Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוגלי - כשמתקשרים מקבלים צליל של "אין מענה", לא צליל תפוס. איך זה יכול לקדם אותי?

 

אגב הקו הזה היה של טלפון בלבד.

יש בבית תשתית של הוט שמשמשת טלוויזה ואינטרנט - ועובדת מעל 10 שנים ללא בעיות.

 

 

פורסם
ידעתי שבכל התשובה הארוכה תבחר להיתפס על העניין עם הטכנאי שעומד מול תיבה ומתבלבל. לתשתית שאתה מדבר עליה קוראים NGN. אם את זה אתה לא זוכר , לא מצפה שתבין עם מה טכנאי אמור להתמודד.

 

אני בהחלט לא אמור להבין עם מה הטכנאי אמור להתמודד. הטכנאי אמור להבין עם מה הוא אמור להתמודד, וזה מסתבר משימה קשה מדיי לחלק מהם.

נפלת על נציגה שלא אפויה היטב. אם אני אתן לך דוגמאות מנציגים של הוט אתה תתבייש שבכלל העלית את הנושא. תהנה בהוט.

 

אתה צודק. יש את הקלאסיקה של 100 קמ"ש שאני מכיר, ואני משוכנע שיש עוד הרבה הרבה דוגמאות, מכל הצדדים ומכל החברות בשוק.

נו, ו?

תענה לי בכנות: בתור לקוח משלם, האם זה אמור לעניין אותי שהיא לא יודעת מהחיים שלה?

בתור לקוח אני מצפה לדבר עם מישהו שיכול להזיז דברים או יודע מה הוא עושה. זו פריווילגייה בארץ הזו, וזה משהו שמאד נדיר להיתקל בו. וזה ממש לא משנה באיזה חברה מדובר, מכל תחום. את מספר הפעמים שנפלתי על נציג\ה שמבין\ה עניין אני יכול לספור על יד אחת, והיה מדובר על כמה חברות שונות ולאורך תקופה ארוכה.

כמו שכבר אמרתי, אני אכן נהנה בהוט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לורד גע-גע:

 

MSDN - כלי של מיקרוסופט

ISDN - חיבור ענתיקה של בזק (128KBIT ו256KBIT,ממש ישן,משו כמו מאמצע שנות ה90,לפני ה ADSL)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
חוגלי - כשמתקשרים מקבלים צליל של "אין מענה", לא צליל תפוס. איך זה יכול לקדם אותי?

 

אגב הקו הזה היה של טלפון בלבד.

יש בבית תשתית של הוט שמשמשת טלוויזה ואינטרנט - ועובדת מעל 10 שנים ללא בעיות.

 

כנראה יש נתק על הקו.

האם הטכנאי סימן את מקום המצאות הקו בתיבה בפתק ע"מ שחשמלאי יוכל לזהותו ?

אני מבין שהתשתית של הבניין היא פנימית ? (ז"א הקו מגיע מתיבה שנמצאת בחדר המדרגות, ולא חיצונית על הקיר ?)

אם היה בידך צלצלן - היית מגלה את מקור הבעייה כמעט מיידית (זה מכשיר דיי פשוט, שמסייע באיתור "זוגות" של כבלים. יכול לסייע בבדיקות רציפות למציאת נתקים וגם קצרים).

אם אתה צריך עוד עזרה - דבר איתי בפרטי.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני לקוח של נזק כבר 6 שנים

היו לי כ 5 תקלות . וכולן טופלו. לקח בין כמה שעות שבוע. שהגיע (מתקין כבלים והחליף קו ראשי בין הבתים שנקרע)

 

אני גר בקרוון, אז החיווט פשוט. ותמיד גם תקלות בבית הם סידרו

 

מצד שני.השרות (טלפוני גרוע). וזמן תיקון סביר.

וקרה לפחות פעמיים הגע טכנאי סידר תקלה אחת אצלי ודפק לקוחות אחרים. (חברים /משפחה באיזור)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
לורד גע-גע:

 

MSDN - כלי של מיקרוסופט

ISDN - חיבור ענתיקה של בזק (128KBIT ו256KBIT,ממש ישן,משו כמו מאמצע שנות ה90,לפני ה ADSL)

 

קודם כל, תודה.

עכשיו: ISDN במהירויות שציינת היה נפוץ יותר לקראת סוף שנות התשעים, באמצע שנות התשעים המודם הסטנדרטי היה 56K. וכן, אני עוד זוכר את הגלישה איתו, ואת הצליל המרטיט שדמה באזניי לקולות הזדווגות של לוויתן עם אוגר כשעטלף יושב בצד, בחושך, עם סיגריה ומביט בתאווה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בזק לא עושים עבודות בתשתית הפרטית,אם הבניין ישן ויש קופסאות של בזק בכל קומה חפש 2 גידים פנויים ותחבר בעצמך,או תפנה לכל איש תקשורת.

קופסת בזק בקומה נראית כך...

איפה לחפש את הגידים הפנויים?

 

uploadfromtaptalk1408789758410.jpg

uploadfromtaptalk1408789771610.jpg

uploadfromtaptalk1408789782789.jpg

uploadfromtaptalk1408789796767.jpg

uploadfromtaptalk1408789807513.jpg

 

 

פורסם

לפי מה שנראה הכבלים הם 4 גידים.מה שאומר שיש 2 פנויים המדירה לקופסא,אתה צריך צלצלן וטלפון לביצוע הבדיקה.

מאיזה אזור אתה?

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

רן תודה על העזרה, זה לא אצלי בבית אלא אצל קרובי משפחה.

 

מסתבר שכבר עשו ניוד לספק אחר, רק שעוד לא נעשתה התקנה.

 

בכל מקרה זה בתשלום נמוך משמעותית כך שאני לא חושב שיש הגיון לחזור לבזק, אפילו אם הקו היה תקין.

 

חוץ מזה, קופסת החיבורים הזאת נראית רע מאוד, הסתקלתי בקומה אחרת - בדיוק אותו מצב. מן הראוי שישקיעו במשהו נורמאלי.

כל נגיעה הכי קלה מפרקת שם את כל החיבורים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...