Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי VW POLO SDI שנת 2003.

לאחרונה המנעול של דלת הנהג לא נפתח מיד עם לחציה על שלט הנוחות ויש צורך לפתוח עם מפתח (זה לא קורה כל פעם אבל שזה קורה זה מעצבן :?:? )

לאחר בדיקה מול הקטלוג נמצא כי הדגם של המנגנון של הדלת הוא 3B1837015AF (דלת נהג שמאל קדמי).

באיביי מצאתי מלא מהדגם של 3B1837015A שעלותו לארץ בסביבות ה130 שקל.... השאלה היא האם זה מתאים ??? :?::?::?:

מישהו נתקל בנושא הזה ... אשמח לעזרה.

תודה וחג שמח

רועי.

פורסם

יחידות הנעילה הנמכרות באיביי במחיר של 150 שקלים הם תוצרת סין העממית והם שווים לתחXת.

 

אנא צרף מתוך ספר הרכב את מספרי ה-PR (התוספות שקיימות ברכב) בכדי להתאים לך מנגנון מתאים.

מספרי PR נמצאים גם על מדבקה בתא המטען.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
יחידות הנעילה הנמכרות באיביי במחיר של 150 שקלים הם תוצרת סין העממית והם שווים לתחXת.

ן.

 

כאן אני חייב שלא להסכים איתך.

2 מנגנוננים בגולף הישנה, תוצרת סין העממית מתפקדים ללא דופי.

אחד הותקן לפני שנתיים, בערך והשני לפני שנה.

במחיר המצחיק שהם עולים, (כ10% ממקורי חדש וכ30% ממשומש) זה בהחלט האופצייה העדיפה.

עריכה אחרונה על ידי teyal
פורסם
איפה מזינים את מספר הPR??

אתה משווק/מתקן מנגנונים?

אינני משווק או מתקן מנגנונים אלא רציתי לעזור לך למצוא את המק"ט הנכון.

תרשום פה את מספרי ה-PR ואני אמצא לך את המק"ט.

איזה כייף לי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...