Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני מעוניין לקנות סקודה אוקטביה 2010 1.8 TSI ואחרי חיפושים בגוגל לגביי חוות דעת על הרכב עולה לי תמונה די מבלבלת.

אני רואה המון תגובות שאומרות שזה הרכב משפחה הכי טוב שקיים היום אמין, ביצועים טובים, נוחות נסיעה, ובנוסף יש גם לא פחות תגובות שבהחלט מסכימות לגביי הנוחות והביצועים אך טוענות שלאוטו יש המון בעיות ואיננו אמין בכלל. מדברים על בעיות גיר מדאיגות ועל כך שהמנוע עלול לעשות המון בעיות ויש גם כאלה שטוענים שאחרי 120K הולך מנוע.

ברור לי שכמובן אי אפשר להאמין לכל טוקבקיסט שרושם איזה תגובה ולכן אני רוצה להתייעץ כאן עם אנשים שבאמת יש להם ניסיון עם הרכב ולא סתם קראו איזה כתבה או שמעו מחבר משהו לגביי הרכב.

חשוב לי בעיקר לדעת לגביי אמינות המנוע ואם באמת יש לו איזה בעיות כרוניות מדאיגות. גם עיניין הגיר חשוב אך למיטב ידיעתי כל הרכבים מתחת לשנתון 2011 נקראו בשנת 2013 לריקול לגביי הגיר וקיבלו 5 שנים אחריות נוספות (לפחות כך טען בפניי אחד האנשים שאני רוצה לקנות ממנו את הרכב).

אשמח גם לדעת עד כמה המנוע 1.8 אמין או פחות אמין ממנועים 1.2/1.4.

 

חשוב לציין שנסעתי על הרכב ומאוד נהנתי מהנסיעה מהנוחות ובכלל מאוד התרשמתי לטובה מהרכב ולכן מה שבאמת משהה את הקנייה שלי זה רק החששות האלה לגביי כל מה שקראתי!

 

תודה!

פורסם

לחבר יש את ה1.8 מ2010

 

המנוע אף פעם לא עשה בעיות.

לגבי הגיר- נכון, היה ריקול והחליפו לו את הקלאצ'ים.

לפני ההחלפה הם לא עבדו 100% ולפעמים הם היו מחליקים.

אבל זה התחיל לקרות ממש לקראת ההחלפה.

They are trying to ban me...

פורסם
לחבר יש את ה1.8 מ2010

 

המנוע אף פעם לא עשה בעיות.

לגבי הגיר- נכון, היה ריקול והחליפו לו את הקלאצ'ים.

לפני ההחלפה הם לא עבדו 100% ולפעמים הם היו מחליקים.

אבל זה התחיל לקרות ממש לקראת ההחלפה.

 

כמה זמן יש לו את הרכב?

והאם אחרי הריקול לא חזרו בעיות בגיר?

פורסם
כמה זמן יש לו את הרכב?

והאם אחרי הריקול לא חזרו בעיות בגיר?

 

מאז שהוא הוציא אותה מהחברה ועד עכשיו.

אין בעיות בגיר.

They are trying to ban me...

פורסם

לא יכול לענות לגבי המכניקה של ההנעה, כי ניסיוני הוא עם הדיזל 1.9 וגיר DSG6 - שניהם מפגינים אמינות מופתית (רבע מיליון ק"מ), אך אלו לא רלוונטיים לשאלתך.

לגבי המכונית כמכונית - פנטסטית. תא מטען עצום, הובלתי איתו דירה פעמיים, מכונת כביסה נכנסת ועוד יש מקום. הטענה נוחה, ווים לתליה, הגה כבד עם בשר, מתלים ברמה גבוהה מאוד. מזגן מפוצל... פשוט רכב טוב.

מצד שני הביטוח עולה כמו מכונית... זה מטורף. תבדוק אם יש לך הנחת עובדי מדינה או משהו, וקח הצעה מהסוכן שלך. אתה כנראה תיבהל.

פורסם
לא יכול לענות לגבי המכניקה של ההנעה, כי ניסיוני הוא עם הדיזל 1.9 וגיר DSG6 - שניהם מפגינים אמינות מופתית (רבע מיליון ק"מ), אך אלו לא רלוונטיים לשאלתך.

לגבי המכונית כמכונית - פנטסטית. תא מטען עצום, הובלתי איתו דירה פעמיים, מכונת כביסה נכנסת ועוד יש מקום. הטענה נוחה, ווים לתליה, הגה כבד עם בשר, מתלים ברמה גבוהה מאוד. מזגן מפוצל... פשוט רכב טוב.

מצד שני הביטוח עולה כמו מכונית... זה מטורף. תבדוק אם יש לך הנחת עובדי מדינה או משהו, וקח הצעה מהסוכן שלך. אתה כנראה תיבהל.

 

אפשר לדעת על איזה סכומים אתה מדבר לגביי הביטוח?

כי כשבדקתי בוובי (אתר שמשווה ונותן לך הצעות ביטוח מחברות שונות) קיבלתי שם הצעה בסך 6500 ש"ח מקיף + חובה.

פורסם
גם עיניין הגיר חשוב אך למיטב ידיעתי כל הרכבים מתחת לשנתון 2011 נקראו בשנת 2013 לריקול לגביי הגיר וקיבלו 5 שנים אחריות נוספות

למען הדיוק, לא מדובר על 5 שנים נוספות, אלא על 5 שנים מיום הקניה.

פורסם

לדעתי , זה קצת נאיבי מצדך לבקש מבעלי רכב מסויים לספר על בעיות ,,

 

יש הרבה דיונים בפורום של בעלי רכב , אשר מודיעים על בעיות ברכב ומבקשים עזרה בהתנהלות לתיקון הבעיה

וכיצד למזער נזקים מול היבואן .

האוקטביה הוא רכב מעניין ונותן תמורה מול משפחתיות רגילות .

כדאי לקרוא בפורום על המנוע 1.8 TSI - מופיע בסקודה וגם ברכבי סיאט ו VW

הבעיות ברכב הן .

 

א - תיבת ההילוכים DSG .

ב - מותחני שרשרת התיזמון .

ג - אכילת/מחסור שמן מרובה - לא בכולם .

ד - סלילי הצתה וחוטי הצתה .

ה - משאבת דלק / משאבת מים .

 

כל הבעיות הרשומות ידועות ליבואן ולמוסכים , ואמורות להיות מטופלות במסגרת האחריות .

ובד"כ בעיות א - ב , טופלו כבר ברוב הרכבים .

בעיות ג - ד - ה , הן פחותות , אבל גם בהם יש ללחוץ על היבואן .

 

רכב אשר עבר את ההחלפות היזומות כנראה יהיה כבר תקין / אף כי דווחו בעיות גם אחרי ההחלפה .

והיצרן והיבואן החלו בהחלפת שמן הממסרה DSG - לשמן על בסיס מינראלי אשר כנראה מתאים יותר

למזג- האויר בישראל .

 

ראה דיונים כאן .

 

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?507426-׳¡׳•׳₪׳¨׳‘-2010-׳”׳œ׳š-׳”׳ž׳ ׳•׳¢!-׳¡׳™׳₪׳•׳¨-׳•׳©׳׳œ׳•׳×

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?529046-החלפת-מנוע-בסקודה-סופרב-1-8TSI&highlight=1.8+TSI

ג - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?522839-סיפור-על-סקודה-אוקטביה-עם-תקלות-במנוע-שירות-צ-מפיון-מוטורס-ומוסך-קרני-אור-ברחובות&highlight=DSG

ד - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?512753-בעיה-מול-היבואן-החלפת-שרשרת-טיימינג-ומותחנים-סיאט-לאון-1-8-tsi&highlight=DSG

ה - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?453454-DSG-מכה-שנית-גיר-התקלקל-פעמיים-ותוקן-פעמיים-תחת-אחריות-מורחבת&highlight=1.8+TSI

ו - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?519341-איך-בסוף-לא-הלכו-מצמדים-באוקטביה-2013-DSG7-תקלה-אחרת&highlight=%D7%94%D7%A6%D7%AA%D7%94

ז - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?512753-בעיה-מול-היבואן-החלפת-שרשרת-טיימינג-ומותחנים-סיאט-לאון-1-8-tsi&highlight=DSG

ח - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?507624-אחריות-מורחבת-good-will-לרכבי-צ׳פיון-האומנם-(מקרה-

בשרשרת-טיימינג)& highlight=DSG

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
למען הדיוק, לא מדובר על 5 שנים נוספות, אלא על 5 שנים מיום הקניה.

 

אתה בטוח בקשר לזה?

כי כבר שמעתי משני אנשים שזה מהרגע של הריקול.

פורסם

ולליין מן תודה על התגובה המושקעת!

משום מה זה לא שולח לי את התגובה כאשר אני עושה ציטוט להודעה שלך :\

×
×
  • תוכן חדש...