחרת.

אתה עובד בבזק על פי הודעתך והודאתך. מן הסתם לך יש אחלה נתונים, אחלה תשתית ואחלה טכנאים שמגיעים אליך כשיש לך בעייה.

אני לא עבדתי מעולם בבזק. הטכנאי שהגיע אליי לא ידע מה הוא עושה, עובדה שתיקנתי את הבעייה בכוחות עצמי.

כמו כן ראיתי במו עיניי טכנאי של בזק מגיע למקום מסויים, מטפל במשהו במרכזייה, ומנתק מישהו אחר שלא היה קשור לתקלה המקורית שלשמה הוא בא- ומייד לאחר גרימת התקלה הטכנאי נעלם. אני במקרה הייתי צריך אינטרנט במקום שבו הייתי כדי להעביר קובץ למישהו, ופתאום אין אינטרנט! איזה כיף.

פות"ש, לכל מי שאומר לך להישאר בבזק- אל תקשיב לו, הוא לא יודע על מה הוא מדבר. אני לקוח הוט עם תשתית ישנה באיזור ישן, והכל דופק כמו שוויצרי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
אתה עובד בבזק על פי הודעתך והודאתך. מן הסתם לך יש אחלה נתונים, אחלה תשתית ואחלה טכנאים שמגיעים אליך כשיש לך בעייה.

אני לא עבדתי מעולם בבזק. הטכנאי שהגיע אליי לא ידע מה הוא עושה, עובדה שתיקנתי את הבעייה בכוחות עצמי.

כמו כן ראיתי במו עיניי טכנאי של בזק מגיע למקום מסויים, מטפל במשהו במרכזייה, ומנתק מישהו אחר שלא היה קשור לתקלה המקורית שלשמה הוא בא- ומייד לאחר גרימת התקלה הטכנאי נעלם. אני במקרה הייתי צריך אינטרנט במקום שבו הייתי כדי להעביר קובץ למישהו, ופתאום אין אינטרנט! איזה כיף.

פות"ש, לכל מי שאומר לך להישאר בבזק- אל תקשיב לו, הוא לא יודע על מה הוא מדבר. אני לקוח הוט עם תשתית ישנה באיזור ישן, והכל דופק כמו שוויצרי.

עובד בזק לשעבר. יש לי נתונים טובים ואחלה תשתית כי אני עובד בזק ? שמע קשקוש כזה לא שמעתי מימיי. הקו קיים כבר 5 שנים. יודע כמה פעמים היה אצלי טכנאי בזק ב-5 שנים האלה ? פעם אחת שהקו הותקן. התופעה שציינת שטכנאים מנתקים לקוח אחר בטעות אכן מתרחשת. נסה אתה לעמוד מול תיבה עמוסה במיליון חיבורים . יש טכנאים טובים יותר וטובים פחות. מקסימום מרימים טלפון למוקד ואומרים ״לא מעוניין שתשלחו לי את טכנאי איקס״ . יגיע טכנאי אחר. טכנאי שלא יודע מה הוא עושה - זה מגיע למנהל עבודה שלו. אין לי שום אינטרס בתור עובד לשעבר להגן על החברה. פותח השרשור אתה מוזמן לעשות ככל אשר תחליט. אם תשלח לי פרטים לפרטי מבטיח לנסות לעשות בירור קצת מעמיק לגבי התקלה.

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בזק צריכים לספק לך קו תקין אצלך בדירה.

 

אם התקלה היתה בתוך הדירה אז בזק יכולים לנתק את השקעים הבעייתיים ולהשאיר אפילו שקע אחד פעיל ולהפנות אותך לטכנאי פרטי לתיקון בתוך הדירה.

 

אבל בשטח הבניין שמחוץ לדירה - עדיין אחריות בזק.

דבר איתם שוב.

לא יצליח - שלח להם פקס ל 198 עם תיאור המקרה ותן להם כמה ימי עבודה להגיב.

ציין שאם עד תאריך X אין טיפול אתה עוזב לספק אחר.

 

אם אין טיפול - נייד לספק אחר, כמובן בהנחה שיש לך תשתית אינטרנט הוט.

אני אישית ניידתי את הקו הביתי לפני 3 שנים לבזק בינ"ל והם מצויינים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
עובד בזק לשעבר. יש לי נתונים טובים ואחלה תשתית כי אני עובד בזק ? שמע קשקוש כזה לא שמעתי מימיי. הקו קיים כבר 5 שנים. יודע כמה פעמים היה אצלי טכנאי בזק ב-5 שנים האלה ? פעם אחת שהקו הותקן.

 

אם כך, יש לך מזל. הקו שלי היה אצלי שנה והספיק לי לכל החיים.

 

התופעה שציינת שטכנאים מנתקים לקוח אחר בטעות אכן מתרחשת. נסה אתה לעמוד מול תיבה עמוסה במיליון חיבורים .

אני רוצה לראות אותך אומר את זה ללקוח.

יש טכנאים טובים יותר וטובים פחות. מקסימום מרימים טלפון למוקד ואומרים ״לא מעוניין שתשלחו לי את טכנאי איקס״ . יגיע טכנאי אחר.

אני אמור לבקש שלא ישלחו לי טכנאי X בגלל שהגיע טכנאי X לבצע משהו שלא קשור אליי בכלל?! מגניב, לא ידעתי.

טכנאי שלא יודע מה הוא עושה - זה מגיע למנהל עבודה שלו.

אוקיי, ו?... קורה עם זה משהו או שזה כמו מדבקות "איך אני נוהג"? או הגשת תלונה על ניידת שחונה שלא כחוק במשטרה?

אין לי שום אינטרס בתור עובד לשעבר להגן על החברה. פותח השרשור אתה מוזמן לעשות ככל אשר תחליט. אם תשלח לי פרטים לפרטי מבטיח לנסות לעשות בירור קצת מעמיק לגבי התקלה.

 

"נסה אתה לעמוד מול תיבה עמוסה במליון חיבורים". אהבתי את החלק הזה בתשובה שלך. זה כל כך מלא בעומק ורבדים שונים, זה תמונת מראה לחברה הישראלית בכללה.

טכנאי שלא יודע להבדיל בין חוטים וחיבורים, צריך ללכת ולעבוד בלהגיש המבורגרים, לא להמשיך לעמוד מול תיבות עמוסות במליון חיבורים. הטכנאי מקבל כסף על מה שהוא עושה, ועבר הכשרה מתאימה. אם הוא לא יודע מה הוא עושה אחרי שעבר את ההכשרה, ובכן, אני לא יודע מה להגיד לך.

הכי יפה זה שהחברה ממשיכה להעסיק את הטכנאים האלו.

 

אה, שכחתי לציין חלק קטן ומעניין: כשהייתה לי את הבעייה עם האינטרנט, ודיברתי עם המוקד, השמוקדנית נתנה לי רעיון מעולה: להמתין קצת עד שיפרסו תשתית של MSDN (או משהו, לא בקיא במונחים הטכניים- נסה אתה לשמוע כל יום מליון מונחים טכניים). זה אמור לקחת "לא יותר מחצי שנה עד שיתחילו באיזור שלך" היא אמרה לי. כששאלתי אותה אם עד אז לא יהיה לי אינטרנט, ועל מה אני משלם בדיוק, היא לא ידעה מה לענות לי. "התשתית שלך לא תומכת באינטרנט כנראה".

יפה לך, עניתי, אבל איך תסבירי שהיה לי אינטרנט חצי שנה ויותר, עד עכשיו?

"לא היה לך".

'תראות. אני עובר להוט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
"נסה אתה לעמוד מול תיבה עמוסה במליון חיבורים". אהבתי את החלק הזה בתשובה שלך. זה כל כך מלא בעומק ורבדים שונים, זה תמונת מראה לחברה הישראלית בכללה.

טכנאי שלא יודע להבדיל בין חוטים וחיבורים, צריך ללכת ולעבוד בלהגיש המבורגרים, לא להמשיך לעמוד מול תיבות עמוסות במליון חיבורים. הטכנאי מקבל כסף על מה שהוא עושה, ועבר הכשרה מתאימה. אם הוא לא יודע מה הוא עושה אחרי שעבר את ההכשרה, ובכן, אני לא יודע מה להגיד לך.

הכי יפה זה שהחברה ממשיכה להעסיק את הטכנאים האלו.

 

אה, שכחתי לציין חלק קטן ומעניין: כשהייתה לי את הבעייה עם האינטרנט, ודיברתי עם המוקד, השמוקדנית נתנה לי רעיון מעולה: להמתין קצת עד שיפרסו תשתית של MSDN (או משהו, לא בקיא במונחים הטכניים- נסה אתה לשמוע כל יום מליון מונחים טכניים). זה אמור לקחת "לא יותר מחצי שנה עד שיתחילו באיזור שלך" היא אמרה לי. כששאלתי אותה אם עד אז לא יהיה לי אינטרנט, ועל מה אני משלם בדיוק, היא לא ידעה מה לענות לי. "התשתית שלך לא תומכת באינטרנט כנראה".

יפה לך, עניתי, אבל איך תסבירי שהיה לי אינטרנט חצי שנה ויותר, עד עכשיו?

"לא היה לך".

'תראות. אני עובר להוט.

ידעתי שבכל התשובה הארוכה תבחר להיתפס על העניין עם הטכנאי שעומד מול תיבה ומתבלבל. לתשתית שאתה מדבר עליה קוראים NGN. אם את זה אתה לא זוכר , לא מצפה שתבין עם מה טכנאי אמור להתמודד. נפלת על נציגה שלא אפויה היטב. אם אני אתן לך דוגמאות מנציגים של הוט אתה תתבייש שבכלל העלית את הנושא. תהנה בהוט.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

כשגרתי אצל אמא, היינו עם הוט המון שנים והכל היה בסדר.

כשעברתי לגור לבד מיד התחברתי להוט, הייתי איתם במשך שנה, והאכזבה הייתה ענקית. שירות חרא, מהירות חרא, המון ניתוקים.

כשעברתי דירה, ניתקתי את הוט, התחברתי לבזק, ומאז אין בעיות. מבסוט.

 

לגבי האחריות על התיקון.

גם אני עבדתי בבזק, כ4 חודשים, בתמיכה הטכנית. בין היתר יצא לי לדבר עם לא מעט לקוחות שהתלוננו על אותו דבר בדיוק.

 

ממה שאני זוכר שהוסבר לנו, בזק אחראים על הקו עד התיבה שנמצאת מחוץ לבניין/בית. משם, בעל הבית אחראי לתשתית. אם מדובר בתקלה של כל הבניין אז כמובן שועד הבית אמור לטפל בזה.

 

הערה צדדית לגבי הויכוח לגבי הטכנאי והמליון כבלים.

במו עיניי ראיתי איך נראים ארונות של בזק. באמת יש שם מליון כבלים. בגלל שמדובר בתשתית ישנה, שפרוסה כבר עשרות שנים, אז יש המון כבלים שאינם בשימוש והינם תקולים. קשה לטכנאי באמת להגיע לאחד הספציפי וטעויות קורות לפעמים.

אל לנו לבוא בטענות כלפי הטכנאי, על תקלה של בזק כחברה שעוד לא הואילה לעשות טיפול שורש ולהוציא את הכבלים הסוררים.

אני מניח שזה קורה לאט לאט עם כל המהלך שלהם להעביר את כל התשתית בישראל לסיבים אופטיים (יש כבר פיילוט בפתח תקווה אם אני לא טועה - סיבים אופטיים עד התיבה של הבית/בניין, ובהמשך אמור להיות גם עד השקע בבית, אבל זה כמובן ייקח עוד יותר זמן), אבל כמו כל דבר בישראל, זה קורה לאט ולוקח זמן.

 

אני עם בזק כבר יותר משנתיים, מבסוט עד השמיים, ולא מתכוון להתחבר להוט גם אם זה יהיה בחינם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תודה לכולם.

 

אני לא בא בטענות כלפי אף אחד, במיוחד לא לטכנאי אשר על פי מה שתארו לי אנשים שהיו במקום ביצע בדיקה יסודית.

 

רק רציתי לוודא שזו המדיניות ואני רואה שזה אכן כך.

 

הקו הזה פעל ללא בעיות מעל 20 שנה, אבל לא נראה לי הגיוני שחברה לא לוקחת אחריות על התשתית שלה וכנראה שיהיה באמת ניוד לספק אחד.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...