Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(התלבטות בנוגע ל) טורבו


שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא הבנתי, אתה ממליץ לו לקנות את שני המגדשים, להתקין, לבצע מדידת דינו לכל אחד מהם ולהשאיר את הטוב יותר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ערב טוב חברים, ידוע למישהו על קיט טורבו, עבור מנוע אטמוספרי. ראיתי בחול שזה אפשרי. הכיצד?( הכוונה למנוע עם קרבורטור)

עריכה אחרונה על ידי מיכאל לאוה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב ישן דודג דארט , יש איזה שהוא קיט. אשמח להבין איך העניין עובד עם הקרבורטור?

הרי אין מחשב ניהול מנוע, מה מפצה , מאזן.

וכמובן עלויות תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזי היקר, תבצע מדידה בדיינו בלי להסתמך על מידע שקרי ואופטימי.

 

אני בספק אם הנתונים של SCARA73 הם שקריים. זאת לא סדנא מוכרת לכם, אבל זאת סדנא מאוד מוכרת באירופה לבעלי אבארת'ם / אלפות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי הייתה מיטו 155 וכן גם אני רציתי להגיע איתה לאיזור ה-240 כ"ס אך בסוף ויתרתי מעצם זה שפשוט בארצנו הכל פי 2 יותר יקר לאיטלקיות. (לבסוף מכרתי ורכשתי ואגית......)

לעניין, אתה יכול לסמוך על SCARA73, גם מניסיון שלי וגם משל עוד אנשים, הנתונים שלהם לא שקריים.

אני נסעתי על המיטו עם תוכנה של אפסולוט, אין ספק שזה לא מה שאתה מחפש זאת תוכנה אגרסיבית שנותנת בום, יותר מתאים לקו ישר ולא לנהיגה טכנית.

אבל התוכנה ביחד עם קיט יניקה מהטמבון ייעודי למיטו 155 שהזמנתי מחו"ל והתקנתי, הביאו אותי לאיזור ה-190 כ"ס.

הרכב נסע ממש טוב, לא מעט אנשים התרשמו לטובה מאיך שהרכב נוסע ומגיב.

המלצה שלי אליך זה קודם כל גם לדאוג לקיט יניקה, שאתה יכול להזמין אם אני לא טועה מ-SCARA73, אני אישית הזמנתי ממישהו אחר.

בקשר לטורבו, בואגיות לפחות טורבו הייברידי נחשב טורבו חזק יותר אך בדרך כלל סיני והרבה פחות אמין ולכן בדרך כלל מי ששם הייבריד זה מישהו שחוסך בכסף, כמו לנסוע עם טורבו גדול על מנוע סגור כי אתה חוסך בטלטלים או משהו דומה עד שיום אחד משהו נשבר מהחסכנות.

אני לא יודע כמה זה תקף לגבי איטלקיות, אבל הייבריד זה הייבריד, קח בחשבון ותבדוק את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברה מתפרץ לשרשור שאלה:

האים לגולייטה 1.4 170 כ"ס יש את אותו המגדש טורבו כמו באבארט 500 או יותר גדול

או לאיזה דגמים במנועי 1.4 של פיאט אלפה יש מגדשים יותר גדולים ???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך נציגות של אי טיונרס למה שלא תיגש אליו לייעוץ?

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...