Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז כנראה שבתחום הטכנולוגיה לפחות ,אין שום טענות ל "כללית", ניתן לעשות הכל דרך האזור האישי באתר שלהם כולל פניות למרפאה .

פורסם

אתה לא לבד.

באמת היום אפשר לקבל פתק מחלה בפניה ישירה לרופא דרך האתר של הקופה אבל הרופא צריך להכיר אותך לפני כן ולכן זה לא מתאים לפותח השרשור שהרופאה שלו כלל לא מכירה אותו.

עריכה: גם במכבי ולא רק בכללית זה עובד ככה.

פורסם

אני מתעלם בכוונת תחילה מהתגובות שנרשמו עד עכשיו כי כבר מדובר במקרה של בדיעבד אבל באתי לעדכן,

קיבלתי שבוע חופש מחלה בקלות, נתפס לי הגב מהמזגן וזה עבד :)

 

טסתי והכל היה מעולה ואני לא מצטער לרגע...

תודה רבה לכם.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
אני מתעלם בכוונת תחילה מהתגובות שנרשמו עד עכשיו כי כבר מדובר במקרה של בדיעבד אבל באתי לעדכן,

קיבלתי שבוע חופש מחלה בקלות, נתפס לי הגב מהמזגן וזה עבד :)

 

טסתי והכל היה מעולה ואני לא מצטער לרגע...

תודה רבה לכם.

 

בס"ד אחי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לא יודע איך שייכת את הבס"ד בחתימה שלי להשקפת עולם מסויימת, אני כמו כולם משקר מידי פעם ולפחות אינני משקר שאינני עושה זאת.

GET IT?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
לא יודע איך שייכת את הבס"ד בחתימה שלי להשקפת עולם מסויימת, אני כמו כולם משקר מידי פעם ולפחות אינני משקר שאינני עושה זאת.

GET IT?

 

רק שפה זה לא שקר אלא גניבה.

 

אתה הולך לקבל כסף על עבודה שלא עשית בגלל שרימית. מי שכותב בס"ד צריך להקפיד לפחות על עשרת הדברות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני מתעלם בכוונת תחילה מהתגובות שנרשמו עד עכשיו כי כבר מדובר במקרה של בדיעבד אבל באתי לעדכן,

קיבלתי שבוע חופש מחלה בקלות, נתפס לי הגב מהמזגן וזה עבד :)

 

טסתי והכל היה מעולה ואני לא מצטער לרגע...

תודה רבה לכם.

טסת מהארץ הזמן חופשת מחלה? אתה רציני? זה יכול בקלות לסבך גם אותך וגם את הרופא שנתן לך ימי מחלה. (מסיפור דומה שרופות המשפחה שלי ספרה לי)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הכל טוב חברים שיהיה המשך יום נפלא..

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
טסת מהארץ הזמן חופשת מחלה? אתה רציני? זה יכול בקלות לסבך גם אותך וגם את הרופא שנתן לך ימי מחלה. (מסיפור דומה שרופות המשפחה שלי ספרה לי)

 

כיצד?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

גם אני לא מבין איך זה יכול לסבך את רופא המשפחה - האם לדעתך הרופא אמור להשגיח שה"חולה" שוהה כל העת במיטתו עם כוס תה חמה?

פורסם

התשלום על חופשת מחלה הוא לא רק מהמעסיק וזה מקושר ישירות גם לביקורת גבולות שבימינו ממוחשבת.

שוב , אין לרופאה שלי סיבה לספר לי סיפורים סתם. בנוסף גם לפי דיני עבודה היה אסור לבחור לטוס , ככה שגם אפשר כנראה לפטר אותו בתנאים לא סימפטום גם ככה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

למה שיהיה משוייך לביקורת גבולות? המעסיק משלם את חופשת המחלה ולא ביטוח לאומי והוא אפילו לא מדווח לאף אחד.

אולי היה מקרה של תאונת עבודה, שזה כן מדווח לבט"ל, ואולי שם יש בדיקה. כמו שבודקים ביקורת גבולות למקבלי קיצבאות.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG


×
×
  • תוכן חדש...