Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(התלבטות בנוגע ל) טורבו


שימו לב! השרשור הזה בן 3575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום!

 

אני מתלבט בין שני אפשרויות לטורבו:

הראשונה טורבו של Garrett GT1446 שיפיק עד 235 כ"ס.

השנייה טורבו היברידי מבוסס Garrett GT1446 שיפיק עד 250 כ"ס. לא הבדל רציני.

 

מעדיף להישאר אנונימי בנוגע לדגם הרכב מאיפה אני קונה וכו'.. וזאת בכדי לחסוך ביקורות/הערות/טענות/מענות מיותרות, ולקבל את השובה לשאלה פרופר. חדי העין יבינו שהרכב איטלקי...

 

כמובן שכל החלקים הנלווים נלקחים בחשבון בכדי להגיע למטרה של 230-240 כ"ס.

 

מה לדעתכם מומלץ יותר מבין המגדשים? זה ההיברידי או הרגיל?

 

אני נוטה לבחור ברגיל כי איני רוצה/מתכנן לעלות מעל 240 כ"ס. האם השיקול של אפשרות לשפר בהמשך הוא השיקול היחיד שיש לקחת בחשבון? או שיש עוד הבדלים למה כדאי את זה או את האחר?

 

תודה לעונים, תשובתכם יותר מרצויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מנחש - פונטו או 500.

בכל מקרה לא נראה לי שתמצא הרבה נסיון כאן עם זה, בטח לא בהשוואה כ"כ צפופה.

אם עקומת הכוח זהה, לך על ההיבריד ובכל מקרה תחפור פורומים בחו"ל.

ד.א: למה אתה כ"כ קמצן בפרטים, פה זה לא נוקיה יו קנואו.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים.

Fabgio אני קמצן בפרטים בכדי לחסוך דעות קדומות ותגובות לא ענייניות. בכל אופן תודה

Nomed ברור לי שלא רק טורבו. ציינתי ששאר מכלולים ישודרגו בהתאם. תבין שמדובר בשני קיטים שלמים שההבדל הוא במגדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדל בין היברידי למקורי הוא גם בגודל התא ובמחיר.

 

זה מה שצריך בגדול:

 

I don't think you could just bolt on the new turbo, the GP Abarth with the Garrett GT 1446 also has: new water and oil pipes to the turbo, new exhaust manifold, heat shield, injector rail, MAP sensor, boost sensor, modified catalytic converter, larger diameter exhaust, wastegate valve, and new engine ECU.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים.

Fabgio אני קמצן בפרטים בכדי לחסוך דעות קדומות ותגובות לא ענייניות. בכל אופן תודה

 

1. אולי סיבותך איתך בלהיות קמצן בפרטים אבל איך אפשר להמליץ על אחד מהשיפורים בלי לדעת לאיזה רכב? אפילו 1400 טורבו איטלקי יש מספר גרסאות.

2.תעלה גרף כ"ס-מומנט של שני המגדשים המדוברים ונייעץ משם, שוב, רק כתלות בזה שנדע באיזה מנוע מדובר.

3. מרגשי הנחיתות שלך לגבי האוטו אני מהמר על פיאט בראבו.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי רגשי נחיתות כי אני לא מנסה להשוות עצמי לאף נהג/רכב אחר. כל אחד ועולמו ולא מתעסק בהשוואות למי יש מה. כל דבר הוא יחסי. גם אם הייתה לי בראבו לא הייתי חש נחות. וזה בדיוק סוג התשובות עליהן רציתי לוותר. בכל אופן הרכב הוא מיטו 155 כ"ס. מנוע t-jet. אחדד את השאלה כי לא עקומת המומנט היא הנושא אלא טורבו היברידי מול טורבו רגיל. החכמתי מ nomed שההבדל הוא גם בגודל התא, משמע שזה לא פשוט plug &play . צורת הנהיגה היא לא לטובת האצות לקו ישר אלא לנהיגה יותר טכנית ולכן יש לי צורך בזמינות הגדישה לכל אורך הסל"ד עד כמה שניתן ולא בוסט פראי מסלד מסויים. מכיוון שקשה לקבל תשובה ישירה על שאלה ישירה מבלי לפרט, ישנם עד כה 2 אפשרויות. הראשונה קיט של tmc והשנייה קיט של scara73. ל tmc שני קיטים האחד 235 כ"ס עם טורבו גארט רגיל 1446, והקיט השני הוא 250 כ"ס עם טורבו היברידי מבוסס גארט 1446. הקיט השני מגיע לרף העליון של יכולות מכלולי המנוע )תלתלים, שאפט, בוכנות( המקוריים. לכן אני פחות מכוון אליו. מה שמשאיר את הקיט של scara73 עם ההיברידי שמפיק 237 כ"ס אל מול tmc עם הטורבו הרגיל המפיק כאמור 235 כ"ס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף, אם אתה חושב שיצחקו עליך על שיפור של מיטו155, אל דאגה, הגעת למקום הנכון ולמיטו יש בסיס מכובד מאוד לשיפור.

 

כאמור, על בסיס נתוני הספק לא ניתן ליעץ בבטחה על השאלה הספציפית שלך ( זמינות בנהיגה טכנית), יש לך אפשרות להעלות גרפים של המגדשים?

 

קישורים לקיטים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להביא את הרכב שלך לכ180-170 סוסים בהשקעה לא גדולה במיוחד.

לי יש בראבו בעלת אותו מטורבו כמו מיטו 155.לפני שדרוג צנרת, ביום חמים, נמדד 170-172 בדינו. על 95 אוקטן.

 

הגדלתי צנרת לפני שבועיים ושיפור מורגש.

 

אם 98 צריך לבדוק כמה יש עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יריבגרף יצרתי קשר עם הטיונר היווני. אני מחכה שיחזיר לי תשובה אם בכלל. תודה.

 

BAGIRA זה לא הכיוון... אני לא עושה זאת בסתר מהסיבה שיצחקו עליי, ממש לא. הרי לא חייב VAG בשביל להיות מקובל וזאת גם לא מטרתי. בכל זאת סיבותיי עימי.

אני אעלה תמונות מהקיט של SCARA73. מהקיט של TMC לא ניתן לקבל כל כך אינפורמציה כרגע.

 

NOMED הרכב כבר עם קופסה של מגנטי מרלי שהיא מעולה דרך אגב אך עד גבול מסויים. הולכת ופוחתת ככל שהמד מתרחק מהספרה 100.. הקופסה לטענת מגנטי מוסיפה לרכב עד כ-30% בשני מפות. "ספורט" ו"אקסטרים". הספורט עפ"י מגנטי מתוכנן ל170 כ"ס וה"אקסטרים" מפיק 186 כ"ס לטענתם. אני עם 98 קבוע בלי קשר. אך ההספק הוא לא לב העניין כי אורך תפוקת ההספק היא העניין. הקוסאות עושות עבודה נחמדה וזהו. זה לא מספק (אותי לפחות) ולכן אני רוצה להשתדרג. יהיו כאלה שהקופסה תרצה אותם וזאת מגבלתם, אצלי אני מיציתי את תפוקתה.

אין ספק שקולר וצנרת זה מאסט. הדבר בהזמנה בלי קשר למגדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...