Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות חיפוש רכב חדש לרווחת משפחתי ( כרגע קורולה 98) הבחנתי בדבר מענין.

בעסור האחרון המשפחתיות הלכו והתרחבו, הלכו והתארכו, התחזקו עד שמשפחתית של היום היא ארוכה חזקה רחבה ואכותית יותר ממכונית "מנהלים" של לפני עשור.- הדבר נכון גם לכל שאר הסטגמנטים.

לכן חשבתי שאם אני מסתפק בגודל . חוזק. או איכות של הקורולה שלי מספיק לי להשתדרג רק ל "תת משפחתית" ולא צריך להתאמץ ברכישת משפחתית ישנה יותר. האם מחשבה זו נכונה? או שבסופו של דבר ה"תת משפחתיות" של היום נחותות גם מהמשפחתיות של לפני עשור?

פורסם

הפרש המחיר בין תת-משפחתית למשפחתית הוא די זניח ככל שמדובר במחירים לצרכן הפרטי. לכן כנראה שברכישה כזאת לא תחסוך הרבה, שכן במכירה המחיר יושפע מההיצע בשוק שהוא בעיקר מכוניות ליסינג שמוצעות במחיר נמוך ומגובות באחריות מקיפה - כך שרוב מה שתחסוך בקניה - תפסיד במכירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תת משפחתית מומלצת רק בעסקאות של 0 קילומטר מליסינג, שם אפשר להשיג אותם במחירים אפילו שמתחילים לפעמים ב-8.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

קצת קשה לי להבין לאן פות"ש רוצה להגיע.

בדרך כלל עם השנים כל הדגמים גדלים, המנועים משתפרים ובתקופה הנוכחית דווקא נעשים קטנים בנפח ולרוב נותנים ביצועים טובים יותר, הבטיחות גדלה והאיכות משתפרת. אם יש יוצאים מהכלל הם מעטים.

'לא פייר' להשוות מכוניות עם פער של 10 שנים ויותר.

 

אם מדובר ברכב משפחתי בחר ברכב שמתאים לך. שקלל את ההעדפות האישיות שלך - תקציב, בטיחות, נוחות, איבזור, שימושיות, ניהוג, ביצועים וכיו"ב - ועזוב את המדידה לפי סנטימרים. היא לא תצביע על שום נתון של טיב ואיכות. השוני במחירים אינו משמעותי באותה קטיגוריה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

1. פות"ש - את הרכב בוחרים לפי הצרכים והיכולת, לא לפי הדגמנט שאליו משוייך הרכב, הרבה פעמים מתוך אינטרס מסחרי.

2. איציק - ממש לא נכון, יש תת משפחתיות הממוצבות על ידי היבואן ברמות מחיר 10% ואף יותר מזה מתחת למשפחתיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם תמדוד פיזית אז כן,יש סיכוי טוב שהן באותו הגודל.

אבל זה לא הכל ברכב.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

זאת בדיוק השאלה שלי! מה ההבדל? חומרי הדיפון? איכות? מה? בוא נשאל את זה ברור, האם לקנות למשל ראפיד זה לא כמו לקנות אוקטביה( דור ראשון) חדשה מהמפעל? וכן I25 זה לא כמו לקנות אלנטרה ( דור ראשון) חדשה מהמפעל?

פורסם
זאת בדיוק השאלה שלי! מה ההבדל? חומרי הדיפון? איכות? מה? בוא נשאל את זה ברור, האם לקנות למשל ראפיד זה לא כמו לקנות אוקטביה( דור ראשון) חדשה מהמפעל? וכן I25 זה לא כמו לקנות אלנטרה ( דור ראשון) חדשה מהמפעל?

 

ממש לא.מנועים חדשים-השאיפה לחסכון בדלק בלי לפגוע בביצועים -TSI,חומרים,איכות הרכבה,בטיחות,ועוד המון המון דברים.

פורסם
ממש לא.מנועים חדשים-השאיפה לחסכון בדלק בלי לפגוע בביצועים -TSI,חומרים,איכות הרכבה,בטיחות,ועוד המון המון דברים.

 

אם לפי הדוגמאות שנתת אז לא כדאי.

I25 לא מספיק מרווחת לעומת האלנטרה כמו שהראפיד נופלת מהאוקטביה דור ראשון בממדי הגודל (בעיקר בתא הנוסעים).

הטויוטה שלך מאוד צפופה ולכן היונדאי והראפיד יהיו מרווחות יותר ממנה.

לנו במשפחה יש יונדאי 1600 פרימיום שהחליפה לפני שנתיים סיאט טולדו 2001. היונדאי זריזה, חסכונית ובטיחותית יותר מהסיאט אבל מעט פחות מרווחת ממנה.

הכל עניין של צורך.

לאימי היונדאי התאימה בול לצרכים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

קשה להשוות רכבים חדשים לכאלו מלפני עשור.

 

לגבי משפחת לעומת תת משפחתית ההגדרות לא כאלו ברורות.

 

יש תת משפחתיות כשה "תת" מקבל ביטוי במרחב לנוסעים, באחרות זה באבזור ובגימור ובאחרות במנוע. לדוגמא הראפיד קצת מצומצמת לנוסעים, עם תא מטען גדול, גימור ואבזור דלים וגיר ומנוע מאוד מודרניים. והמחיר לא רחוק מהלאון.

פיז'ו 301 מגיעה עם מנוע וגיר מיושנים אבל היא כנראה נוחה ומאובזרת מהראפיד.

 

אני מציע לך להתעניין ולנסות ולחזור לכאן עם רשימת מועמדות יותר מגובשת.

פורסם

זה מאוד פשוט לבדיקה

קח את הטויוטה שלך למגרש הליסינג הקרוב

ותתחיל לשבת ברכבים , ותראה מה ההבדלים

אני חושב שבהחלט תרגיש בבית ב"מיני משפחתית"

ואם הטויוטה מספקת אותך - הרווחת

אם לא תשים עוד כמה אלפים ותהנה ממרחב החדש

אין ספק שהילדים שלך יודו לך :)

:wink:
פורסם
האם לקנות למשל ראפיד זה לא כמו לקנות אוקטביה( דור ראשון) חדשה מהמפעל?

אני אישית הייתי מעדיף את האוקטביה MK1 (עם מנוע בנזין אטמוספרי או TDI וגיר ידני או אוטומטי פלנטרי) על הראפיד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...